2026-08-26, 20:14
Medlem
sugmag-ses avatar
Jag minns att det fanns en del på forumet där man kan dela projekt man har skapat och få feedback. Jag hittar inte den nu, vet någon var den är?
Citera
2026-08-26, 20:45
Moderator
vhes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Jag minns att det fanns en del på forumet där man kan dela projekt man har skapat och få feedback. Jag hittar inte den nu, vet någon var den är?

Forumdelen Egna Projekt försvann i samband med att hela Systemutvecklingsavdelningen slogs samman till ett forum. Delvis p.g.a. att den forumdelen var en 1.01-fälla, och det gjordes för mycket reklam.

Det går bra att PM:a mig eller annan moderator i Systemutveckling med ett trådförslag för att se om det är OK. I regel så är rekommendationen:

- Öppen kod
- Ingen obligatorisk inloggning (delvis p.g.a. 1.06)
- Ingen avgift
- Ingen reklam
- Tydligt redogörande av teknikstack och utmaningar vid utveckling. Forumdelen har fortfarande ett teknikfokus.
Citera
2026-08-26, 20:55
Medlem
The Crashs avatar
Inte så längesedan det försvann ändå
(FB) Egna projekt (Systemutveckling)

2021-ish. Hade gissat 2011.

Vad är det för typ av projekt? Frågar av nyfikenhet, då du fick svar på din ursprungliga fråga väldigt fort.
Citera
2026-08-26, 22:55
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhe
Forumdelen Egna Projekt försvann i samband med att hela Systemutvecklingsavdelningen slogs samman till ett forum. Delvis p.g.a. att den forumdelen var en 1.01-fälla, och det gjordes för mycket reklam.

Det går bra att PM:a mig eller annan moderator i Systemutveckling med ett trådförslag för att se om det är OK. I regel så är rekommendationen:

- Öppen kod
- Ingen obligatorisk inloggning (delvis p.g.a. 1.06)
- Ingen avgift
- Ingen reklam
- Tydligt redogörande av teknikstack och utmaningar vid utveckling. Forumdelen har fortfarande ett teknikfokus.
Ah vad tråkigt. :/ Jag skickade ett PM, säg till om den är okej.
Citera
Igår, 14:23
Medlem
Stark-Senaps avatar
Det finns ju en hobby-avd.

(FB) Hobby
Citera
Idag, 15:30
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap