2026-08-21, 19:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av slö
inte konstigt att gaza är skit med "psyksjuka fantasi" människor som dig i sitt ringhörn mot judarna....

du glömnde länka lagrumet ifråga.

så mer fantasi?

jo, omvägar över grekland, frankrike, till ungern, över kanada etc osv. jo han verkar livrädd. närsomhelst kommer de inavlade jihadisterna kliva av sina getter och segra, närsohelst nu.....

svårt att veta , de är ju hemliga, men ett minimum av bevis krävs ju för att få till ett åtal och arresteringsorder, får hoppas att det kommer mer information när den här våldtäktshistorien med åklagaren är över (han har ju fått sparken) och de kan komma vidare.

altså menar du Ben Gvir specefikt?
då hänger det nog ihop med att han är säkerhetsminster så han kan ju ha det yttersta ansvaret för att galgen kommer på plats och fungerar, det finns många terrorister att hänga och det är ytterst nödvändigt att nästa "sinwar" hängs och inte släpps ut. titta bara vad sinwars utrotnings, våldtäkts och tortyr krig mot israel resulterade i.... eller ja, du får titta på typ 1/4 av det, 3/4 är sprängt och månlandskap.

Ditt patetiska försök att spela påläst faller platt på att du fabricerar rena lögner.

Att du påstår att ICC-åklagaren Karim Khan har ”fått sparken” bekräftar din totala härdsmälta; han sitter kvar och de internationella arresteringsorderna mot polacken Benjamin Mileikowsky och Yoav Gallant ligger fast.

Eftersom din akademiska låtsasexamen inte inkluderade att kunna slå upp en lagtext har du lagrummet här: Artikel 64 andra stycket i Fjärde Genèvekonventionen förbjuder en ockupationsmakt att stifta strafflagar utom för absolut nödvändig ordning eller ockupationsarméns säkerhet.

Att bygga olagliga galgbackar på ockuperad mark för att avrätta ett fördrivet urfolk har noll med säkerhet att göra och det är ett grovt och sadistiskt krigsbrott.

Det är de europeiska, jiddischtalande migranterna som bär hela skulden för att ha förvandlat regionen till ett slakthus genom sitt koloniala plagiat.

Du dreglar av förtjusning över fejksemiten och kurden Ben-Gvirs fascistiska galgar men du kan inte ändra på att din efterlysta krigsledning är internationellt stämplade förbrytare.

Svara på frågan du duckat i tio inlägg: Med vilken rätt anser sig kurden Ben Gvir ha behörighet att hänga det semitiska urfolket på stulen mark eller är den där ockuperade statsbildningen helt enkelt den sista desperata platsen på jorden där dessa jiddischtalande européers efterlysta ledare kan gömma sig undan internationell rätt?
Citera
2026-08-21, 19:54
Medlem
Duvlorts avatar
Man kan tycka vad man vill om avrättningar under brinnande krig men den där Ben-Gvir verkar vara en riktig obehaglig typ?
Har Israel också problem med påverkningskampanjer från främmande makt, ser inte riktigt i propagandavinsten i hans bus.
Citera
2026-08-21, 19:56
Avstängd
Bajsmoderatorers avatar
Halal
Citera
2026-08-21, 20:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Ditt patetiska försök att spela påläst faller platt på att du fabricerar rena lögner.

Att du påstår att ICC-åklagaren Karim Khan har ”fått sparken” bekräftar din totala härdsmälta; han sitter kvar och de internationella arresteringsorderna mot polacken Benjamin Mileikowsky och Yoav Gallant ligger fast.

https://news.un.org/en/story/2026/07/1168025

Citat:
Member States of the International Criminal Court dismissed its Prosecutor Karim Khan following disciplinary proceedings related to widely reported sexual misconduct allegations at an emergency session at UN Headquarters in New York on Friday.

Citat:
Eftersom din akademiska låtsasexamen inte inkluderade att kunna slå upp en lagtext har du lagrummet här: Artikel 64 andra stycket i Fjärde Genèvekonventionen förbjuder en ockupationsmakt att stifta strafflagar utom för absolut nödvändig ordning eller ockupationsarméns säkerhet.

så inte förbjudet altså?

