2026-09-25, 08:59
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Det behöver ju inte vara de gamla chat-företagen som gått över till LLM. Jag har hört att det går att sex-chatta med Apples Grok. Det torde ju dessutom vara gratis.
Gubbarna hade säkert använt sig av det ifall det var sexchatt de var ute efter.
Citera
2026-09-25, 13:43
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaLund89
Jag får meddelande på meddelande )jobba hemifrån) blir ca 100-150 meddelanden per dag.(1-2timmar per dag) Skulle kunna bli mycket mer om jag orkade.😅

I så fall är du VIP. När jag hade VIP kunde jag skriva 90-110 meddelanden i timmen och komma upp i en timlön på ca 200kr. Men när jag förlorade VIP fick jag max 10 meddelanden i timmen. Detta var 2022.

Riktigt vidrigt företag hursomhelst. Ingen transparens kring VIP-systemet och bakfalska kräk till coacher. Kanske inte så förvånande med tanke på att jobbet går ut på att scamma folk, men det var i alla fall inte någon angenäm upplevelse att arbeta för JH.
Citera
2026-09-25, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Gubbarna hade säkert använt sig av det ifall det var sexchatt de var ute efter.

Jag trodde att det alltid var sexchatt det handlade om. Betalar folk för att chatta om annat? Om vad?

Hela grejen är helt obegriplig för mig.
Citera
2026-09-25, 21:36
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Jag trodde att det alltid var sexchatt det handlade om. Betalar folk för att chatta om annat? Om vad?

Hela grejen är helt obegriplig för mig.
De vill egentligen inte chatta öht, det var det jag menade. De flesta är redo att slänga sig i bilen och köra 200 mil mitt i natten för att få knulla i en minut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in