2026-09-08, 21:39
Medlem
Fattar inte varför man ska spela runt i försvaret och passa hem till en målvakt när motståndarna tokpressar. Han blev just målvakt och inte utespelare pga att han är för dålig med fötterna.
Citera
2026-09-08, 21:53
Medlem
Ezzelinos avatar
Målvakten hindrar 0-3 på ett alert sätt efter en brutal felpassning av Calhanoglu till Mbappé. Inter måste hitta en annan defensiv stadga om det ska gå dem väl i CL.
Citera
2026-09-08, 22:08
Medlem
Enkelt haaland
Citera
2026-09-08, 22:52
Medlem
Haaland igen. 3 enkla poäng
Citera
2026-09-08, 22:55
Medlem
schlafhunds avatar
Hjärndöd aktion av Cucurella.
Citera
2026-09-08, 22:56
Medlem
Il.Malizias avatar
Vad tusan får Bisseck gult kort där för?
Citera
2026-09-08, 22:58
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Vad tusan får Bisseck gult kort där för?
Ja, det var obegripligt. Borde naturligtvis gått till Cucurella istället.
Citera
2026-09-08, 23:12
Medlem
Oj hade Real Madrid bara 9 avslut i matchen.?
Citera
2026-09-09, 00:34
Medlem
Drickbacks avatar
Tänk att försöka ge ts tips och kan inte ens lägga upp det estetiskt. Och på det ha mage på att kopiera text och radera en del av texten. Gör om gör rätt och framförallt på eget vis. Sen har jag hyfsat koll på varför det kom påpekande och är inte överraskad överhuvudtaget.

Kunde börjat med tack för tråden, ps lite tips för förbättring åtminstone för mig och sen kommit med budskapet. Nej då åt skogen med vänlighet..

Folk brukar uppskatta få veta vilka som sitter i studion samt kommenterar av olika skäl tex hitta sändning på annat håll och det kommer fortsätta skrivas på samma sätt tills jag tycker ts kan förbättras. (Så länge jag skriver så ingen misstolkar).

Några vill ha mindre info, några vill ha mer info.. omöjligt få till att alla är nöjda.

Bäst att skriva något onT också.
Real med två enkla mål, Inter bjuder bort i onödan.
Haaland fortsätter hitta målet, tvåan efter fått pass mellan benen.
Aston Villa har hittat målet..
Bra att favoriterna har lite olika tider och dagar, dock är onsdag mest intressant.
Senast redigerad av Drickback 2026-09-09 kl. 00:44.
Citera
2026-09-09, 04:15
Medlem
mensverkets avatar
Pratade studion ens om Ceuta? Gick inte att missa 80000 flaggor och Tifo som protesterade mot invasionen av Ceuta.
Citera
2026-09-09, 08:41
Medlem
Hexmesters avatar
Eftersom man inte såg någon match i går får man försöka med tre i dag. Alla mål har typ kommit från Håland. Vad händer när han behöver vila?
Citera
2026-09-09, 11:54
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Tänk att försöka ge ts tips och kan inte ens lägga upp det estetiskt. Och på det ha mage på att kopiera text och radera en del av texten. Gör om gör rätt och framförallt på eget vis. Sen har jag hyfsat koll på varför det kom påpekande och är inte överraskad överhuvudtaget.

Kunde börjat med tack för tråden, ps lite tips för förbättring åtminstone för mig och sen kommit med budskapet. Nej då åt skogen med vänlighet..

Folk brukar uppskatta få veta vilka som sitter i studion samt kommenterar av olika skäl tex hitta sändning på annat håll och det kommer fortsätta skrivas på samma sätt tills jag tycker ts kan förbättras. (Så länge jag skriver så ingen misstolkar).

Några vill ha mindre info, några vill ha mer info.. omöjligt få till att alla är nöjda.

Bäst att skriva något onT också.
Real med två enkla mål, Inter bjuder bort i onödan.
Haaland fortsätter hitta målet, tvåan efter fått pass mellan benen.
Aston Villa har hittat målet..
Bra att favoriterna har lite olika tider och dagar, dock är onsdag mest intressant.

😹😹
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in