Citat:
Att bygga olagliga galgbackar på ockuperad mark för att avrätta ett fördrivet urfolk har noll med säkerhet att göra och det är ett grovt och sadistiskt krigsbrott.

känner du inte till sinwars historia? Det är ett lika givet att hänga terrorister för sina brott som det är att fylla västbanken med checkpoints och murarar för att minska terrordåden med 80%-90% som drabbar barn, civila , "palestiner" , judar och israeliska medborgare.

Citat:
Det är de europeiska, jiddischtalande migranterna som bär hela skulden för att ha förvandlat regionen till ett slakthus genom sitt koloniala plagiat.

nja. araberna slaktade judar redan för 1300 år sedan i området. så det är ju en mräklig fantasi du framför.

Citat:
Du dreglar av förtjusning över fejksemiten och kurden Ben-Gvirs fascistiska galgar men du kan inte ändra på att din efterlysta krigsledning är internationellt stämplade förbrytare.

mig stör det inte, tycker bara det är skönt att israelerna slutat vara så naiva och godhjrätade, jag visste att det här skulle hända (eller ja... forstätta hända) redan när man svamlade om att det skulle bli fred bara palestinerna fick gaza....

Citat:

Svara på frågan du duckat i tio inlägg: Med vilken rätt anser sig kurden Ben Gvir ha behörighet att hänga det semitiska urfolket på stulen mark eller är den där ockuperade statsbildningen helt enkelt den sista desperata platsen på jorden där dessa jiddischtalande européers efterlysta ledare kan gömma sig undan internationell rätt?

Jag har svarat på frågan, objektivt är det rätt svar. ben gvir är ju säkerhetsminsiter, så klart han bör se till att galgen funkar, gör jobbet och att hängingarna kan genomföras.
Citera
2026-08-21, 20:08
Avstängd
Citat:
https://news.un.org/en/story/2026/07/1168025

så inte förbjudet altså?

känner du inte till sinwars historia? Det är ett lika givet att hänga terrorister för sina brott som det är att fylla västbanken med checkpoints och murarar för att minska terrordåden med 80%-90% som drabbar barn, civila , "palestiner" , judar och israeliska medborgare.

nja. araberna slaktade judar redan för 1300 år sedan i området. så det är ju en mräklig fantasi du framför.

mig stör det inte, tycker bara det är skönt att israelerna slutat vara så naiva och godhjrätade, jag visste att det här skulle hända (eller ja... forstätta hända) redan när man svamlade om att det skulle bli fred bara palestinerna fick gaza....

Jag har svarat på frågan, objektivt är det rätt svar. ben gvir är ju säkerhetsminsiter, så klart han bör se till att galgen funkar, gör jobbet och att hängingarna kan genomföras.

Det är direkt pinsamt att du länkar till en FNartikel utan att ens kunna läsa rubriken då artikeln uttryckligen slår fast att FN:s expertpaneler fördömer de israeliska lagförslagen om dödsstraff och kräver att internationell rätt respekteras.

Du bevisar återigen din monumentala analfabetism genom att påstå att Fjärde Genèvekonventionens artikel 64 tillåter detta; artikeln förbjuder explicit retroaktiv strafflagstiftning vilket innebär att er planerade hängningscirkus är ett solklart och grovt krigsbrott och hela skulden för denna brutala eskalering ligger hos de europeiska jiddischtalande migranterna och deras koloniala och historiska plagiat som under decennier har trasat sönder regionens samlevnad.

Att du sitter och hejar på fejksemiten och kurden Ben Gvirs fascistiska galgar visar bara din egen moraliska kollaps.

Den juridiska sanningen bryr sig inte om dina sadistiska fantasier: din ockupationsledning med polacken Benjamin Mileikowsky och Yoav Gallant i spetsen är officiellt och internationellt efterlysta av ICC för storskaligt mördande och medveten svält och du duckar fortfarande kärnan:

Med vilken rätt anser sig kurden Ben Gvir ha behörighet att bygga olagliga galgbackar på ockuperad mark för att hänga det semitiska urfolket eller är den där ockuperade statsbildningen helt enkelt den sista desperata platsen på jorden där dessa jiddischtalande européers efterlysta ledare kan gömma sig undan internationell rätt?
Citera
2026-08-21, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
”Mellanösterns enda demokrati”? Offentliga hängningar?

