2026-08-22, 13:53
Medlem
United är tillbaka till nio spelare som väntar på att den tionde (bollhållaren) ska lyckas med en magisk passning.
Sedan är det inte bra när man har Heaven bredvid McGuire. Heaven är en av få som är sämre på att sätta igång spelet snabbt än Mcguire.
Citera
2026-08-22, 13:59
Medlem
United fortfarande lika jävla värdelösa så fort man ska föra spelet

Vad fan är problemet
Citera
2026-08-22, 14:00
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
United fortfarande lika jävla värdelösa så fort man ska föra spelet

Vad fan är problemet

Det börjar väl ungefär som väntat tyvärr. Man har en Championship-tränare på bänken och man har värvat från rea-högen under sommaren.
Citera
2026-08-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Det börjar väl ungefär som väntat tyvärr. Man har en Championship-tränare på bänken och man har värvat från rea-högen under sommaren.

Vilka har man värvat? det är ju helt öppet på mitten måste vara 2 osynliga mittfältare😂
Citera
2026-08-22, 14:02
Medlem
Storfetdases avatar
Hull ser förvånansvärt bra ut, Uniteds försvar är katastrof, hur fan har dom inte värvat mer när alla kunde se hur usel den där backlinjen var förra säsongen.
Citera
2026-08-22, 14:05
Medlem
Galantos avatar
Hur går det för Stroud? Jag har inte Crime Video.
Citera
2026-08-22, 14:07
Medlem
KFCnoggers avatar
Hur ser Stroud ut? Går det bra?
Citera
Medlem
jontepsgs avatar
Jag tror Carrick får gå innan säsongen är över. Förra säsongen tog han en hel del poäng på att han tog över av en ogillad tränare med dålig taktik/spelare på fel positioner, dvs tränarbyte effekten. Ta Dorku som ett exempel, efter att ha försökt omvandlats till en wingback utan minsta framgång, så briljerade han första 5 matcherna på sin riktiga position. Eller Mainoo. Resten av säsongen vann dom på individuell skickligheter och lite fluns.

Carrick saknar taktiskt kunnande för att ta ett lag som United till titlar, deras fotboll är simpel och dom är ganska så lättlästa. Men det är bara min hobbyanalys av Carrick och United.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Hur går det för Stroud? Jag har inte Crime Video.

Helt ok hittils

Frågar du Holmgren dock så är han en World beater med tanke på hur Holmgren går upp i linningen varje gång Stroud nuddar bollen
Citera
2026-08-22, 14:08
Medlem
Enkelt för hull
Citera
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag tror Carrick får gå innan säsongen är över. Förra säsongen tog han en hel del poäng på att han tog över av en ogillad tränare med dålig taktik/spelare på fel positioner, dvs tränarbyte effekten. Ta Dorku som ett exempel, efter att ha försökt omvandlats till en wingback utan minsta framgång, så briljerade han första 5 matcherna på sin riktiga position. Eller Mainoo. Resten av säsongen vann dom på individuell skickligheter och lite fluns.

Carrick saknar taktiskt kunnande för att ta ett lag som United till titlar, deras fotboll är simpel och dom är ganska så lättlästa. Men det är bara min hobbyanalys av Carrick och United.
Fortsätter de såhär är Carrick borta innan jul
Citera
Medlem
Vanstertrollets avatar
Vinna enkelt i premiären mot nykomlingar är inte för alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in