2026-08-22, 19:09
Medlem
Bergvall sämst på plan.
Citera
2026-08-22, 19:14
Medlem
Bergvall är så fruktansvärt överskattad, han borde hjälpa Sirius att vinna SM guld istället för han håller inte på denna nivån, bedrövligt dålig faktiskt.
Citera
2026-08-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bergvall sämst på plan.

Bedrövlig
Citera
2026-08-22, 19:16
Medlem
Galantos avatar
Bergvall vill ju ha speltid, han kanske borde lånas ut till Championship. Lincoln borde han platsa i.
Citera
2026-08-22, 19:16
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bergvall sämst på plan.
Standard Bergwall.
Citera
2026-08-22, 19:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Hur går det egentligen för The almighty Spurs vs. Brentford? Kan inte ngn (vänligen) ge en liten rapport om hur de första 45+ var för Spurs, eftersom att jag inte ser matchen..
Citera
2026-08-22, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Bergvall vill ju ha speltid, han kanske borde lånas ut till Championship. Lincoln borde han platsa i.

Vette fan alltså
Citera
2026-08-22, 19:26
Medlem
jontepsgs avatar
Fernandes och Solanke in i halvlek? Någon som har koll på statusen på Maddison, Spurs saknar iaf kreativitet framåt och Gallagher hör inte hemma i den positionen.

Brentford ser ut som dom nästan alltid gör, imponerande. Ingen i Spurs har väl sett särskilt bra ut, men Bergvall tillsammans med Tonali på mittfältet har varit Spurs svagaste punkt, kanske kan Fernandes få igång spelet/Tonali? För jag har svårt att se Bergvall komma ut till andra halvlek.

Tufft första motstånd för Spurs och skönt första motstånd för Brentford. Om 2 månader kanske Spurs ser ut som ett helt annat lag.
Citera
2026-08-22, 19:29
Medlem
Brentford spelar bra, leder med 2-0 och har i första halvlek dominerat med press och fart och fina anfall. Är Brentford månne Londons bästa lag nu...
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur går det egentligen för The almighty Spurs vs. Brentford? Kan inte ngn (vänligen) ge en liten rapport om hur de första 45+ var för Spurs, eftersom att jag inte ser matchen..
Citera
2026-08-22, 19:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Brentford spelar bra, leder med 2-0 och har i första halvlek dominerat med press och fart och fina anfall. Är Brentford månne Londons bästa lag nu...
Leder de verkligen mot Highlander (spurs)..? Och jag som trodde, efter vad jag har hört/läst, att de Zerbi var ett geni, a la Pep Guardiola? Hmm..

Nädu, London (och Englands bästa lag) stavas A - R - S - E - N - A - L
Citera
2026-08-22, 19:37
Medlem
Steinarrs avatar
Bergvall håller inte för Premier League.

La Liga skulle passa honom mycket bättre rent spelmässigt.
Citera
2026-08-22, 19:37
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Leder de verkligen mot Highlander (spurs)..? Och jag som trodde, efter vad jag har hört/läst, att de Zerbi var ett geni, a la Pep Guardiola? Hmm..

Nädu, London (och Englands bästa lag) stavas A - R - S - E - N - A - L
Vad går du på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in