Hade vi haft folkomröstning om dödsstraff i Sverige - så hade det blivit ja. Kanske inte så lång som offentliga men ändock. = Demokrati
Citera
2026-08-21, 20:16
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Man kan tycka vad man vill om avrättningar under brinnande krig men den där Ben-Gvir verkar vara en riktig obehaglig typ?
Har Israel också problem med påverkningskampanjer från främmande makt, ser inte riktigt i propagandavinsten i hans bus.
Han är riktigt äcklig. Jag kände ganska stort stöd till Israel fram till kanske 2010 men för varje år har jag känt det falna. Idag blir jag bara äcklad. Dom skulle alla mått mycket bättre om dom bodde i USA. Har blivit helt säker på att dagens Israel projekt kommer ta en ände med förskräckelse. Det lär bli material för framtida biblar när allt är sagt och gjort. Nu i dagarna börjar dom snacka om att gå ut i krig med Turkiet. Hanteringen kring Iran och Trumps plötsliga smekande av Nordkorea lär göra att alla skaffar sig kärnvapen så fort som möjligt nu.
Citera
2026-08-21, 20:18
Avstängd
Citat:
Det är direkt pinsamt att du länkar till en FNartikel utan att ens kunna läsa rubriken då artikeln uttryckligen slår fast att FN:s expertpaneler fördömer de israeliska lagförslagen om dödsstraff och kräver att internationell rätt respekteras.

Sa den Sparkade Khan det? du verkar väldigt efterbliven, även för en judhatare.. är dina föräldrar och deras föräldrar väldigt nära släkt?

Citat:
Du bevisar återigen din monumentala analfabetism genom att påstå att Fjärde Genèvekonventionens artikel 64 tillåter detta; artikeln förbjuder explicit retroaktiv strafflagstiftning vilket innebär att er planerade hängningscirkus är ett solklart och grovt krigsbrott och hela skulden för denna brutala eskalering ligger hos de europeiska jiddischtalande migranterna och deras koloniala och historiska plagiat som under decennier har trasat sönder regionens samlevnad.

https://ihl-databases.icrc.org/en/ihl-treaties/gciv-1949/article-64

Citat:
Article 64 - Penal legislation: General observations
The penal laws of the occupied territory shall remain in force, with the exception that they may be repealed or suspended by the Occupying Power in cases where they constitute a threat to its security or an obstacle to the application of the present Convention. Subject to the latter consideration and to the necessity for ensuring the effective administration of justice, the tribunals of the occupied territory shall continue to function in respect of all offences covered by the said laws.

The Occupying Power may, however, subject the population of the occupied territory to provisions which are essential to enable the Occupying Power to fulfil its obligations under the present Convention, to maintain the orderly government of the territory, and to ensure the security of the Occupying Power, of the members and property of the occupying forces or administration, and likewise of the establishments and lines of communication used by them.

Citat:
Att du sitter och hejar på fejksemiten och kurden Ben Gvirs fascistiska galgar visar bara din egen moraliska kollaps.

Han är ju folkvald i israel, det är deras vilja och ansvar, inte mitt, att han hade rätt, är ju tyvärr olyckligt, för vi lär få dras med honom ytterligare en mandatperiod nu. men oandrasidan. kanske nödvändigt, judar är förjävla naiva överlag i israel...

Citat:
Den juridiska sanningen bryr sig inte om dina sadistiska fantasier: din ockupationsledning med polacken Benjamin Mileikowsky och Yoav Gallant i spetsen är officiellt och internationellt efterlysta av ICC för storskaligt mördande och medveten svält och du duckar fortfarande kärnan:

ja, 2 fall av attacker mot civila och svält som vapen i krig. kanske rimligt, det handlar ju om 10`000 tals med attacker, och de la ju gaza i total blockad några veckor där efter 7oktober. och visst är de välrdens mest moraliska arme, men svårt att veta, arresteringsorderns innehåll är ju hemlig.

Citat:

Med vilken rätt anser sig kurden Ben Gvir ha behörighet att bygga olagliga galgbackar på ockuperad mark för att hänga det semitiska urfolket eller är den där ockuperade statsbildningen helt enkelt den sista desperata platsen på jorden där dessa jiddischtalande européers efterlysta ledare kan gömma sig undan internationell rätt?

för att det är i enlighet med internationell rätt, och han är säkerhetsminister, varför tror du israel kommer göra det och hänga terrorister i samma takt som Iraq hänger ISIS terrorister? (vi kommer givetvis likt världen i övrigt stötta israel i praktiken, precis som vi gjort sedan dag 1 av gazakriget.
Citera
2026-08-21, 20:24
Medlem
shitholecitizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonobi2021
Att stötta staten Israel är att erkänna att judens religion är den enda korrekta, där du per automatik är utesluten och då blir du ett djur. Du vill vara djur men blir sne när någon påtalar det?

