2026-08-21, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Intressant, undrar hur dom ställer sig till att dottern flashar ärkefiendens symbol?

Arab-israeler är palestinier som fått/accepterat israeliskt medborgarskap så jag vet inte om det är så mycket ilska från de personligen?
Citera
2026-08-21, 21:33
Medlem
Tranquility Bass avatar
L vill väl att vi ska kunna supa dynget runt på krogen så en GT innan jobbet är väl ingen fara? Är väl bara med onyktra väljare som L har någon som helst möjlighet att klara spärren samt att det bara är med alkohol man ens kan övertyga sig själva.

Är rätt intressant att denna valrörelse i Stockholm handlat så mycket om alkohol, vilka väljare (oavsett parti) tror man sig vinna på alkoholfrågan?
Citera
2026-08-21, 23:14
Medlem
En högt uppsatt politiker med alkoholmissbruk. Dessutom invandrare utan lojalitet gentemot Sverige.
Tydligen sympatiserar hon med Israel.
Är detta något vi vill ha högt upp och som skall hantera känsliga ärenden som rör rikets säkerhet?
Citera
2026-08-21, 23:41
Medlem
Jag tycker att Simona är den bästa partiledaren L har haft på år och dag, och om det inte går vägen med L, så hoppas jag att någon av de andra högerpartierna har vett att värva henne.
Det enda som jag har svårt för är att L vill ha omröstning om Euro och jag är ganska säker att hade de fimpat den galenskapen, så hade de nog minst dubblerat antalet som ev. kunnat fundera på att rösta på dem.
Efter Jimmie, så är nog Simona min favorit.
Citera
2026-08-22, 12:56
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Jag tycker att Simona är den bästa partiledaren L har haft på år och dag, och om det inte går vägen med L, så hoppas jag att någon av de andra högerpartierna har vett att värva henne.

Vad är det du tycker är bra med henne? Partiet är mer på botten än Titanic under hennes styre. Det enda hon lyckats med är att vara mer värdelös än Johan Pehrson och Nyamko Sabuni.
Citera
2026-08-22, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
David stjärnan va fan!?
Hennes föräldrar är väl ärkefienden, syrianer? Eller från vilket kamel skitland kom dom från?

Ingen aning.

Men hursomhelst är hennes utspel synnerligen omoget, signalerar inte att hon är en person som är lämpad att vara med och regera ett land.

Har förresten IOGT-NTO uttalat sig?
Citera
2026-08-22, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Dessutom invandrare utan lojalitet gentemot Sverige.
Tydligen sympatiserar hon med Israel. Är detta något vi vill ha högt upp och som skall hantera känsliga ärenden som rör rikets säkerhet?

Varför är hon illojal mot Sverige? Menar du att hon är köpt av israeliska-lobbyn och/eller EU? Islamist är ju hon knappast

Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ingen aning.

Läs mitt inlägg alldeles ovanför dig
Citera
2026-08-23, 03:11
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Varför är hon illojal mot Sverige? Menar du att hon är köpt av israeliska-lobbyn och/eller EU? Islamist är ju hon knappast

Hon är folkpartist, tycker du det klingar "lojalitet" mot svenska folket?

Tycker hon fumlade rejält i P3 när de grillade henne om hijab, och samer. Skulle säga att diskriminering mot samer (oavsett hur pass diskriminerade de är) är ett betydligt mer relevant ämne för Sverige, men de har inte samma ekonomiska tyngd att få sympatier från politiker.
Citera
2026-08-23, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Hon är folkpartist, tycker du det klingar "lojalitet" mot svenska folket?

Jajo, det har jag läst en hel del på Flashback genom åren iofs
Citera
2026-09-12, 08:24
Medlem
Simona Mohamsson kom till Sverige som hade krav på invandrare. Lära språk, utbilda sig och jobba.
" Ett Sverige som ”hade höga förväntningar” på henne och hennes familj som invandrare.
- Magdalena Andersson påpekade det var Sossesverige Hon kom till
Då var det inte Sverige utom det, tack vare sin pappa som det gick bra.
Hon har ändrat mycket helt plötsligt.
Sin utbildning som hon hade gjort var fel också. Hon hade börjat någon kurs i Åbo i Finland och avbrutit tidigt.

Hade hon och familjen kunnat komma till Sverige idag alls?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in