2026-09-07, 17:27
Avstängd
Jon10s avatar
Dagligen får svenskar motstå rasism som ”svennejävel” och liknade.

Det sker i din barns skola på daglig basis.

Skulle svenskar gå ut i tidning gråtandes varje gång vi fick motstå rasism i vårat eget land så hade det inte funnits mediablaskor kvar då det hade funnits ont om papper att printa.

Detta fallet är inget att annat än att ta på sig offerkoftan för att fuska till sig bidrag. Sverige synar deras bluff.
Citera
2026-09-07, 17:27
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Är du? Jag är fullt frisk och har ADD, ingenting annat.

Sluta anklaga kvinnor som berättar om sexuella ofredanden mm för "psykotiska", "hysteriska" eller bara allmänt "galna".

Det fungerar inte ett smack på mig bara för att du själv har en agenda.

Bygatan på Hammarby, var vart det ofredandet skedde. Men du kanske vill påstå att inga raggare skulle åka där och ingen raggare skulle ofreda någon och barn kan inte ofredas av vixna män för om någon säger att sexualbrott existerar är de pppppssssssssssssyyyyykotiska

Låt oss ta det från börlan. Du med många andra påstår att jag är psykotisk för att jag förföljdes från Östermalmsgatan hem och att jag aldrig mött en herre längs den gatan innan jag blev förföljd. Jag "inbillar mig" alltihop eftersom jag är "svårt psykotisk"?

Är det här en närliggande adress som syns på pappret?
https://ibb.co/chFR3wsK

Är efternamnet på pappret detsamma som en vän till personen jag säger att jag mötte innan jag böev förföljd från Östermalmsgatan hem?

Är efternamnet detsamma som det namn min mammas psykopat till pojkväns mamma, Marja-Liisa var dagmamma till?

Är efternamnet detsamma som för en av dem som såg när en flicka hoppade på mig och råkade få stryk när hon slagit ner mig 1998? Som finns nämnd i en upprättad polisanmälan?

En sak ska du och andra ha jävligt klart för er, jag var väldigt snurrig i huvudet sannolikt pga att jag gick runt med inre blödningar och jag mådde extremt dåligt, men att jag var rädd för att bli psykotisk är inte synonymt med att jag var eller blev det.

Jag utsattes för svår psykisk misshandel och gaslighting av alla mina närstående. Mamma, syster, systers dåvarande pojkvän, min mpsters ex som t.ex trakasserade mig grovt och blev rasande för att jag begärde att han skulle lämna mig ifred efter att jag lämnat Västerås och väl även sa vad jag ansåg, att han var falsk, lögnaktig och manipulativ (eftersom jag genomskådade hans dåliga uppträdanden) vilket utlöste än mer förföljelser. Jag var förföljd och trakasserad av flertalet människor vilket är sant, korrekt och riktigt. Här är en del av all skit han skickade mig, vilket psykiatrin då manipulerat mina journaler genom att inte skriva in precis som allt annat av faktiska bevismaterial de fått av mig på min utsatthet.
Jag var aldrig galen utan offret i en familj som skadat mig illa under narcissistisk våldsstruktur samtidigt som deras misshandel spreds vidare ut till andra.

https://ibb.co/p84zqR3

Tydligen hade den här idioten bland annat grävt ner droger i Bäckbyskogen som han tappat bort vilket bör vara en sak av många jag inte kände till gällande hans upprepade trakasserier mot mig som berodde på att han var sjuk i huvudet, inte jag.

Jag krävde att han skulle sluta trakassera mig och att jag skulle låta hans döttrar veta vad för slags person han var om han inte slutade ge sig på mig, vilket innebär en upptrappning varpå han skickade ovanstående papper till mig med andra domar eftersom han var precis som jag sa falsk, lögnaktig och manipulativ.

