2026-08-22, 17:03
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaul
Problemet då är att de kommer tro att jag skitit på mig, vilket är värre än att få slut på byxor.
Har en lösning

Har du en blå tröja så ta på dig den och puta med röven och säg kvack kvack bland folk frågar någon vad du gör säger du att du är på väg till en maskerad och är utklädd till kalle anka
Citera
2026-08-22, 17:10
Medlem
Du borde ha några bekanta som kan gå och köpa byxor till dig eller låna byxor till dig
Citera
2026-08-22, 17:10
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Ta ett lakan och svep över dig, alla kommer att tro att du bara är ännu en random arab i traditionell klädsel.
Citera
2026-08-22, 17:12
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Ring 112 och säg att du har stark bröstsmärta. Då kommer ambulansen. Sen får du fina byxor av sjukhuset när du ska gå hem plus en läkarundersökning på köpet och kolla så pumpen är okej.
Kanske skulle passa på att göra en psyktest också?
Citera
2026-08-22, 17:25
Medlem
needAlifes avatar
Det måste ju vara ett skämt? Bästa jag läst i år (sorry). Nivån av klantighet slår ständigt nya nivåer. Ja, vad fan gör man utan byxor? Kör på shorts då? Är ju ändå sommar.
Citera
2026-08-22, 17:32
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Problemet då är att de kommer tro att jag skitit på mig, vilket är värre än att få slut på byxor.

Äsch då, det kan hända den bäste. Gunde Svan sket ner sin vita tävlingsdräkt men han fortsatte åka ändå med en stor brun blaffa i arslet.
Citera
2026-08-22, 17:36
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Kanske skulle passa på att göra en psyktest också?

Undrar hur långt man hade klarat av att gå utan byxor i en svensk storstad innan polisen lastar en och kör med blåljus till närmsta klädaffär 😂
Citera
2026-08-22, 17:38
Medlem
lagfrukts avatar
Ta en soppåse och sätt benen igenom bottnen och dra ett snöre runt midjan som bälte.
Citera
2026-08-22, 17:54
Medlem
Köp nya byxor på Amazon. Finns med leverans imorgon om du inte bor åt helvete dåligt till.

Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Mata inte trollet.

Ganska ointressant om det är ett troll eller inte. Blir väldigt jobbigt att hålla på och verifiera varje tråd. Har själv hamnat i liknande situation, men med stort hål i byxorna snarare än att jag slängt dem. Men hade såklart både shorts och träningsbyxor etc. Men man ser ju bra dum i huvudet ut om man åker i shorts för att handla jeans i januari.
Senast redigerad av kalleboool 2026-08-22 kl. 17:56.
Citera
2026-08-22, 17:54
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:

Jag går till mig själv här nu.

Om en kompis skulle ringa och säga att vederbörande har skitit på sig skulle jag tycka synd om vederbörande och ha empati eftersom magproblem kan drabba alla när som helst.

Skulle han säga att han råkat kasta bort sitt sista par byxor skulle jag dra slutsatsen att han är trög.
Citera
2026-08-22, 17:59
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
... skulle slänga kläder ... och gick precis ut till en papperskorg på vår innergård och slängde mina trasiga byxor. Tyvärr var det mina sista ... i en by med under 400 invånare ... gick ut på innergården utan byxor i natt och slängde ... det är vår egen hyresvärd som tömmer ... var klockan 2 i natt
Har givetvis inte hänt. Vadå "gick ut utan byxor ... till en soptunna ... som hyresvärden tömmer". Alla har halvt urvuxna byxor, fin- eller fulbyxor för andra ändamål, badbrallor som ser ut som shorts, långbenta pyjamasbyxor, eller annat dyligt. Kom på nåt bättre.
Citera
2026-08-22, 18:02
Medlem
irrelevants avatar
Ta ett lakan, vik på mitten på längden och knyt en lunghi. Googla "how to tie a lunghi". Du behöver inte ens köpa byxor, bara att gå med lunghin resten av sommaren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in