Citat:
Ursprungligen postat av
RuthgerT
Sim kvinna...finns inget sexigt överhuvudtaget med det manliga könsorganen.
Jag är dock heterosexuell och har bara haft sex med män.
Slaka ser mest ut som en dåligt stoppad korv och med stånd ser den allt annat än rolig ut.
Det finns kvinnor, det vet jag, som tycker det är upphetsande med en hård k*k rent ockulärt. Men de flesta kvinnor jag har talat med tycker inte det är något ögongodis direkt.
En del kvinnor tycker det är skrämmande till och med, då tänker jag att det är om den är ådrig och stor.
Ingen idé att haven stor om ni inte vet hur ni ska hantera kvinnan.
Bilder rent generellt på manliga könsorgan är inget spännande. Vi kvinnor tänder (generellt sett) mer på andra saker.
Framförallt vill vi inte få bilder vi inte bett om- men det utgår jag från att vuxna män vet 🙄
Intressant input.
Detsamma gäller nog för oss (hetero) män - dvs bilder på ett kvinnligt kön är nog inte särskilt upphetsande. Generellt sett.
Däremot har jag märkt (för egen del) att under själva sexet så kan ju enbart åsynen av kvinnans kön vara sjukt tändande, men då har det ju mer att göra med sammanhanget. Alltså att man dels redan är upphetsad och att man går igång på kvinnan i fråga.
Är det liknande för kvinnor tro? Alltså att åsynen av en kuk i sig inte behöver vara särskilt tändande, men att den mycket väl kan bli det under själva sexandet. Att titta på/hålla i?