2026-09-05, 22:15
Medlem
Det där har pågått mycket länge. Det är en modernare form av häxprocesser. Det kallas ”penis panics”.

Det har förekommit så kallade “penis panics” i olika delar av Afrika och Asien. I vissa fall har personer anklagats för att ha stulit eller förtrollat könsorgan, vilket har lett till folkmassor, misshandel och även lynchningar.

Det är väldigt obegåvade människor helt enkelt.
Citera
2026-09-05, 22:19
Medlem
SmartSkalles avatar
MagdaMENA vill skicka regeringsplanet och hämta hit negrerna till den redan miljon som invaderat oss.
Citera
2026-09-05, 22:24
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
MagdaMENA vill skicka regeringsplanet och hämta hit negrerna till den redan miljon som invaderat oss.
Knappast. Ljugmagda och resten av batikhäxorna ser ingen nytta med onämnbara utan penisar, dom kan varken betäcka gamla tanter eller begå våldtäkter på oskyldiga så dom saknar helt värde i vänsterns samhälle.
Citera
2026-09-05, 22:28
Medlem
jugbandbluess avatar
det är väl pygméer som ska mördas för att rätta till penisförkrympning?
Citera
2026-09-05, 22:41
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Rätt vanligt att folk i oupplysta skitländer tror på häxkonster och sånt som vi förknippar med sagoböcker. Exempel:

Saudi Arabia's War on Witchcraft
A special unit of the religious police pursues magical crime aggressively, and the convicted face death sentences.

https://www.theatlantic.com/international/archive/2013/08/saudi-arabias-war-on-witchcraft/278701/

Tänk att jobba på svenska polisens trollkonst-rotel. Låter ju som något från Harry Potter!

Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Någon som vet mer? Jag hade nog också lynchat någon som stulit eller krympt mina genitalier genom att knacka mig på axeln.

Är det ditt sätt att säga att anledningen till din mikropenis måste vara att någon knackat dig på axeln?

Citera
2026-09-05, 22:44
Medlem
Dem verkar haft svårt inse den inte blir större än så, lätt skylla på tjuveri då 🤣
Citera
2026-09-05, 22:59
Medlem
KlappMungons avatar
Alla Flashbackare kommer nog bli misstänkta av lynch-mobben.
Citera
2026-09-05, 23:00
Medlem
Nattbussen4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Tänk på att brittiska tabloider inte är världens absolut mest trovärdiga källor...

För negrer hittar inte regelbundet på dylika påhitt.

De behöver inte många skäl för att gå banan.
Citera
2026-09-05, 23:15
Medlem
Onanikrems avatar
Tyckte den såg lite liten ut i morse när jag morgonpinkade? Jävfla afrikaner!
Citera
2026-09-06, 00:13
Medlem
läste något för längesen att man kan få förkrympt kuk av covid 19
Citera
2026-09-06, 00:15
Avslutad
The pain is real.
Citera
2026-09-06, 00:19
Medlem
Venators avatar
Det finns ju fler seriösa källor för detta. Reuters skriver om det.
Police in Congo have arrested 13 suspected sorcerers accused of using black magic to steal or shrink men's penises after a wave of panic and attempted lynchings triggered by the alleged witchcraft.
https://www.reuters.com/article/lifestyle/lynchings-in-congo-as-penis-theft-panic-hits-capital-idUSL22903232/

Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Nog för att man kan handla irrationellt under stress, men jag vill ändå tro att jag först hade slängt ett getöga i kalsongen innan jag slog ihjäl nån för misstänkt snoppstöld.

Berörda länder är för övrigt Kongo, Kenya, Burundi, Tanzania, Angola, Zambia, Malawi och Moçambique.

Det fetade: Jag gissar att det är bokstavligen något sådant man anses behöva göra för att skydda sig mot trolldomen. Tufft för getterna men man kan inte ta risken att låta bli att skydda sin manlighet...
Senast redigerad av Venator 2026-09-06 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in