2026-09-10, 22:46
Medlem
Bra byte av målvakt i bodö
Citera
2026-09-10, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bra byte av målvakt i bodö
Inte hans fel det var rätt väntat med tanke på hur matchen såg ut.
Bodö har inte haft ett skott på mål
Citera
2026-09-10, 22:53
Medlem
MikeStrutters avatar
Värst vad Como ångade på, 4-1 mot Leifzig. Blir intressant att följa.
Citera
2026-09-10, 23:04
Medlem
Hunden007s avatar
och folk undrar varför folk köper iptv.

Inte ens en studio ikväll?????
Citera
2026-09-10, 23:42
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Hatar fan det nya serieupplägget i CL.
Det är inte så nytt längre.. Och det är för och nackdelar. Gruppspelet var fan inte skoj heller alla gånger. Tycker det går jämnt ut med fördel till detta vi har nu. Känns mer som att folk är kritiska för att det kräver lite mer att sätta sig in i det. Detta systemet uppmuntrar ju mer att lagen behöver ge allt hela tiden än dom många döda grupper som det ofta slutade med innan.
Citera
2026-09-11, 09:24
Medlem
Citat:
Värst vad Como ångade på, 4-1 mot Leifzig. Blir intressant att följa.
Helt sjukt att butez inte fick spela VM, klasser bättre än maignan
Citera
2026-09-11, 10:45
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
och folk undrar varför folk köper iptv.

Inte ens en studio ikväll?????
749 kr i månaden för Viaplay är sinnessjukt. Jag såg PSV Eindhoven-Shaktar, det enda man hörde var bruset från publiken. Som jag skrev tidigare i tråden så kunde det vara ganska befriande med tanke på alla undermåliga kvinnor som man har kvoterat in numera, så Viaplay tänkte nog till där för en gång skull.
Citera
2026-09-11, 10:51
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
749 kr i månaden för Viaplay är sinnessjukt. Jag såg PSV Eindhoven-Shaktar, det enda man hörde var bruset från publiken. Som jag skrev tidigare i tråden så kunde det vara ganska befriande med tanke på alla undermåliga kvinnor som man har kvoterat in numera, så Viaplay tänkte nog till där för en gång skull.

Man märker verkligen att de är sista året de har rättigheterna. Slaktat produkten fullständigt.
Citera
2026-09-11, 17:13
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Man märker verkligen att de är sista året de har rättigheterna. Slaktat produkten fullständigt.

Jag ogillar egentligen Amazon som företag, men jag hoppas verkligen att dom köper rättigheterna. Det var uppfriskande från första matchen dom hade att kunna se startelvor, statistik, byten osv.

Och jävlar vad dom skulle få nya kunder om dom satte ett normalt pris på 199 spänn/månaden eller något sånt.
Citera
2026-09-11, 18:38
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag ogillar egentligen Amazon som företag, men jag hoppas verkligen att dom köper rättigheterna. Det var uppfriskande från första matchen dom hade att kunna se startelvor, statistik, byten osv.

Och jävlar vad dom skulle få nya kunder om dom satte ett normalt pris på 199 spänn/månaden eller något sånt.
Disney har köpt rättigheterna from nästa säsong vet inte hur länge. Dom har bra sändningar så lär bli bra. Schysst pris också (för stunden lär ökas)
Citera
2026-09-11, 20:35
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Disney har köpt rättigheterna from nästa säsong vet inte hur länge. Dom har bra sändningar så lär bli bra. Schysst pris också (för stunden lär ökas)

Ahhh, jag är som vanligt enbart inställd på PL.. så tänkte på den licensen när jag skrev amazon.

Oavsett om det är Viaplay eller Amazon som sänder PL efter 2028 så kommer det vara positivt att man inte hör samma röster och tankar både i liga och CL.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in