Han trodde sannolikt att människor berättat saker för mig eftersom han inte förstod att min intelligens var såpass hög att jag faktiskt bara såg igenom honom. Att jag inte behövde höra andra berätta något (vilket jag då inte gjort), jag visste genom att syna honom. Han förstod inte att jag kanske var smartare än vad han var till och med. (Han var trots allt inte korkad men narcissistisk) Precis som jag visste att de andra pundarna omkring mig höll betydelsefull information ifrån mig. Den här idioten snokade för att samla information om mig av skäl jag inte har en aning om och tog olika delar han vosste såsom att jag bjudits på middag på adressen ovan och försökte ändra narrativet till att han var något offer eftersom jag vägrade prata led honom om mina egna saker (då han inte hade ett jävla skit med mog att göra).

Ser det verkligen ut som om det är ett normalt brev att skriva till någon som flyttat för att få lugn och ro och kräver att få vara ifred? Personen var rasande för att han inte tilläts gå igenom min dator via fjärrstyrning. Och därefter inte tilläts vara på min Facebook då jag sa uttryckligen att jag inte vill att någon snokar omkring mig för att ko trollera mog och allt i mitt liv ifrån vilka jag känner, vad jag gör och så vidare. Otroligt "provokativt" va?

Så här såg det ständigt ut utanför mian fönster och det här leder till mitt sovrum/vardagsrum.
https://ibb.co/pvkTGYMx
https://ibb.co/F4rqnvRK

Jag var förföljd i otroligt många år av flertalet olika män. Att ljuga om att jag skulle vara "psykotisk" beror på att du är en förövare. Gör någpt rätt, gör en Jimmy du också eller ge fan i att förfölja kvinnor och flickor med dina vanföreställningar och lögner.

Återigen, fler förövare än offer har orsaker att ljuga.

Att så många av er vill påstå någpt annat handlar om att undergräva trovärdigheten hos offer som talar ut eftersom ni själva riskerar att ställas inför rätta om samhället börjar tro på era offer istället för er förövare.
Fantasier är inte sanning , hur långa inlägg man än skriver.
Citera
2026-09-07, 17:41
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Fantasier är inte sanning , hur långa inlägg man än skriver.
Man kan använda hur himla många olika konton man vill eller vara hur många användare som helst, det jag säger är sant och riktigt.

Spelar ingen roll hur många år man använder för att påstå något annat.

Att utan belägg kalla något för lögn är även det "fantasier". Annars får du presentera underlag på vad jag eller andra säger som bevis för att det vi inte säger är sant och riktigt.
Citera
2026-09-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Klocka 19:30 förra torsdagen var 13-åriga Yasmine från Helsingborg på väg hem från fotbollsträningen. Hon berättar om hur en man attackerade henne:
13-åriga Yasmine från Helsingborg berättar att hon var på väg hem från sin fotbollsträning i torsdags vid halv åtta på kvällen då hon körde förbi en äldre man på sin elsparkcykel. När hon passerar mannen i full fart knuffar han henne hårt i sidan samtidigt som han säger ”jävla muslimjävel”, säger hon till Dagens ETC. Yasmine, som inte har en chans att hinna reagera, kastas rakt in i en stolpe och slår därefter ansiktet i marken.

– Först blir jag helt chockad. Men sen när jag gick upp från marken blev jag jätteledsen. Vad har jag gjort honom liksom? Varför är inte jag värd samma som andra människor, säger hon.

https://www.etc.se/inrikes/13-aariga-yasmine-knuffades-av-elsparkcykel-islamofobiska-utspel-paaverkar-maenniskor
Yasmine klarade sig med lindrigare skador men det kunde ha slutat värre. Händelsen har polisanmälts:
När dottern kom hem var Mariam i tvättstugan.

– Yasmine var extremt ledsen. Hon grät och förstod inte varför någon skulle vilja ge sig på henne med våld.

