2026-08-26, 23:05
Medlem
Det finns de som följt Candace Owens, som har börjat ifrågasätta, eller rent av lämnat CO sekten.
Men Candace har fortfarande massvis med följare som tror varenda ord som sägs.

Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Ja, förmodligen. Eventuellt kan det även finnas något motiv av hämnd och/eller att splittra den politiska högern.
Candace Owens?
Personlig hämnd, misstänker jag, efter att ha läst och lyssnat en del.
Och att Candace tjänar bra på dessa videon.
Verkar för mig att Candace hade siktet inställt på Charlie Kirk. Men Charlie valde Erika.
Men Charlie Kirk träffade sin blivande fru första gången 2018. Och de gifte sig 2021.
https://www.instagram.com/p/Cw0f4Dkpvur/
postad 5 september 2023
Citat:
5 years ago today, we sat inside Bills Burgers in NYC deep in conversation and banter over theology, philosophy, and politics and at the end, you paused, looked at me and said, "I'm going to date you."

//

...dating with intention to marry is way different than dating to "see where it goes".

Let God write your love story.
Så, 5 september 2018.

Candace Owens träffade George Farmer första gången december 2018. Och de gifte sig i augusti 2019.
Citera
2026-08-26, 23:57
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Det finns de som följt Candace Owens, som har börjat ifrågasätta, eller rent av lämnat CO sekten.
Men Candace har fortfarande massvis med följare som tror varenda ord som sägs.
Ja, hennes följare beter sig verkligen som sektmedlemmar. Det är ofattbart hur en del tror på varenda ord hon säger. Såg detta häromdagen, vilket var tankeväckande:
What the Lindsay Clancy mass psychosis tells us about where our society is today…is pretty dark.
Citat:
Candace Owens?
Ja, Candace Owens. Jag skrev först att jag undrar "om hon medvetet ljuger och bedrar för att tjäna pengar" eller "om hon på riktigt tror på det hon säger och är galen?" Och la sedan till: "Eventuellt kan det även finnas något motiv av hämnd och/eller att splittra den politiska högern."
Citat:
Personlig hämnd, misstänker jag, efter att ha läst och lyssnat en del.
Och att Candace tjänar bra på dessa videon.
Verkar för mig att Candace hade siktet inställt på Charlie Kirk. Men Charlie valde Erika.
Men Charlie Kirk träffade sin blivande fru första gången 2018. Och de gifte sig 2021.
https://www.instagram.com/p/Cw0f4Dkpvur/
postad 5 september 2023

Så, 5 september 2018.

Candace Owens träffade George Farmer första gången december 2018. Och de gifte sig i augusti 2019.
Ja, jag funderar också på om det kan vara så att Candace var förälskad i Charlie, men att han valde Erika i stället. Skulle förklara en hel del. Och vad jag förstår så var inte Candace inbjuden till Charlie och Erikas bröllop.
Citera
2026-08-27, 18:47
Medlem
rednaxela90s avatar
TPUSA Insiders Tell A VERY Different Candace Owens Story
https://youtu.be/ZB8ZI5fyhBc?is=8yOUL1I6GNpKPDQj
Citera
2026-08-28, 09:53
Medlem
rednaxela90s avatar
ChillStream: Pre-Drip Stream (8/27/26)
Citera
2026-08-28, 12:15
Medlem
Helt bisarrt att du sitter och engagerar sig i hjärndöda fringestrider i ett kulturkrig som har noll bäring på svenska förhållanden. Försök att bilda sig istället för att sitta och glo på amerikanska youtubers.
Citera
2026-08-28, 14:19
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Helt bisarrt att du sitter och engagerar sig i hjärndöda fringestrider i ett kulturkrig som har noll bäring på svenska förhållanden. Försök att bilda sig istället för att sitta och glo på amerikanska youtubers.
Helt ok argument. Kan respektera den ståndpunkten. Men har tröttnat på Candace Owens och alla hennes anklagelser, som saknar tillförlitliga bevis och som influerar många människor till att tro på vartenda ord hon säger. Det har nästan blivit som en sekt kring henne. Tycker att Andrew Wilson har vettigare argument och vill därför lyfta det i denna tråd.
Citera
2026-08-30, 22:34
Medlem
rednaxela90s avatar
Andrew Wilson LIVE: Saturday Drip Stream (8/29/26)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in