2026-09-03, 21:12
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Idag pratafe jag med en semi- nysvensk som ojade sig över att han inte blev behandlad som en etnisk svensk. Sen fortsatte han påstå att vi i sverige trycker undan kunturer till förorten. Till slut var jag tvungen att hålla med om att sverige var rasistiskt.

Sen sa jag att det var en jävla offermentalitet han hade och att sverige struntar fullständigt i din offermentalitet. Sedan sa jag ungefär gå och snyt dig ungjävel och stoppa in skjortan.

Ett jävla klagande på ens omgivning är totalt ruttet. Invandrare kan bara sköta till sig själva och ska inte ha åsikter om oss renrasiga etniska svenskar.
Citera
2026-09-03, 21:24
Medlem
SMART4SSs avatar
Heilade du och slog han också?
Citera
2026-09-03, 21:48
Medlem
Nattbussen4s avatar
Jag är inte så säker på att din historia har inträffat.

Men bara en dåre utan självrespekt böjer sig för att babben ska börja gilla svenskar. Babbars uppfattning om svenskar är inte svenskens uppgift att förhandla med eller vara inställsam om för att babben ska känna sig förstådd eller känna att han hör hemma här. En invandrares syn är fullkomligt egalt. Folkgrupper är vad de är och vissa folk kommer att gilla dem och vissa kommer inte att göra det. När grupper alltid har föredragit att leva bland sina egna är det ändå ett icke-problem. Bara Sverige försöker att politiskt tvinga fram någonting som aldrig har existerat naturligt.
Citera
2026-09-04, 01:44
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Ett jävla klagande på ens omgivning är totalt ruttet. Invandrare kan bara sköta till sig själva och ska inte ha åsikter om oss renrasiga etniska svenskar.
Varför klagar du så mycket?
kan du inte sköta dig själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in