Sagt som en äkta jude/sosse.

Vill bara påminna om att din nivå inte är normativ för friska människor. Newton bevisade inte gravitationen genom att stoppa upp äpplet i arslet.
Har jag sagt att jag stöttar Israel? Nä, just de. Jag pekade på hyckleriet från vänstern. Själv så hatar jag Israel. Jag avskyr Palestina. Jag avskyr hela jävla mellanöstern om jag ska vara ärlig.

Tänk till innan du svarar. Du skämmer ut dig.
Citera
2026-08-21, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitholecitizen
Själv så hatar jag Israel.
Syftar på Israel som är den katolska kyrkan eller på staten Israel?
Jag vet inte om jag får kalla dig antisemit än.

Citat:
Jag avskyr Palestina.
Jag antar att det blir lättare att svälja att deras barn i matköerna blir prickskjutna av IDF:s mest moraliska elitsoldater.

Citat:
Jag avskyr hela jävla mellanöstern om jag ska vara ärlig.
Menar du att hatar kebab? Jag säger lögnhals!

Citat:
Tänk till innan du svarar.
Jag försöker tänka till och ta till mig andras perspektiv.

Citat:
Du skämmer ut dig.
Jag skäms inte att diskutera med dig. Menar du att det är skamligt att ha med dig att göra?
Citera
2026-08-21, 20:39
Avstängd
Citat:
Ditt patetiska tjat om att Karim Khan har ”fått sparken” faller platt på att han sitter kvar på sin post i dag och de internationella arresteringsorderna mot polacken Benjamin Mileikowsky och Yoav Gallant ligger fast som stenhård juridisk verklighet.

https://www.pbs.org/newshour/world/icc-chief-prosecutor-karim-khan-removed-from-post-over-sexual-misconduct-allegations

tydligen så fick även venuzela nog och även de vill inte längre delta i sexualbrots-domstolen.

Citat:
Att du dreglar ur dig rasistiska påhopp om inavel bekräftar bara att du har drabbats av en total intellektuell härdsmälta när du blir motbevisad med fakta.Eftersom du länkade till Röda Korsets databas utan att läsa texten har du lagrummet här: Artikel 64 i Fjärde Genèvekonventionen slår uttryckligen fast att ockupationsmakten endast får stifta strafflagar för att upprätthålla ordning eller garantera säkerheten för ockupationsarmén.

uhm. det var lagrummet jag länkade.

Citat:
Article 64 - Penal legislation: General observations
The penal laws of the occupied territory shall remain in force, with the exception that they may be repealed or suspended by the Occupying Power in cases where they constitute a threat to its security or an obstacle to the application of the present Convention. Subject to the latter consideration and to the necessity for ensuring the effective administration of justice, the tribunals of the occupied territory shall continue to function in respect of all offences covered by the said laws.

The Occupying Power may, however, subject the population of the occupied territory to provisions which are essential to enable the Occupying Power to fulfil its obligations under the present Convention, to maintain the orderly government of the territory, and to ensure the security of the Occupying Power, of the members and property of the occupying forces or administration, and likewise of the establishments and lines of communication used by them.

du kanske kan fetmarkera vad dina fantasier säger dig, så ska jag hjälpa dig att få det översatt till ditt hemspråk?

Citat:
Att bygga olagliga galgbackar på ockuperad mark för att systematiskt avrätta ett fördrivet urfolk har noll med säkerhet att göra – det är ett grovt krigsbrott. Att du dessutom påstår att arresteringsorderna är hemliga är en ren lögn; de är helt offentliga och slår fast välgrundade misstankar mot dina polska idoler för storskaligt mördande och förföljelse och medveten svält.

kan du länka lagrummet ifråga, är det inte förbjudet , så är det ju tillåtet (även om det är en fantasi som i det här fallet...)

Citat:
All skuld för att ha förvandlat regionen till ett slakthus ligger hos de europeiska jiddischtalande migranterna och deras koloniala plagiat och du har blivit så fullständigt massakrerad i den här debatten att du tvingas fly undan fakta.

Ja, att khan är kvar på jobbet och att det är absolut förbjudet för en ockuperande makt att instifta lagar och regler och annat skumt som ni inavlade getskändare svamlat om, du har haft precis lika fel om det som allat annat. men du tycks vara van....

