Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Det jag lärt mig av tystnad på dessa poster, det är att en inkompetens finns.
Hon är garanterat utvald av RFK.
Han skryter ju om att han får igenom det mesta med Trump.
Att hon ränner hans ärenden syns via covidsnacket och asteriskändringen för definitioner. Som han sades stå bakom.
Båda ansatserna är eko av Kennedy jr.
“If someone got hit by a bus, and they happened to have COVID, often that was called a COVID-related death".
Citat:
För i tider med flera olika utbrott och döda, så funkar det inte vara tyst.
Det är då man ska låta som mest, förklara vad som händer, hur man ska försöka tackla det och vilka svårigheter man har med lösa problemet.
För en sak är säker, vilken idiot som helst fattar att med patogener och deras utbrott alltid har svårigheter, att de inte ens pratar om dom betyder att de vet inte vad de ska göra ens.
Och i fascism kan man inte erkänna svaghet, och fascisten inbillar sig också ingen märker svagheten, och de som nämner den, de attackerar de med nonsens, som en användare från Konspirationer och alternativa teorier håller på med här ibland med sitt skräp.
Men sure, nu lät det lite, men få förtroende får man genom var saklig och ge fakta, inte låta de ovanför tysta dig eller visa inkompetens.
Jag förväntar mig en av två saker, fortsatt tystnad, eller att det låter och säger ingenting som nu och visar det finns ingen substans bakom orden.
Ja. Nu har demokraterna ett underlag att utgå från inför briefing.
Det är positivt för hon är politisk i käften. Ler, ser rar ut, nickar medhållande konstant och pladdrar.
Utan att eg ha svarat.
Det märks mycket väl att de använder rekommendationer om MPR som en sköld för att slippa attackeras.
Sen arbetar de helt baklänges, med jidder med definitioner och statistik som förvirrar folk och total frånvaro av nationella kampanjer.