2026-08-27, 20:50
Medlem
Avayas avatar
https://x.com/sentdefender/status/2093035269867950334

"I've had good talks with him, he's not gonna attacking NATO territory" - Trump

Försäkringar från diverse ledare, från väst till öst, betyder iofs ingenting längre.
Personligen hoppas jag att kung Trumpz har rätt i detta fallet
Citera
2026-08-27, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicky3icky
1a anhalt Lettland innan planet landade i reservatet Ryssland har väl skett av en anledning
Med tanke på att CIA-chefen spenderade ett antal timmar i Riga innan resan till mordor kan man anta att han antingen hade några möten, eller att han deltog i en smakprovning av olika fantastiska Riga-balsamer 🤮 , eller kanske matade duvor i någon av Rigas parker.
Citera
2026-08-27, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontec
Med tanke på att CIA-chefen spenderade ett antal timmar i Riga innan resan till mordor kan man anta att han antingen hade några möten, eller att han deltog i en smakprovning av olika fantastiska Riga-balsamer 🤮 , eller kanske matade duvor i någon av Rigas parker.

Han ville förbereda Baltikum på att återvända till moder Ryssland.
Citera
2026-08-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Snarare bad dem ta fram en lösning på hur Königsberg och Ostpreussen ska kunna omvandlas till ett naturreservat.
Citera
2026-08-27, 21:37
Medlem
Enligt Duran beror det korta mötet på att Ukrainas läge är akut kritiskt och att USA:s försök att snabbt få till stånd genom att lämna ett avtal för att avsluta kriget misslyckades, vilket ledde till att de lämnade platsen omgående. CIA vet redan att de är slut eftersom dom är delaktiga i kriget...

Det kan förvisso stämma att mötet handla om detta eftersom jag läste i Ryska medier igår att Zelensky skulle bli briefad efteråt.

Deep State Maximum Pressure on Russia as Ukraine Crumbles

https://www.youtube.com/watch?v=bH6ClwI3jVE
Citera
2026-08-27, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Frågad av Glenn Beck om "galna spekulationer" hävdar Trump att CIA-chefen Ratcliffe faktiskt flög till Moskva på "halvrutinmässig" affärsresa, men vägrar säga vad det handlade om
https://x.com/atrupar/status/2092609064916369694

Man får beundra den diplomatiska talangen hos Trump att reducera CIA-chefens strategiska Moskvabesök
med tanke på hur glappkäftig trumpeten normalt är så var det antingen så viktigt/hemligt att även trumpeten håller det för sig själv, eller så misslyckades diskussionen. Kan vara så att trumpeten inte fick hela upplägget förklarat på tonårsflickespråk (trumpeten låter som en tonårstjej) utan den som planerat det hela kastade in några flerstaviga ord som rimmar på Ménage ā trois och att trumpeten skulle komma närmare sitt fredspris.
Citera
2026-08-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Enligt Duran beror det korta mötet på att Ukrainas läge är akut kritiskt och att USA:s försök att snabbt få till stånd genom att lämna ett avtal för att avsluta kriget misslyckades, vilket ledde till att de lämnade platsen omgående. CIA vet redan att de är slut eftersom dom är delaktiga i kriget...

Det kan förvisso stämma att mötet handla om detta eftersom jag läste i Ryska medier igår att Zelensky skulle bli briefad efteråt.

Deep State Maximum Pressure on Russia as Ukraine Crumbles

https://www.youtube.com/watch?v=bH6ClwI3jVE
Är det samma Duran som brukar ha fel varje gång hen öppnar munnen och snackar om något mer avancerat än rödsprit?
Citera
2026-08-27, 21:46
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avaya
https://x.com/sentdefender/status/2093035269867950334

"I've had good talks with him, he's not gonna attacking NATO territory" - Trump

Försäkringar från diverse ledare, från väst till öst, betyder iofs ingenting längre.
Personligen hoppas jag att kung Trumpz har rätt i detta fallet
Jag håller med en del av kommentarerna som var i länken.
Har Putin sagt att han inte tänker gå in i Baltikum så omvärderar jag min tidigare uppfattning om att han inte skulle göra det.
Nu är det mer eller mindre bekräftat
Citera
2026-08-27, 22:00
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Vad skulle du ha sagt då? -No problemo, vi klarar oss själva...
Jag skulle inte hamna i ett sådant läge eftersom jag inte skulle insistera på att ha Putin som fiende eller att gå med i NATO.
Citera
2026-08-27, 22:03
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jag skulle inte hamna i ett sådant läge eftersom jag inte skulle insistera på att ha Putin som fiende eller att gå med i NATO.

Nej, vi vet ju att du är en ryggradslös syltrygg som slickar översittare i röven.

Återigen visar att Ryssland att man är bara en nickedocka och helt beroende av vad USA gör och säger till dem.
Senast redigerad av Duvlort 2026-08-27 kl. 22:05.
Citera
2026-08-27, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rybar
Hoppas du sätter ett kycklingben i halsen och dör nasse
Är verkligheten jobbig för tant?
Citera
2026-08-27, 22:18
Medlem
dicky3ickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Tänk att det inte finns 1 enda land som vill tillbaka till skiten som var och apan Putin inget hellre vill än att återförenas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in