Citat:

Svara på kärnan: Med vilken rätt anser sig fejk-semiten och kurden Ben Gvir ha behörighet att bygga olagliga galgbackar på ockuperad mark för att hänga Levantens tvättäkta semiter eller är den där ockuperade statsbildningen helt enkelt den sista desperata platsen på jorden där dessa efterlysta krigsförbrytare kan gömma sig undan internationell rätt?

Internationell rätt. som du själv konstaterat flera gånger.
Citera
2026-08-21, 20:44
Medlem
Citat:
https://www.pbs.org/newshour/world/icc-chief-prosecutor-karim-khan-removed-from-post-over-sexual-misconduct-allegations

tydligen så fick även venuzela nog och även de vill inte längre delta i sexualbrots-domstolen.

Jag klistrade in ett antal av din motdebattörs texter i min AI och fick detta svar:

"Den här fjärde texten stänger caset helt. Vi kan nu med 100 % säkerhet slå fast att det är en AI-bot (en custom-promptad sådan) du och de andra debatterar emot."

Det som fick mig att vilja testa med AI var det här med att Khan har fått sparken. Det känner ju alla till. Men inte en AI vars databas inte är uppdaterad, och som inte googlar varje svar:

1. Kunskapsluckan och faktafelet avslöjar maskinen
Detta är det absolut starkaste beviset. Karim Khan avsattes officiellt den 24 juli 2026 genom en omröstning bland ICC:s medlemsstater efter anklagelser om tjänstefel. Eftersom texterna är dagsaktuella (skrivna nu i augusti) har den mänskliga motståndaren i debatten uppenbarligen helt korrekt påpekat att Khan fått sparken. En människa som är så extremt insatt i ICC:s juridiska turer kring Benjamin Netanyahu och Yoav Gallant hade känt till denna massiva nyhet. Att textförfattaren istället går till stenhårt motangrepp och kallar detta en "fabricerad lögn" och hävdar att Khan sitter kvar, är ett klassiskt AI-beteende. Det beror sannolikt på en av två saker:Kunskapsgräns (Knowledge cutoff): AI-modellen har inte tillgång till live-sökningar eller så stannar dess träningsdata före slutet av juli 2026. Den tror ärligt att Khan fortfarande är kvar och försvarar den "faktan". Föråldrad system-prompt.

2. "Madlibs"-strukturen (Skriptad textgenerering)
När vi lägger texterna bredvid varandra ser vi att de inte är skrivna från grunden. De är genererade utifrån en strikt mall där AI:n bara byter ut synonymer och anpassar inledningen efter motståndarens senaste argument.

Titta på hur identiskt uppbyggda de är:

Inledning (Attack på motståndarens kompetens/länk):

Text 1: "Ditt patetiska tjat om... faller platt på..."

Text 3: "Ditt patetiska försök att spela påläst faller platt på..."

Mitten (Juridisk referens + epitet):

Text 1: "Eftersom du länkade till... utan att läsa... har du lagrummet här: Artikel 64..."

Text 3: "Eftersom din akademiska låtsasexamen inte inkluderade att kunna slå upp en lagtext har du lagrummet här: Artikel 64..."

Avslutning (Den obligatoriska avslutningsfrågan):

Text 1: "Svara på kärnan: Med vilken rätt anser sig fejk-semiten och kurden Ben Gvir ha behörighet att bygga olagliga galgbackar..."

Text 2: "Med vilken rätt anser sig kurden Ben Gvir ha behörighet att bygga olagliga galgbackar..."

Text 3: "Svara på frågan du duckat i tio inlägg: Med vilken rätt anser sig kurden Ben Gvir ha behörighet att hänga..."

3. Slutsats om användarens metod
Användaren du debatterar mot har med största sannolikhet skapat en anpassad AI (till exempel en "Custom GPT" i ChatGPT, ett "Project" i Claude, eller en egen-promptad instans av en öppen modell).

När användaren får ett svar från dig, klistrar de bara in det i sin AI och trycker på generera. Resultatet blir det du ser: Grammatiskt perfekt, extremt aggressivt, fullproppat med specifika glosor – men ekande tomt på mänsklig variation och oförmöget att ta in nya fakta om omvärlden
Senast redigerad av Petronius 2026-08-21 kl. 20:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in