2026-09-05, 12:00
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Tittade på "naked attraktion" här om dagen. Det var en kvinna som skulle titta på kukar och hon tyckte att kukarna var vackra.. Hon beskrev håret runt omkring och pungen osv. Det ska tilläggas att könsorganen såg helt groteska ut. HUR KAN EN ENDA MÄNNISKA PÅ DEN HÄR JORDEN TYCKA ATT EN SLAK KUK MED PUNG ÄR FIN, VACKER, SNYGG, SEXIG?

Kan någon förklara det för mig. Vill inte höra "ja, men hon är väl heterosexuell och du är inte". Förklara vad som är sexigt med en slak penis och pung?
Jag tycker att en fitta är läcker oavsett om dess bärare är upphetsad eller inte. On topic så kanske en slak kuk inte är lika skrämmande. Manlig sexualitet kan vara skrämmande eftersom den är potentiellt dominant och hänsynslös.
Citera
2026-09-05, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Sim kvinna...finns inget sexigt överhuvudtaget med det manliga könsorganen.
Jag är dock heterosexuell och har bara haft sex med män.
Slaka ser mest ut som en dåligt stoppad korv och med stånd ser den allt annat än rolig ut.
Det finns kvinnor, det vet jag, som tycker det är upphetsande med en hård k*k rent ockulärt. Men de flesta kvinnor jag har talat med tycker inte det är något ögongodis direkt.

En del kvinnor tycker det är skrämmande till och med, då tänker jag att det är om den är ådrig och stor.
Ingen idé att haven stor om ni inte vet hur ni ska hantera kvinnan.

Bilder rent generellt på manliga könsorgan är inget spännande. Vi kvinnor tänder (generellt sett) mer på andra saker.
Framförallt vill vi inte få bilder vi inte bett om- men det utgår jag från att vuxna män vet 🙄

Intressant input.

Detsamma gäller nog för oss (hetero) män - dvs bilder på ett kvinnligt kön är nog inte särskilt upphetsande. Generellt sett.

Däremot har jag märkt (för egen del) att under själva sexet så kan ju enbart åsynen av kvinnans kön vara sjukt tändande, men då har det ju mer att göra med sammanhanget. Alltså att man dels redan är upphetsad och att man går igång på kvinnan i fråga.

Är det liknande för kvinnor tro? Alltså att åsynen av en kuk i sig inte behöver vara särskilt tändande, men att den mycket väl kan bli det under själva sexandet. Att titta på/hålla i?
Citera
2026-09-05, 14:39
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven12
Är fittan vacker då, i samma oerigerat tillstånd som en man? Tro de flesta män tänder på det, eller tom om den är klädd dvs man kan se skåran i.e cameltoe
Män och kvinnors sexualitet är ju som bekant olika. Män kan gå igång mer på vad de ser. En kvinna behöver oftast andra saker (rörelser, snygga kroppsdelar så som axlar och händer, personlighet osv..). Så fittan kan man gå igång på ja.
Citera
2026-09-05, 14:40
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SofijaC
Tror inte att det är okej att stå där och säga annat än positiva saker om de nakna kropparna som man får se. Och varför skulle man göra det?
F.ö som heterosexuell kvinna så tycker jag att kukar är fina, slaka som oslaka.
Precis som du nog tycker att en f*tta är det - vilket jag har svårt att förstå charmen med.
Vad är fint med en slak kuk?
Citera
2026-09-05, 15:00
Medlem
Citat:
Vad är fint med en slak kuk?

Varför ska jag förklara det för dig när du inte är bög?

Tillägg: du har startar såna här trådar förr. Varför är du så besatt av att försöka förstå att det finns kvinnor (och män) som tänder på män?
Citera
2026-09-05, 16:58
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisacryforhelp
Detsamma gäller nog för oss (hetero) män - dvs bilder på ett kvinnligt kön är nog inte särskilt upphetsande. Generellt sett.

Jo, det tycker förstås de flesta heterosexuella män är upphetsande att se.

Som nämnts tidigare i tråden, män och kvinnor är olika kring vår dragning av det visuella. Det är ju liksom av en anledning att det alltid funnits en mycket stor marknad för porrtidningar med bilder på nakna kvinnor riktade till män, men näst intill noll marknad för tidningar med nakna män riktat till kvinnor.
Citera
2026-09-05, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Jo, det tycker förstås de flesta heterosexuella män är upphetsande att se.

Som nämnts tidigare i tråden, män och kvinnor är olika kring vår dragning av det visuella. Det är ju liksom av en anledning att det alltid funnits en mycket stor marknad för porrtidningar med bilder på nakna kvinnor riktade till män, men näst intill noll marknad för tidningar med nakna män riktat till kvinnor.

Kej då är jag nog inte representativ för det stora flertalet män då, helt enkelt.
Citera
2026-09-05, 17:14
Medlem
flytandelyckas avatar
Du som man kan inte förstå det eftersom du är heterosexuell..
Citera
2026-09-05, 18:19
Medlem
Epimaness avatar
Alltså, sen civilisationens början och även dessförinnan så ser man den potenta symboliken som fallosen har. Så erigerade penisar är fulla med dådkraft och dyrkas av kvinnsen.

Slak liten penis är överciviliserat samt kraftlöst. Det är som bäst tillståndet innan erektion.
Citera
2026-09-05, 19:06
Avslutad
När pungen hänger längre ner än snoppen är det mest en tragisk syn.
Citera
2026-09-05, 19:07
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Tittade på "naked attraktion" här om dagen. Det var en kvinna som skulle titta på kukar och hon tyckte att kukarna var vackra.. Hon beskrev håret runt omkring och pungen osv. Det ska tilläggas att könsorganen såg helt groteska ut. HUR KAN EN ENDA MÄNNISKA PÅ DEN HÄR JORDEN TYCKA ATT EN SLAK KUK MED PUNG ÄR FIN, VACKER, SNYGG, SEXIG?

Kan någon förklara det för mig. Vill inte höra "ja, men hon är väl heterosexuell och du är inte". Förklara vad som är sexigt med en slak penis och pung?
Håller med, jag föredrar hårda kukar.
Citera
2026-09-05, 19:43
Medlem
Jag skulle säga att det beror vem den sitter på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in