2026-09-06, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Detta är samma män som svär över muslimerna och vill att Sverige ska skicka Jas-plan mot St Petersburg. För det spelar dem själva ingen roll om Ryssland replikerar med en kärnvapenmissil, själva ligger man trygga och juckar i en mycket ung ladyboy i Pattaya så man drabbas inte.

Det här är hycklande avskum. Den absolut sämsta delen av befolkningen. Feta vita äldre etniskt svenska män ur socialgrupp tre som hatar hela världen. Naturligtvis är de Svärjevänner hela bunten. Det ska vara stenhårda regler för invandring till Sverige men undantag ska naturligtvis göras för den egna thaifrun. När hon drabbas av de regler Åkesson satt på Migrationsverket blir det ett jävla liv på Kent-Åke. Det här är en av de absolut vidrigaste befolkningsgrupperna i landet.

Suck. Även en idiot som dig bör begripa att det går naturligtvis inte och jämföra en samvetsgrann thailändska med en zoomalisk fembarnsmorsa i Rinkeby, vars största mening i livet är att föda barn och vara sin make tillags. De sociokulturella skillnaderna är av enorma proportioner.
Citera
2026-09-06, 00:16
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Tyvärr inte, men hade inte tvekat för en sekund om jag finge möjligheten att flytta.

Nationalister ser ner på såna som dig.
Citera
2026-09-06, 00:19
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Detta är samma män som svär över muslimerna och vill att Sverige ska skicka Jas-plan mot St Petersburg. För det spelar dem själva ingen roll om Ryssland replikerar med en kärnvapenmissil, själva ligger man trygga och juckar i en mycket ung ladyboy i Pattaya så man drabbas inte.

Det här är hycklande avskum. Den absolut sämsta delen av befolkningen. Feta vita äldre etniskt svenska män ur socialgrupp tre som hatar hela världen. Naturligtvis är de Svärjevänner hela bunten. Det ska vara stenhårda regler för invandring till Sverige men undantag ska naturligtvis göras för den egna thaifrun. När hon drabbas av de regler Åkesson satt på Migrationsverket blir det ett jävla liv på Kent-Åke. Det här är en av de absolut vidrigaste befolkningsgrupperna i landet.

I valrörelsen 2018 föreslog Mattias Karlsson att SD skulle verka för att upphäva möjligheten till dubbla medborgarskap eller hur det var. Vissa av Karlssons väljare blev arga och undrade om Karlsson ville skicka hem deras thaifruar.
Citera
2026-09-06, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Nationalister ser ner på såna som dig.

Blir det lättare för din hjärna när du tillskriver folk epitet? Nationalist. Främlingsfientlig. Då slipper du ju förhålla dig till personen framför dig. Du stoppar bara in denne i rätt fack, sätter en etikett på lådan och så är problemet löst.
Jag antar att det är ganska bekvämt. När du väl har bestämt dig för vad jag är behöver du inte längre fundera på vad jag faktiskt säger. Det måste vara skönt att ha en hjärna som fungerar så enkelt!
Citera
2026-09-06, 00:25
Medlem
Galejans avatar
Citat:
I valrörelsen 2018 föreslog Mattias Karlsson att SD skulle verka för att upphäva möjligheten till dubbla medborgarskap eller hur det var. Vissa av Karlssons väljare blev arga och undrade om Karlsson ville skicka hem deras thaifruar.
Det är fantastiskt roligt hur Kent-Åke skriker ”ut med blattarna, men inte min fru Ping-Tong”.

SD-folket är verkligen landets avskum.
Citera
2026-09-06, 00:35
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Blir det lättare för din hjärna när du tillskriver folk epitet? Nationalist. Främlingsfientlig. Då slipper du ju förhålla dig till personen framför dig. Du stoppar bara in denne i rätt fack, sätter en etikett på lådan och så är problemet löst.
Jag antar att det är ganska bekvämt. När du väl har bestämt dig för vad jag är behöver du inte längre fundera på vad jag faktiskt säger. Det måste vara skönt att ha en hjärna som fungerar så enkelt!

Vad tycker du om att Gustav Kasselstrand sa att rasblandning bör undvikas och att svenskar bör skaffa barn med andra svenskar eller med närstående vita folk?
Citera
2026-09-06, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Tror du att Christer har 6-8 barn med sig till Thailand som det thailändska folket ska försörja med
35-40 000 kronor i månaden i form av socialbidrag, flerbarnstillägg, barnbidrag och annan välfärd?
Tror du mina kollegor ( läkare vs sköterska) försörjer sig på dig? Väx upp!
Citera
2026-09-06, 00:36
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Det är fantastiskt roligt hur Kent-Åke skriker ”ut med blattarna, men inte min fru Ping-Tong”.

SD-folket är verkligen landets avskum.

Tror nog Kent-Åke gillar SD-iranierna och SD-assyrierna. Det finns trots allt många fler blattar än öst/sydostasiater i den Sverigevänliga rörelsen.
Citera
2026-09-06, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/bor-i-pattaya-rostar-for-farre-invandrare-i-sverige/

De är ju själva invandrare. Är inte detta höjden av hyckleri?
Japp. Ut med alla importerade fruar och skicka hem alla som trycker utomlands till Sverige.
Citera
2026-09-06, 00:44
Medlem
Vidriga äckliga svenska män misshandlade sina ex sen köpte de sig en thaihora att våldföra sig på. För de är lättare att utnyttja. Blääää. Å sen tycka att de ska kunna ta sina horor till Sverige eller hänga i deras land och svina där. Blääää
Citera
2026-09-06, 00:54
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Nu är Pattaya ett skithål men har väldigt lite med svensk immigration att göra
Citera
2026-09-06, 01:12
Medlem
Citat:
Vad tycker du om att Gustav Kasselstrand sa att rasblandning bör undvikas och att svenskar bör skaffa barn med andra svenskar eller med närstående vita folk?

Vilka slags känslor förmedlar din hjärna när du får höra det? Är hans åsikt kontroversiell för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in