2026-09-03, 05:10
Medlem
Det som har inträffat är tragiskt och ska ej förknippas med hennes arbete, intressen eller utbildning. Antagligen finns det inget brottsligt bakom händelsen eftersom polis inte kommer med någon uppdatering. Hade det funnits spår eller ledtrådar så hade det förekommit någon form av pressträff vilket ej känns relevant. Även om någon mår dåligt så är det inte en förutsättning att det finns ett motiv bakom händelsen.. Om det inte framkommer något skäl till dödsfallet inom 2 veckor så bör inte tråden existera då det inte är ett brott att utföra självmord på sig själv.
Citera
2026-09-03, 06:38
Medlem
Är det bekräftat att det rör sig om suicid?
Citera
2026-09-03, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Är det bekräftat att det rör sig om suicid?
Japp.
Citera
2026-09-03, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp.

Är du inte del av hennes närmaste familj, så undrar jag vad du har för källa? Jag är ett steg från förstahandsuppgifter, och senast igår fanns inget bekräftat. Tvärtom väntas den toxikologiska undersökningen ta upp till 8 veckor.
Citera
2026-09-13, 11:13
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizeta
Är du inte del av hennes närmaste familj, så undrar jag vad du har för källa? Jag är ett steg från förstahandsuppgifter, och senast igår fanns inget bekräftat. Tvärtom väntas den toxikologiska undersökningen ta upp till 8 veckor.

Det krävs inte någon toxikologisk rapport för att anta självmord om det finns ett brev hon lämnat efter sig tex.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in