2026-09-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpontanEjakulation
Svenskar,

i förbundsrepubliken Tyskland har AfD visat att ett nationellt budskap har slagkraft.

I Sverige är vi hotade av att de röda om en vecka kan ha chans ta över.

Då stundar brutal repression mot alla nationella. (V) som justitieminister har medhåll av Mutti Magdalena (s) och kommer ge E X P O - A F A jaktlicens.

Hotet, är inte som en del tycks tro, att (Sd) mentalt kramar Bibi Nettan i Jerusalem.

Sverige är hotat av att (S) med (V) och (Mp) som ministrar med makt kommer leda Sverige i förföljelse av nationella, sprida fruktan och ka0s.

Hotet nu i veckan är att nationella istället för att stödrösta Tidö ger sin röst till AfS som återigen bara lockar de redan vunna 0,4 procenten.

Stridshingstens knähund, är det närmaste Sverige kommer komma nationell politik. Inse, att svenskar är marinerade i social1sm och har itutats att AfS är dödsn@ssar i kostym.

Detta val: Rösta Sd. Svälj förtreten. Det är det närmaste nationell politik Sverige just nu kan få.

Efter valet, bearbeta AfS' ledning att de måste i utspel bli taktiska - helst med en inhyrd riktigt vass spinndoktor - för få 4+% i valet år 2030. Annars blir det fortsatt 0,4% vart 4:e år.

Ja, de varje gång 0,4% är "nationella som inte kompromissar". Men vore inte INFLYTANDE I RIKSDAGEN och UPPMÄRKSAMHET I MEDIA värt mera, för den nationella rörelsen?

Efter valet, bredda omedelbums AfS till att få vanliga svenskar med på tåget. Det är Sveriges enda chans som nation. Klockan tickar.

Jag röstar inte på något annat än AfS, de slickar inte juderöv
Citera
2026-09-07, 22:01
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
När ska ni idioter förstå att lösningen inte ligger i att "taktikrösta på SD" eller att ens rösta överhuvudtaget? Varje val verkar vara ett ödesval om man frågar er. Röstar vi inte på SD eller L så kommer jorden gå under imorgon. Det är nu eller aldrig. AfS och Örebropartiet är att kasta bort sin röst. Vi måste ge SD chansen för 10e gången. Alternativet är värre.

Vill nationella rörelsen åstadkomma något så funkar inte taktiken att ligga i soffan och sen vakna någon månad innan valet. Vill ni ha er bullerby så är det revolution och gerillakrigföring som gäller. Inte att Tidö får styra 4 år till. Och ibland kanske riktiga idioter behöver styra för att folk ska vakna och göra motstånd.

Jag röstar själv inte alls, eftersom jag inte tänker legitimera ett korrupt system och skådespeleri. Men den som avstår en röst på det parti som deras åsikter överensstämmer med 100 procent är en komplett idiot som inte röstar på det alternativet som närmast ligger i hjärtat. Hade folk inte tänkt på "bortkastad röst" så hade nya partier utan tvekan kunnat klara 4 procentspärren förr eller senare. 1 procent sänder en väldigt stark signal. Når ett parti 1 procent så brukar jag säga att det partiet klarar 4 procent i efterföljande val, och om inte i det valet, så garanterat i det tredje valet.
Citera
2026-09-09, 10:32
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Vill ni ha er bullerby så är det revolution och gerillakrigföring som gäller.
R0te Armee Frakt1on, trodde också att de med Waff3n i hand kunde bringa Systemet ur balans och få studenterna att ka0sa nog mycket.

Relevutionärer underskattar alltid Statsmacktens Repress1on. Bara Len1n hade år 1917 öppet måll eftersom Kerenskij saknade våldskap1tal.
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Når ett parti 1 procent så brukar jag säga att det partiet klarar 4 procent i efterföljande val, och om inte i det valet, så garanterat i det tredje valet.
Med röd regering är Parti 1 procent outlawed innan tredje valet.

On topic: Jag respekterar i tråden alla AfS som är kompromisslösa och inte tänker stödrösta Tidö.

Det tragiska för Sverige är att den röda regering som tillträder om svenskarna bäddar för det kommer under redan stundande 4 år outlaw grupper som nationella AfS och snälla teknokraterna i MED som "rasistiska organisationer som hotar demokratin".

I det isande perspektivet, så är Stridshingstens Knähund långt bättre för Sveriges fortlevnad.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in