Mariam ringde polisen på en gång och gjorde en anmälan.
Även HD har skrivit om historien som på nätet (https://x.com/BusuladzicSead/status/2093752055454175550) naturligtvis påståtts vara uppdiktad:
Yasmine, 13, knuffades till marken på väg hem från träningen

När 13-åriga Yasmine var på väg hem från fotbollsträningen blev hon kallad ”jävla muslimjävel” och knuffad till marken av en man. Det berättar hon för HD när tidningen träffar henne några dagar efter händelsen, som fått stor spridning i sociala medier. Nu försöker polisen identifiera mannen.

https://www.hd.se/helsingborg/yasmine-13-knuffades-till-marken-pa-vag-hem-fran-traningen/

Gubben som puttade Yasmine är dum i huvudet och förtjänar stryk.

Men. Varför blir detta en nyhet när svenska ungdomar drabbas av betydligt värre saker hela tiden utan att media bryr sig?
Citera
2026-09-07, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Finns ju en anledning att många åker till Frankrike och Spanien. Männen är där är väldigt fredliga mot allt och alla. Du behöver ju inte gifta dig med folk oavsett bakgrund eller kultur.

Då är Average Joe i Spanien en modell i jämförelse med surgubbe i Sverige som tittar snett på allt och alla. Det är ju direkt Flashback tomten som tror att alla vill Sverige illa och att han har rättigheter att ge sig på svagare som barn och kvinnor.

Sen prioriteras inte hatbrott vare sig mot svenskar eller invandare. Polisen har fullt upp med mord och andra ärenden som tar all deras tid.

Inte att Pelle kastade ner Yasmine slängs av elcykeln för att hon bär slöja men det går att göra det som Australien där hatbrott mot etniska befolkningen ger böter och tvärtom.

I andra länder kan man till och med få fängelse i 1 år som i Frankrike.
Den icke-nordiska invandringen har haft och har en väldigt negativ inverkan på det svenska samhället.

Den svenska mannen är den mest fredliga, kvinno- och barnvänliga i världen, vilket inte minst bevisas av att svenskar begår så ytterst få brott mot invandrare trots den skada invandringen orsakat och orsakar oss.

Fransk och spansk kultur är båda mer kvinno-fientliga än den svenska så sjal-bärarna har inte kunnat förstöra lika mycket där som här.
Det finns inget land där sjal-bärarna har kunnat förstöra så mycket som i Sverige.
Det är obegripligt varför de har kommit hit,
om inte för att just förstöra.
Citera
2026-09-07, 19:27
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren

Man kan använda hur himla många olika konton man vill eller vara hur många användare som helst, det jag säger är sant och riktigt.

Spelar ingen roll hur många år man använder för att påstå något annat.

Att utan belägg kalla något för lögn är även det "fantasier". Annars får du presentera underlag på vad jag eller andra säger som bevis för att det vi inte säger är sant och riktigt.
Det är väl du som ska presentera bevis för att vad du påstår är sant , det du skriver är ju ren rappakalja så utan fakta som stödjer det du säger kommer jag och alla andra att utgå ifrån att du är ännu en tragisk människa som fyller ut ditt tomma liv genom att hitta på saker på internet
Citera
2026-09-07, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Den icke-nordiska invandringen har haft och har en väldigt negativ inverkan på det svenska samhället.

Den svenska mannen är den mest fredliga, kvinno- och barnvänliga i världen, vilket inte minst bevisas av att svenskar begår så ytterst få brott mot invandrare trots den skada invandringen orsakat och orsakar oss.

Fransk och spansk kultur är båda mer kvinno-fientliga än den svenska så sjal-bärarna har inte kunnat förstöra lika mycket där som här.
Det finns inget land där sjal-bärarna har kunnat förstöra så mycket som i Sverige.
Det är obegripligt varför de har kommit hit,
om inte för att just förstöra.

Vem jämför du med när du skriver att den svenska mannen är den mest fredliga mannen i hela världen?

Du menar att Spanien har en bra integration vilket gjort att invandrare har kommit fortare in i det spanska samhället.

