2026-08-29, 08:34
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Jag har inte sett det Irl trots att jag bor i stan?
Däremot snubbar med nagellack.
Alltid retar det någon, mig t.ex
Citera
2026-08-30, 10:27
Medlem
Haramadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Män med nagellack har vi ju sett nu i några år och man börjar väl vänja sig så smått.
Den senaste grejen verkar vara män med läppstift. (Det gäller alltså inte transsexuella eller transvestiter.)

Vad tycker ni om att män använder läppstift?
Är det här en växande trend?

Här i klippet förekommer en man med läppstift:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/finns-saker-som-ar-storre-hot-mot-folkhalsan-an-massling

Vi har väl alla olika definitioner på manlighet, i min så ingår inte läppstift och nagellack. Ser inga problem med att det finns de som vill ha det, men det är inget för mig och jag skulle eventuellt ha svårt för att hålla mig för skratt om jag pratade med en man utspökad på det viset.
Citera
2026-08-30, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Samma män som använder läppstift och målade naglar är dom som färgar hår, rakar ben, använder smink, använder hårprodukter, använder parfym, är osäker på sin läggning och troligen lyssnar på dansband, noppar ögonbryn, kör elbil, diagnoser, tränar på gym och så vidare där finns många samband varför män använder läppstift och målar naglar
Får man använda tvål och duscha eller ska man inte duscha som man, kanske bara gå över ett varv med rotborsten eller högtryckstvätten?
Citera
2026-08-30, 15:34
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gettherope
Får man använda tvål och duscha eller ska man inte duscha som man, kanske bara gå över ett varv med rotborsten eller högtryckstvätten?
En liiiten skillnad på att sköta sin hygien eller vara osäker på om man är en han hon och utmärker sig som en det eller hur?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in