Har precis köpt GPT6 Astra!
Pratar med andra killar i Dubai under helgen som tycker det ser lovande ut!
Tanken är att lägga in information från sidor som visar Liquidation Maps, ETF-flöden, nyheter, on-chain osv.
Här tänker jag även lägga till saker som exchange inflows/outflows, whale activity, funding rates, open interest, CVD, stablecoin flows, MVRV, SOPR, Fear & Greed, makrodata som DXY, räntor och annat som kan vara relevant för marknaden.
Longs/shorts var 5 min, 15 min, 1 h, 4 h, 12 h, 24 h osv.
Den ska även kolla viktiga personers X-konton, större traders, analytiker, projekt och andra konton som kan komma med information som påverkar marknaden.
Tanken är sedan att den ska försöka sätta ihop all information och avgöra vad som faktiskt är relevant och vad som bara är brus.
Exempelvis om priset går upp, OI ökar kraftigt, funding blir väldigt positiv, mycket longs byggs upp samtidigt som det kommer stora inflows till exchanges, då ska den kunna se att det kanske finns risk för en long squeeze.
Den skickar sedan en notis till telefonen när något händer som faktiskt är av värde, istället för att skicka notiser om allt möjligt.
Vad tror ni? Är det någon viktig information eller data ni tycker jag borde lägga till?
Detta gäller inte er som köper DCA endast och håller i flera år.