Idag, 00:13
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Ja jag har blivit citerad och felaktigt på ett negativt sätt blivit kallad kvinna. Kanske för att jag har söta avatarer och skrivit något mjukt.
Idag, 00:46
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Här är ett typexempel på fittcitering: (FB) Israel portar svenska vänsterpartister från inresa till landet (aug 2026)

Skribenten har fått för sig att en annan skribent har kvinnligt kön. Han väljer då att frekvent citera denne även då det inte är påkallat. Ringklockan längst upp till höger i gränssnittet blir röd. Ord som "söttis" är vanligt förekommande. Varför kallas det för fittcitering? Jo, för att citera en i deras fantasi kvinnlig skribent är det närmaste dessa losers kommer en riktig ...

Har du blivit fittciterad på Flashback? Ägnar du dig åt att fittcitera andra skribenter? Vad driver dessa stackare?
Ehm. Ok. Det där framstår ju som en extremt obehagligt vidrig människa. Hur yckas man ta helt vanliga svenska ord, och kombinera dem på ett sätt som får en att boksavligen utbrista "Fyfan".

Du ställer frågan vad som driver dem. Jag tror att svaret är enkelt: De kan inte få fitta och får dopaminskott när de får interagera med en kvinna på internet. Inte svårare än så.

Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
På vilket sätt är det inte påkallat att citera dig där? Användaren svarar ju på ditt inlägg.

Och att användaren kallar dig "sötis" behöver inte betyda att vederbörande antar att du är tjej. Det är helt klart i syfte att nedvärdera dock.
Ja just det, alla pojkar minns ju när mobbarna omringade en, gav en lite stryk, och kallade en för "sötis."
Senast redigerad av Fyrfaldet Idag kl. 00:56.
Idag, 04:08
Medlem
Kallas att skoja lite
Och jag vet att du inte är en tjej men "söttis" = sweetie

Som man sa i USA när man tränade i det militära "LOADER SWEETIE"

Känns det bättre nu gubbe lubben? Nu när du fått det förklarat? Visste inte att du var så känslig jag hat fått bra mkt mer otrevliga ord här men lipar inte för det

Jag blandar humor och allmänbildning...

Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Här är ett typexempel på fittcitering: (FB) Israel portar svenska vänsterpartister från inresa till landet (aug 2026)

Skribenten har fått för sig att en annan skribent har kvinnligt kön. Han väljer då att frekvent citera denne även då det inte är påkallat. Ringklockan längst upp till höger i gränssnittet blir röd. Ord som "söttis" är vanligt förekommande. Varför kallas det för fittcitering? Jo, för att citera en i deras fantasi kvinnlig skribent är det närmaste dessa losers kommer en riktig ...

Har du blivit fittciterad på Flashback? Ägnar du dig åt att fittcitera andra skribenter? Vad driver dessa stackare?
Senast redigerad av David1982 Idag kl. 04:11.
Idag, 07:37
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Jag tolkar inte inlägget med ordet sötis som ett fittinlägg. Snarare som att inläggsskrivaren tycker att inlägget h*n svarar på är skrivet av en naiv person. Så det retsamma svaret får då en satirisk ton av gulligull och rosaskimmer. En teknik jag själv använt mig av.

Själv blir jag ständigt kukciterad. Har jag stört mig på det? Inte nämnvärt. I vissa trådar måste jag påpeka att jag inte har en kuk (bara en strapon), ifall jag t ex vill att det ska framgå att det är skrivet ur en kvinnas synvinkel. I övrigt bryr jag mig inte om att kvinnorna och bögarna i forumet blir kåta på mig. Eller alternativt stör sig på mina uppenbarligen maskulina inlägg.
Idag, 10:34
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Ta det lugnt sötis.
Precis, det viktiga är att skribenten inte kan stava till sötis.

Inte att svenska pojkar (inte män) är så feminiserade att man har svårt att könsbestämma dessa.
Idag, 12:13
Moderator
Maviels avatar
Låser denna medan vi diskuterar internt om den skulle kunna passa annorstädes.

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in