2026-09-05, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuttanBene
Ska kolla om jag hittar rätt lägenhet och folkbokföring.

...
Senast redigerad av maxitaxiiii 2026-09-05 kl. 21:19.
Citera
2026-09-05, 21:03
Medlem
Hade de inte ihjäl någon på samma plats förra året?
Citera
2026-09-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll.Guld
Hade de inte ihjäl någon på samma plats förra året?

Jo detta är som sagt inget oväntat. Det sker skit där ständigt.
Citera
2026-09-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Funderade på om det var just Sti*ky det gällde, när du skrev rappare. Men kanske inte. Vi får avvakta och se helt enkelt. Det kryllar ju av kriminalitet i Icon, så inget förvånande. Men så tråkigt!

Är det denna Sti*ky ?

https://ibb.co/rKwww2Q7
Citera
2026-09-05, 21:09
Medlem
Lakers styrelse som har fuffens för sig?
Citera
2026-09-05, 21:12
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuttanBene
Jag hörde dock ingenting från själva händelsen och blev chockad när SMP skrev om det. Är det någon som hörde bråket? Jag har mina misstankar om vilken lägenhet/människor det gäller då jag ser dom påtända mitt i nätterna ofta, och de brukar ha gäster om nätterna.
Är du inte orolig när du out'ar dig själv på det här viset att det faktiskt kan innebära problem att lägga sig i vissa saker?
Tog bort det jag själv inte skulle ha skrivit så du kan redigera ditt inlägg om du vill(?).
Citera
2026-09-05, 21:15
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Vilka tror du att det gäller?

Ingen nyhet att droger/ prostitution/ kriminalitet flödar i Icon. Därför hade jag inte kunnat tänka mig att bo där. Finns överallt där.
Det var väl precis utanför icon byggnaden som någon blev mördad för något år sedan? Uppenbarligen ett skumt område men lite konstigt att sådant händer just där, knappast några ghetto lägenheter.
Citera
2026-09-05, 21:19
Medlem
En man ska ha attackerat sex personer utanför sin port. En person har blivit knivhuggen och ytterligare fem personer har blivit knuffade eller slagna.
Citera
2026-09-05, 21:44
Medlem
Är det raggare och syntare som kommit i luven på varandra nu igen?
Citera
2026-09-05, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgreyo
Är det denna Sti*ky ?

https://ibb.co/rKwww2Q7

Ja det var han jag tänkte på. Men det lär inte vara han det gäller. Någon nämnde en rappare.
Citera
2026-09-05, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Det var väl precis utanför icon byggnaden som någon blev mördad för något år sedan? Uppenbarligen ett skumt område men lite konstigt att sådant händer just där, knappast några ghetto lägenheter.

Jo det är precis vad det är, ghettolägenheter. Funderade på att köpa där förut men det går inte med tanke på allt som flödar där. Priset på lägenheterna borde rasa med tanke på att fler och fler varken vill bo eller jobba där vad man hör.
Citera
2026-09-05, 22:36
Medlem
https://www.facebook.com/share/p/19FZh5enCj/?mibextid=wwXIfr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här