2026-08-22, 20:04
Medlem
Spurs coach sparkad innan jul.
Citera
2026-08-22, 20:19
Medlem
Galantos avatar
De Zerbi har ett uppgivet kroppsspråk. Han borde peppa spelarna mer även om matchen är förlorad
Citera
2026-08-22, 20:35
Medlem
Nattbussen4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Spurs coach sparkad innan jul.

Så även Maresca i City.
Citera
2026-08-22, 21:15
Medlem
Spurs blir ett topplag när Kulikievski kommer tillbaka. Vet nån om han snart är frisk? Han behövs och gärna fler!
Citera
2026-08-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattbussen4
Så även Maresca i City.
Ja helst innan september
Citera
2026-08-22, 22:58
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Brentford är bra och gör 2-0. Men Bergvall tappar bollen utanför eget straffområde vilket leder till målet, inte bra av Bergvall.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bergvall sämst på plan.

Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Bergvall är så fruktansvärt överskattad, han borde hjälpa Sirius att vinna SM guld istället för han håller inte på denna nivån, bedrövligt dålig faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Bedrövlig

Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Bergvall vill ju ha speltid, han kanske borde lånas ut till Championship. Lincoln borde han platsa i.

Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Bergvall håller inte för Premier League.

La Liga skulle passa honom mycket bättre rent spelmässigt.
De Zerbi also defended his decision to start Lucas Bergvall, despite admitting he knew that the midfielder could struggle against Brentford’s physical approach.

“In the pre-season, we worked with Lucas Bergvall,” he said.

“I think at the beginning of the season, at the beginning of the new project, it was good, it was right to play with Lucas Bergvall.

“But I knew before the game, Lucas Bergvall, in this type of game, maybe he could suffer more than Rodrigo Bentancur, 29 years old, and Lucas, 20.

“I knew, I knew before the game, but at the end, you have to think.”

“For the plan, for the project, what the club wants, what we are, in the direction we are working, I think it’s the normal process.”
Jag vet inte vad han försöker säga... Typ "Bergvall var ok mot andra lag, men jag förstod redan innan matchen att idag skulle det passa bättre att starta Betancour, men samtidigt måste jag tänka på vad vi vill med laget", eller?
Citera
2026-08-23, 08:55
Medlem
Galantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Botteup123
Spurs blir ett topplag när Kulikievski kommer tillbaka. Vet nån om han snart är frisk? Han behövs och gärna fler!
Tänk om det vore så enkelt....

Förutom Kulikievski vore det bra om Kulusevski blir frisk. Om han blir frisk. Om han kommer i form.
Citera
2026-08-23, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Jag vet inte vad han försöker säga... Typ "Bergvall var ok mot andra lag, men jag förstod redan innan matchen att idag skulle det passa bättre att starta Betancour, men samtidigt måste jag tänka på vad vi vill med laget", eller?
Spurs satsar väl mycket på sina unga spelare - klappkassa Archie Gray var lagkapten och i anfallet fanns även den nästan lika bedrövliga Mikey Moore.

Om klubben inte vill sälja Bergvall, eftersom han trots allt fortfarande kan ses som en talang och en lovande spelare för framtiden, så kanske man "måste" spela honom (liksom ovan nämnda ynglingar) lite för att göra honom nöjd. Annars finns risken att han söker sig bort, det har ju pratats om andra intressenter i PL.
Citera
2026-08-23, 15:25
Medlem
Vad är det för tråkig jävla kärring som kommenterar i Man City Bournemouth idag?
Viaplay borde införa möjligheten att lyssna på de engelska kommentatorerna, precis som man kan göra när det är UFC!
Citera
2026-08-23, 15:31
Medlem
Galantos avatar
B-lagen i PL sviker inte den här säsongen heller! 😃👍⚽
Citera
2026-08-23, 15:32
Medlem
Beaver14s avatar
City spelar med 7 backar men går ändå bort sig.
Citera
2026-08-23, 15:34
Medlem
ToddBoehlys avatar
Underbar fotboll av Brentford igår och samma idag av Brighton. 4-0 precis.

Blir en riktigt bra säsong detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in