Citat:
Ursprungligen postat av
Merebix
Har levt med sexuell frustration i MÅNGA år och det senaste året har det fått konsekvenser. Jag har rört vid och tafsat på tjejer (förvisso onykter) men det är ju ingen ursäkt. Blev gripen men som tur är ledde det inte till något åtal.
Jag börjar bli orolig över att detta är en början som kanske blir ännu värre? Jag har aldrig haft problem med att kontrollera mig tidigare men nu blir det bara värre och jag är rädd för mig själv och andra om detta kommer att bli ännu värre?
Vad ska jag göra åt detta?
Hej!
Jag miste min oskuld avsevärt senare än vad som är typiskt och förstår PRECIS hur sådana som du mår. Ilskan och vreden över att nästan ALLA (inklusive feta, fula samt omoraliska) omkring får lov att knulla varje helg med undantag för dig på grund av svår blyghet med mera samt panik över hur man ska dölja sin ovana för henne gör att man utvecklar en fetisch för våld, tja kanske rentav grubblar över hur man begår terrorbrott utan att åka fast.
Drog 3 kvinnor från 40 och uppåt i håret som om hon vore en liten slyna utanför ett gayställe efter att ha
FRÅGAT snällt om lov och de gillade det! Måhända beror det på att jag ser så söt ut och är allmänt gullig. De genetiskt välsignade är en priviligierad grupp.
Du förstår väl att man bör fråga i förväg, och att det är MYCKET lättare att dra över tjejer när man semestrar i utlandet på grund av din status som "främling".