Tycker den mest fredliga befolkningen är spanjorer. Deras kvinnor är aggressiva olikt svenska kvinnor.

Bor mellan länderna och tycker spanska män aldrig visar på hat mot någon. Aldrig sett en spanjor skriva illa om invandrare eller muslimer trots att kristendomen är väldigt välbehållen där.

Sedan kommer den norska mannen som är mer intelligent och omtänksam i sitt beteende. Svenska män tycker jag och det är min personliga åsikt på icke socialt beteende och mot mer aggressiva och arga/förbannade till och med mot oskyldiga människor.

Svenska män är mer hjärntvättade av media köpt av USA vilket är inte konstigt att SD fick så många röster i Sverige bland män.

Det är en sak att vara nationalist som en spanjor och någon som är aggressiv/har svårt att se två olika perspektiv.

Jag skulle säga att enbart i Sverige så ser man negativt på invandring och Tyskland men Tyskland håller på en diktatur så det landet räknas inte till Europa mer.

Det är precis som denna händelse hade skett i Italien. Den italienska mannen är väldigt aggressiv och rasistisk i jämförelse med sina motsvarigheter Portugal och Frankrike.

Men ändå rapporterar flera muslimska kvinnor att man har blivit väl bemött i Italien. Inget jag tror på.

Storbritannien och USA. Den amerikanska mannen är mer tolerant och analytisk medan britter hatar allt och alla förutom sig själva.
Att dessa skapat en invandring runt om i världen är britterna icke medvetna om. Men britter har stått för många hatbrott mot muslimska kvinnor olikt amerikanska män

Sen har ofantliga hatbrott skett mot utländska kvinnor i Sverige bara att media är förtegen att inte rapportera om det eller rapporterar det som psykiska brott.

Dådet i Märsta
Dådet på ICA
Skoldådet i Örebro
Skoldådet i Fagersta

Så inte alls förvånande att man tar ut sin ilska på ett oskyldigt barn. Det här är inte hjälpa kvinnor som är under förtryck som politikerna påstår
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-09-07 kl. 19:49.
Citera
2026-09-07, 20:08
Medlem
Citat:
Vem jämför du med när du skriver att den svenska mannen är den mest fredliga mannen i hela världen?

Du menar att Spanien har en bra integration vilket gjort att invandrare har kommit fortare in i det spanska samhället.

Tycker den mest fredliga befolkningen är spanjorer. Deras kvinnor är aggressiva olikt svenska kvinnor.

Bor mellan länderna och tycker spanska män aldrig visar på hat mot någon. Aldrig sett en spanjor skriva illa om invandrare eller muslimer trots att kristendomen är väldigt välbehållen där.

Sedan kommer den norska mannen som är mer intelligent och omtänksam i sitt beteende. Svenska män tycker jag och det är min personliga åsikt på icke socialt beteende och mot mer aggressiva och arga/förbannade till och med mot oskyldiga människor.

Svenska män är mer hjärntvättade av media köpt av USA vilket är inte konstigt att SD fick så många röster i Sverige bland män.

Det är en sak att vara nationalist som en spanjor och någon som är aggressiv/har svårt att se två olika perspektiv.

Jag skulle säga att enbart i Sverige så ser man negativt på invandring och Tyskland men Tyskland håller på en diktatur så det landet räknas inte till Europa mer.

Det är precis som denna händelse hade skett i Italien. Den italienska mannen är väldigt aggressiv och rasistisk i jämförelse med sina motsvarigheter Portugal och Frankrike.

Men ändå rapporterar flera muslimska kvinnor att man har blivit väl bemött i Italien. Inget jag tror på.

Storbritannien och USA. Den amerikanska mannen är mer tolerant och analytisk medan britter hatar allt och alla förutom sig själva.
Att dessa skapat en invandring runt om i världen är britterna icke medvetna om. Men britter har stått för många hatbrott mot muslimska kvinnor olikt amerikanska män

Sen har ofantliga hatbrott skett mot utländska kvinnor i Sverige bara att media är förtegen att inte rapportera om det eller rapporterar det som psykiska brott.

Dådet i Märsta
Dådet på ICA
Skoldådet i Örebro
Skoldådet i Fagersta

Så inte alls förvånande att man tar ut sin ilska på ett oskyldigt barn. Det här är inte hjälpa kvinnor som är under förtryck som politikerna påstår
Den svenska mannen är den mest fredliga jämfört med alla män i världen och varför bör du kunna utläsa av mitt föregående inlägg.

Jag vet inte hur integrationen är i Spanien men ju fler utomskandinaver som integrerats i Sverige ju sämre har det blivit för svenska kvinnor.

Att sjal-bärare känner sig välkomna av spanska män kanske handlar om att spanjorerna är/var katoliker och slöj-bäraren klär ju ut sig till madonnan, samtidigt som hon är horan.

Svenska män är väldigt olika amerikanska män.
Citera
2026-09-07, 20:16
Medlem
Valkyrian1s avatar
Citat:
.....
Men hallå, lägg av med dit svammel.

Problemet är väl att elsparkcyklar idag får köras på cyckelbana. (Jag hoppas på snar ändring)

Jag är ofta på väg med elsparkcykel och möter många MENA som inte tar någon hänsyn alls. Hade jag mött en kolsäck (som Jasmine) 19:30 på en elkamel hade jag också tappat fattningen.
Citera
2026-09-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Den svenska mannen är den mest fredliga jämfört med alla män i världen och varför bör du kunna utläsa av mitt föregående inlägg.

Jag vet inte hur integrationen är i Spanien men ju fler utomskandinaver som integrerats i Sverige ju sämre har det blivit för svenska kvinnor.

Att sjal-bärare känner sig välkomna av spanska män kanske handlar om att spanjorerna är/var katoliker och slöj-bäraren klär ju ut sig till madonnan, samtidigt som hon är horan.

Svenska män är väldigt olika amerikanska män.

Vi tycker uppenbart olika.
Jag tycker inte det är fredligaste männen när Sverige har massa män som sympatiserar med AFS, SD och Örebropartiet. En politiker ska komma för att vilja förändring till det positiva och inte för att skapa splittring och hat i samhället.

Sen om ett barn/kvinna är förtryckt så ska män hjälpa henne och inte försöka kasta henne utför för elcyklar.

Spanien har högre invandring än Sverige av utomeuropeiska kvinnor för att kvinnor känner trygghet och säkerhet i Spanien. Det är bara att titta på videos där kvinnor som postar sina liv ifrån Spanien.

Hur hjälper man en individ som förtryckt i religion genom att slå/hata eller spotta på personen? Har människor så låg IQ?

Det är som när man stenade kvinnor för att en man antog hon var otrogen.

Alla Abrahams religioner är förtyckande mot kvinnor.

Att man dessutom påstår sig kristen och Sverigevänlig och slänger folk ifrån cykeln. Hur är det med Jesus värderingar? Det är väl Jesus som tog upp stenen och påpekade att den utan synd kan lyfta första stenen.

Men som sagt, hur definieras hatbrott gentemot psykiskt sjukdom? Det verkar vara som vi har många män med psykiska sjukdomar olikt andra länder trots att många av brotten visat ha inblandning i vitmakt rörelse
Citera
2026-09-07, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyrian1
Men hallå, lägg av med dit svammel.

Problemet är väl att elsparkcyklar idag får köras på cyckelbana. (Jag hoppas på snar ändring)

Jag är ofta på väg med elsparkcykel och möter många MENA som inte tar någon hänsyn alls. Hade jag mött en kolsäck (som Jasmine) 19:30 på en elkamel hade jag också tappat fattningen.

Som sagt, det är omöjligt att definera hatbrott i Sverige för allra flesta män kommer undan med brott genom psykisk ohälsa som exempelvis Liam, Rickard, Märsta dådet och ICA dådet. Alla råkar bara vara utländska kvinnor.
Citera
2026-09-07, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Det är väl du som ska presentera bevis för att vad du påstår är sant , det du skriver är ju ren rappakalja så utan fakta som stödjer det du säger kommer jag och alla andra att utgå ifrån att du är ännu en tragisk människa som fyller ut ditt tomma liv genom att hitta på saker på internet
Inte folk som vet vem jag är. Så vad betyder dina åsikter.

Saken är att jag tog som exempel på att jag själv nyligen sa ungjävel till en flicka som var med sina vänner. Självklart så slog jag inte någon av dem, höjde inte ens rösten och skulle inte kalla dem för något rasistiskt. Min poäng är att människor faktiskt gör fel och även vuxna kan i vissa sammanhang upptärda värre än barn.

Det fungerar inte på så vis att folk växer upp och efter en viss ålder blir mönstermedborgare. Tvärtom så ser vi hur otroligt många vuxna människor snarare begår fel om vi ser till brottsstatistik etcetera.

Att en man som fungerar likt många av er på nätet, i verkligheten skulle uppträda långt sämre än vad jag gör, är mycket sannolikt. Vi kan jämföra mina inlägg med många andras som exempel. Det står inte grovt rasistiska tillmälen i mina inlägg. Inte under ett enda anvä darnamn trots att jag kan svära åt andra användare eller kritisera olika grupper och även invandrargrupper.

Jag behöver inte ljuga. Vet du varför? Det blir inte värre än vad jag säger/berättar om mig själv. Men ni som måste ljuga er själva blåa för att undkomma upptäckt, ni har mycket att dölja. Det har inte jag.

Det är 100% sant att jag kläckte ur mig ordet ungjävel, häromveckan till en flicka.
100% sanning att jag såg en invandrarflicka ofredas med en gigantisk dildo av några raggare.
100% sanning att jag under uppväxten såg en klasskamrat råka ut mycket för rasistisk särbehandling och såg en annan pojke tvingas äta ärtsoppa med fläsk tills han spydde.
Även 100% sanning att jag efter att utan orsak hotats av en sinnessjuk busschaufför blev utkörd i skogen av en annan.
Kan även berätta att jag när jag gick till ett annat samtal nämnde att jag hade bråttom då jag inte låst ytterdörren (kunde inte hitta hemnyckeln och hade tid i huset bredvid) varpå jag när jag kom hem hittade min katt liggandes döende.

Sedan allt annat jag tog upp är klart och tydligt sammanhängande och inte jag som var "psykotisk" trots att jag led av allvarlig och svår ohälsa som gjorde mig extremt psykiskt sjuk. Jag hade dock verklighetsuppfattning. Värsta jag upplevt i hela mitt liv.

Jag behöver inte ljuga. Om du tycker att det jag säger är så anmärkningsvärt intressant så är det ditt liv som varit tomt och innehållslöst inte mitt. Trots att jag mest lever mitt eget liv i egen takt och bara gör mitt eget om dagarna.

En sak till. Alla de jag nämner, det är olika människor som också vet vad de upplevt. Någonstans sitter det en person och kanske är omedveten om att jag såg henne ofredas av raggare den där dagen. De tre flickorna i skogen, de vet att jag svor åt dem förra veckan. Killen i klassen minns nog att lärare brukade skrika på honom mer än andra dessutom dra i honom, det vet även klasskompisar och hans föräldrar. Killen som kräktes, han bör dra med det minnet i livet.

Det har aldrig hänt säger folk som själva vill ha uppmärksamhet, och om det hände så var det inte så det gick till, fortsätter de alltid.

Din uppmärksamhet eller andras, är inte värd för mig att ljuga för. Det är skrattretande att du och andra tillskriver er själva så höga värden.
Senast redigerad av TramsPostaren 2026-09-07 kl. 20:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in