Är du? Jag är fullt frisk och har ADD, ingenting annat.
Sluta anklaga kvinnor som berättar om sexuella ofredanden mm för "psykotiska", "hysteriska" eller bara allmänt "galna".
Det fungerar inte ett smack på mig bara för att du själv har en agenda.
Bygatan på Hammarby, var vart det ofredandet skedde. Men du kanske vill påstå att inga raggare skulle åka där och ingen raggare skulle ofreda någon och barn kan inte ofredas av vixna män för om någon säger att sexualbrott existerar är de
pppppssssssssssssyyyyykotiska
Låt oss ta det från börlan. Du med många andra påstår att jag är
psykotisk för att jag förföljdes från Östermalmsgatan hem och att jag aldrig mött en herre längs den gatan innan jag blev förföljd. Jag "inbillar mig" alltihop eftersom jag är "svårt psykotisk"?
Är det här en närliggande adress som syns på pappret?
https://ibb.co/chFR3wsK
Är efternamnet på pappret detsamma som en vän till personen jag säger att jag mötte innan jag böev förföljd från Östermalmsgatan hem?
Är efternamnet detsamma som det namn min mammas psykopat till pojkväns mamma, Marja-Liisa var dagmamma till?
Är efternamnet detsamma som för en av dem som såg när en flicka hoppade på mig och råkade få stryk när hon slagit ner mig 1998? Som finns nämnd i en upprättad polisanmälan?
En sak ska du och andra ha jävligt klart för er, jag var väldigt snurrig i huvudet sannolikt pga att jag gick runt med inre blödningar och jag mådde extremt dåligt, men att jag var
rädd för att bli psykotisk är inte synonymt med att jag var eller blev det.
Jag utsattes för svår psykisk misshandel och gaslighting av alla mina närstående. Mamma, syster, systers dåvarande pojkvän, min mpsters ex som t.ex trakasserade mig grovt och blev rasande för att jag begärde att han skulle lämna mig ifred efter att jag lämnat Västerås och väl även sa vad jag ansåg, att han var falsk, lögnaktig och manipulativ (eftersom jag genomskådade hans dåliga uppträdanden) vilket utlöste än mer förföljelser. Jag var förföljd och trakasserad av flertalet människor vilket är sant, korrekt och riktigt. Här är en del av all skit han skickade mig, vilket psykiatrin då manipulerat mina journaler genom att inte skriva in precis som allt annat av
faktiska bevismaterial de fått av mig på min utsatthet.
Jag var aldrig galen utan offret i en familj som skadat mig illa under narcissistisk våldsstruktur samtidigt som deras misshandel spreds vidare ut till andra.
https://ibb.co/p84zqR3
Tydligen hade den här idioten bland annat grävt ner droger i Bäckbyskogen som han tappat bort vilket bör vara en sak av många jag inte kände till gällande hans upprepade trakasserier mot mig som berodde på att han var sjuk i huvudet, inte jag.
Jag krävde att han skulle sluta trakassera mig och att jag skulle låta hans döttrar veta vad för slags person han var om han inte slutade ge sig på mig, vilket innebär en upptrappning varpå han skickade ovanstående papper till mig med andra domar eftersom han var precis som jag sa falsk, lögnaktig och manipulativ.
Han trodde sannolikt att människor berättat saker för mig eftersom han inte förstod att min intelligens var såpass hög att jag faktiskt bara såg igenom honom. Att jag inte behövde höra andra berätta något (vilket jag då inte gjort), jag visste genom att syna honom. Han förstod inte att jag kanske var smartare än vad han var till och med. (Han var trots allt inte korkad men narcissistisk) Precis som jag visste att de andra pundarna omkring mig höll betydelsefull information ifrån mig. Den här idioten snokade för att samla information om mig av skäl jag inte har en aning om och tog olika delar han vosste såsom att jag bjudits på middag på adressen ovan och försökte ändra narrativet till att han var något offer eftersom jag vägrade prata led honom om mina egna saker (då han inte hade ett jävla skit med mog att göra).
Ser det verkligen ut som om det är ett normalt brev att skriva till någon som flyttat för att få lugn och ro och kräver att få vara ifred? Personen var rasande för att han inte tilläts gå igenom min dator via fjärrstyrning. Och därefter inte tilläts vara på min Facebook då jag sa uttryckligen att jag inte vill att någon snokar omkring mig för att ko trollera mog och allt i mitt liv ifrån vilka jag känner, vad jag gör och så vidare. Otroligt "provokativt" va?
Så här såg det ständigt ut utanför mian fönster och det här leder till mitt sovrum/vardagsrum.
https://ibb.co/pvkTGYMx
https://ibb.co/F4rqnvRK
Jag var förföljd i otroligt många år av flertalet olika män. Att ljuga om att jag skulle vara "psykotisk" beror på att
du är en förövare. Gör någpt rätt, gör en Jimmy du också eller ge fan i att förfölja kvinnor och flickor med dina vanföreställningar och lögner.
Återigen, fler förövare än offer har orsaker att ljuga.
Att så många av er vill påstå någpt annat handlar om att undergräva trovärdigheten hos offer som talar ut eftersom ni själva riskerar att ställas inför rätta om samhället börjar tro på era offer istället för er förövare.