2026-08-22, 06:27
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Ts beteende är egentligen helt naturligt, bara att det inte uppskattas av den andra parten, t.ex pga hans utseende, social status, eller beteende i övrigt. Detta gör att det blir någonting dåligt och uppfattas som en oönskad kränkning snarare än en sexuell invit.

Det kan inte vara så att inviten förvisso uppfattas, men att tjejen inte vill just då eller inte med just honom?

Om man inte har social förmåga och känner av i förväg om en invit kommer välkomnas, varför ta risken? PRATA om sex istället. Då blir det enkelt för tjejen att svara om hon är intresserad eller inte. Är hon inte intresserad, försök med någon annan.
2026-08-22, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Har levt med sexuell frustration i MÅNGA år och det senaste året har det fått konsekvenser. Jag har rört vid och tafsat på tjejer (förvisso onykter) men det är ju ingen ursäkt. Blev gripen men som tur är ledde det inte till något åtal.

Jag börjar bli orolig över att detta är en början som kanske blir ännu värre? Jag har aldrig haft problem med att kontrollera mig tidigare men nu blir det bara värre och jag är rädd för mig själv och andra om detta kommer att bli ännu värre?

Vad ska jag göra åt detta?

Föreslår att du anonymt kontaktar PrevenTell - Hjälplinjen vid oönskad sexualitet.

PrevenTell är en nationell hjälplinje för dig som är orolig för din eller någon annans sexualitet.
Ring till oss på telefonnummer 020-66 77 88 eller kontakta oss via chatt. Du kan vara anonym och det kostar inget.
2026-08-22, 21:05
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Det kan inte vara så att inviten förvisso uppfattas, men att tjejen inte vill just då eller inte med just honom?

Om man inte har social förmåga och känner av i förväg om en invit kommer välkomnas, varför ta risken? PRATA om sex istället. Då blir det enkelt för tjejen att svara om hon är intresserad eller inte. Är hon inte intresserad, försök med någon annan.

Haha, jag kan knappt ena prata om sex med min Sambo sedan 5 år tillbaka. . Det blir väl på sin höjd ”ska vi köra” eller något liknande. Och det är oftast hon som börjar eller om hon inte är på humör så ignorerar hon mig bara.
Senast redigerad av bithax 2026-08-22 kl. 21:08.
2026-08-23, 12:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Kollar du mycket på porr? Seriös fråga
Nästan aldrig.
2026-08-23, 16:55
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Nästan aldrig.

Okidoki.

Ett förslag är att kontakta Preventell, där kan du få prata med någon och kanske få stöd i hur du ska bryta detta. Har ingen egen erfarenhet själv men har hört gott om linjen (jobbar inom närliggande område).

https://www.karolinska.se/preventell/
2026-08-23, 18:05
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Har levt med sexuell frustration i MÅNGA år och det senaste året har det fått konsekvenser. Jag har rört vid och tafsat på tjejer (förvisso onykter) men det är ju ingen ursäkt. Blev gripen men som tur är ledde det inte till något åtal.

Jag börjar bli orolig över att detta är en början som kanske blir ännu värre? Jag har aldrig haft problem med att kontrollera mig tidigare men nu blir det bara värre och jag är rädd för mig själv och andra om detta kommer att bli ännu värre?

Vad ska jag göra åt detta?

Hej!

Jag miste min oskuld avsevärt senare än vad som är typiskt och förstår PRECIS hur sådana som du mår. Ilskan och vreden över att nästan ALLA (inklusive feta, fula samt omoraliska) omkring får lov att knulla varje helg med undantag för dig på grund av svår blyghet med mera samt panik över hur man ska dölja sin ovana för henne gör att man utvecklar en fetisch för våld, tja kanske rentav grubblar över hur man begår terrorbrott utan att åka fast.

Drog 3 kvinnor från 40 och uppåt i håret som om hon vore en liten slyna utanför ett gayställe efter att ha FRÅGAT snällt om lov och de gillade det! Måhända beror det på att jag ser så söt ut och är allmänt gullig. De genetiskt välsignade är en priviligierad grupp.

Du förstår väl att man bör fråga i förväg, och att det är MYCKET lättare att dra över tjejer när man semestrar i utlandet på grund av din status som "främling".
2026-08-23, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Okidoki.

Ett förslag är att kontakta Preventell, där kan du få prata med någon och kanske få stöd i hur du ska bryta detta. Har ingen egen erfarenhet själv men har hört gott om linjen (jobbar inom närliggande område).

https://www.karolinska.se/preventell/
Ska överväga det.

Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret
Du förstår väl att man bör fråga i förväg, och att det är MYCKET lättare att dra över tjejer när man semestrar i utlandet på grund av din status som "främling".
Jag har rest mer än de flesta och jag har aldrig fått ligga utomlands.
2026-08-23, 19:30
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Ska överväga det.

Värt ett försök, bara att slänga på luren om de inte var något för en.
2026-08-23, 20:49
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ska överväga det.

Jag har rest mer än de flesta och jag har aldrig fått ligga utomlands.

Har du varit i Fjärran Östern?
2026-08-24, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret
Har du varit i Fjärran Östern?
Jag räknar inte med prostituerade.
2026-08-26, 21:49
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Jag räknar inte med prostituerade.

Om du är en vit gaijin från Europa och är söt och charmig så kommer japanskor att titta mycket på dig.
2026-08-27, 18:39
Medlem
attack-titans avatar
Problemet med tjejer idag är att man är för mesig om man är en gentleman, för grisig om man tafsar och försöker att dominera (som du). Inte ens om man är någonstans mitt emellan är det tillräckligt för vissa tjejer. Suck... best of luck.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in