2026-09-04, 21:04
Medlem
Crabbofixs avatar
Men om bara incels spelar det så kan det ju inte vara otrohet

Så det är en märklig frågeställning TS har ställt
Citera
2026-09-04, 21:22
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Att GTA är världens mest efterblivna spelserie det är sen gammalt, det vimlar av en massa incels som älskar att sitta och 'bygga muskler i spelet' och 'dejta i spelet' och 'vara gangster i spelet' och allt annat som dom inte vågare i verkligheten eller klarar av.

kort sagt. alla som spelar gta är efterblivna idioter.

men nu med gta VI så ska det tydligen tas till en ny idiot-nivå och det är klart, speltillverkarna vet ju vilken deras publik är, det är inte normala människor utan det är efterblivna incels:

"kommande ”GTA 6” – som släpps i november – kan man hålla i gång en romantisk relation mellan spelets två huvudroller: Jason Duval och Lucia Caminos.

alltså: efterblivna incels ska LAJVA RELATIONER i ett dataspel tydligen har ingen jävel ens reagerat på hur jävla patetiskt och tragiskt detta är, utan folk står i kö för att spela skiten... det ssäger lite om hur jävla efterblivna dataspelare är...

"Kärleksrelationen beskrivs som en valfri del av spelet. Men det är en relation som också ska kunna stärkas genom att Jason och Lucia exempelvis shoppar och går till frisören, eller begår rån tillsammans."

GÅ TILL FRISÖREN TILLSAMMANS I ETT DATASPEL?!

Alltså seriöst. VAD FAN ÄR DET FRÅGAN OM?

Men ok, nu till otroheten:

"– Man ska bokstavligen hålla i gång en relation med en tjej i spelet och hon blir sur på dig om du inte svarar på sms. Man ska ta henne på dejter? Låt inte era pojkvänner spelar ”GTA 6”" - Tiktokprofilen Shelby.

Hennes kille, Alex Eubank, svarar:

"– Vill jag spela ”GTA 6”? Tusen procent, säger han, men lägger till att om det ”stör hans kvinna” måste han tänka om.

– Därför kommer jag inte att spela, säger han."

" Föregångaren ”GTA 5” beräknas ha sålt i 230 miljoner exemplar sedan det kom 2013."

vilket bara säger nåt om hur tragisk denna tid vi lever i är. folk är idioter. så är det bara.

Tycker du ha låtsas-relationer i idiotspel är att vara otrogen?

Det är väl ingen frisk människa över 15 år som spelar datorspel? Här på Flashback är det 18-årsgräns så jag tror inte riktigt målgruppen finns att hitta här.
Citera
2026-09-04, 22:15
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Det är väl ingen frisk människa över 15 år som spelar datorspel? Här på Flashback är det 18-årsgräns så jag tror inte riktigt målgruppen finns att hitta här.

Nej du har du rätt i.
Citera
2026-09-04, 22:36
Medlem
Nej det är inte otrohet att ha förhållande i ett spel. Lika lite som det är att till exempel kolla på porr när man är i ett förhållande.

Dessutom hur ska det kunna vara otrohet om det nu bara är incels som spelar gta?

Jag är i 40 års åldern och älskar gta och en massa andra spel. Om nu folk tycker att jag är efterbliven för att tv-spel är en av mina hobbys i min ålder, gör mig inget. Om hälsan tillåter kommer det även vara en hobby när jag är 70-90 år om jag lever då förstås. Och även då bland annat spela gta.
Citera
2026-09-04, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Nej det är inte otrohet att ha förhållande i ett spel. Lika lite som det är att till exempel kolla på porr när man är i ett förhållande.

Dessutom hur ska det kunna vara otrohet om det nu bara är incels som spelar gta?

Jag är i 40 års åldern och älskar gta och en massa andra spel. Om nu folk tycker att jag är efterbliven för att tv-spel är en av mina hobbys i min ålder, gör mig inget. Om hälsan tillåter kommer det även vara en hobby när jag är 70-90 år om jag lever då förstås. Och även då bland annat spela gta.

Jag betvivlar att du kommer kunna spela spelet om 30 år.
GTA5 slutade fungera på min dator efter en speluppdatering.
Så efter att ha betalt för ett spel så kan jag inte längre spela det ens lokalt.

GTA6 har du inte ens fysisk media till. När man stänger servern så är det slutspelat.
Citera
2026-09-04, 23:37
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
"Rockstar has yet to confirm if you can have sex with the two characters outside of scripted story moments. The trailers certainly imply there will be sexual scenes between the two, but whether you can actively initiate that by building the relationship meter is unclear. "

Kan man välja att vara incel i spelet tro? Typ säga att hon är ful och välja att inte knulla någon alls?
Citat:
" Rockstar Games developed an interactive sex mini-game in 2005's Grand Theft Auto: San Andreas. It was eventually cut from the game to avoid an Adults Only rating"
Typ.
Man bjöd dem på dejter och sedan bjöds man till deras hus för en "hot coffee". Videon visade bara huset + stönljuden och en guppande rörelse.

Jag tror PC gamer skrev om att det bortklippta var precis som med dansstegen/lowrider tävlingarna fast med en sexscen.
Citat:
Så rockstar har tydligen skapat detta spel för 13 åringar hela tiden... problemet är väl att samma jävla 13-åringar är 33 år och fortfarande som 13-åringar mentalt...

vilket styrker det jag säger hela tiden... folk som spelar GTA är efterblivna.
Kan man välja att vara incel i spelet tro? Typ säga att hon är ful och välja att inte knulla någon alls? Skjuta ihjäl folk efteråt?
Citera
2026-09-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Jag betvivlar att du kommer kunna spela spelet om 30 år.
GTA5 slutade fungera på min dator efter en speluppdatering.
Så efter att ha betalt för ett spel så kan jag inte längre spela det ens lokalt.

GTA6 har du inte ens fysisk media till. När man stänger servern så är det slutspelat.
Du får googla om det är något strul med senaste uppdateringen av gta5. Då lär det vara fler som har problem och kanske kommit med en tillfällig lösning. Ska ju inte bara sluta fungera. Gta5 är fortfarande ett aktuellt spel.

Finns förhoppningsvis nytt gta om 30 år och säkerligen femtioelva remasters av äldre gta.
Citera
2026-09-05, 00:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdsnus
Kan man välja att vara incel i spelet tro? Typ säga att hon är ful och välja att inte knulla någon alls? Skjuta ihjäl folk efteråt?

Det låter som volcel

Men du brukar inte kunna skjuta ihjäl dina companions.

Anar att det här är någon slags Bonnie & Clyde-story? Har inte det hintats också, eller har jag inbillat mig något
Citera
2026-09-05, 08:36
Medlem
Alla som spelar dataspel är idioter.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem