Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Det var inget dåligt förslag. Det finns bara stora svårigheter i att implementera det. Den största svårigheten som jag ser är just att någon måste sålla i informationen och reda ut vilken information som är korrekt och vilken som inte är i en snabbt växande tråd och det är inte lätt för någon. Det tar någon dag innan alla stenar är vända på och man vet in och ut. Ett enda inlägg som ter sig helt irrelevant initialt kan visa sig vara ett guldkorn.
Sedan så tar det tid att sammanfatta. Jag vet inte hur mycket, men jag kan tänka mig att det tar mycket tid i anspråk.
Frågan är också VEM som ska göra det, NÄR och hur denne får mandatet. Moderatorerna ska ju granska inläggen gentemot regelverket och inte fakta i sig.
Förbättringsförslag är just förslag, därefter får mottagaren avgöra om det görbart, eller inte.
Jag har ingen insikt i vad moderatorer kan/vet/får göra, och kan därför inte avgöra om förslaget är möjligt, eller inte.
Däremot blir jag orolig när moderatorer, som din kollega, vill ha betalt för sina tjänster.
Var hamnar vi då ?
Raderade inlägg, 50:-/st. ?