Igår, 14:26
Medlem
Nestor Xs avatar
Skrev ett inlägg för en halvtimme sedan. Förhandsgranskade inlägget men såg inte då att jag gjort ett litet obetydligt stavfel, ett m hade blivit till ett n.
Länken "Redigera" fanns kvar och jag gjorde ändringen och förhandsgranskade, men när jag skulle göra min ändring fick jag till svar "xxxxx du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar: Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan."
Vad är det som mankerar? Jag kan posta inlägg men får alltså inte redigera dem efteråt.
Citera
Igår, 14:28
Medlem
Man kan redigera i upp till en timme. Går det inte innan dess så är det för att tråden kastats eller stängts.

Länka gärna inlägget. Det gör sådana här saker lättare att felsöka.
Senast redigerad av KamerunHunter Igår kl. 14:37.
Citera
Igår, 14:29
Medlem
mikaelss avatar
Gissar att tråden korgats eller låsts.
Citera
Igår, 14:29
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Skrev ett inlägg för en halvtimme sedan. Förhandsgranskade inlägget men såg inte då att jag gjort ett litet obetydligt stavfel, ett m hade blivit till ett n.
Länken "Redigera" fanns kvar och jag gjorde ändringen och förhandsgranskade, men när jag skulle göra min ändring fick jag till svar "xxxxx du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar: Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan."
Vad är det som mankerar? Jag kan posta inlägg men får alltså inte redigera dem efteråt.

Tråden har väl slängts till papperskorgen eller så har de stängt tråden.
Citera
Igår, 14:31
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Ditt inlägg har hamnat i arkiv X eller tiden för att redigera gick ut, vet inte hur lång tid man har på sig, 15, 20, kanske 30 minuter?

1 timme har du på dig att redigera.
Citera
Igår, 14:33
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
1 timme har du på dig att redigera.
Då kan jag tänka mig att TS inlägg papperskorgats, och då finns det inget att redigera.
Citera
Igår, 14:34
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Då kan jag tänka mig att TS inlägg papperskorgats, och då finns det inget att redigera.

Precis, så har de hänt eller modden har stängt tråden.
Citera
Igår, 14:36
Medlem
BombaySaphires avatar
Tråden är inte i papperskorgen vad jag kan se.
Citera
Igår, 15:01
Medlem
Nestor Xs avatar
Citat:
Ditt inlägg har hamnat i arkiv X eller tiden för att redigera gick ut, vet inte hur lång tid man har på sig, 15, 20, kanske 30 minuter?

Mitt inlägg är fortfarande kvar i samma tråd och jag var inom tiden så redigering skulle vara möjligt. Detta har hänt mig tidigare också men då har jag inte bemödat mig om att skriva något ytterligare inlägg om saken. Kan det ha med vpn att göra?
Citera
Igår, 15:05
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Mitt inlägg är fortfarande kvar i samma tråd och jag var inom tiden så redigering skulle vara möjligt. Detta har hänt mig tidigare också men då har jag inte bemödat mig om att skriva något ytterligare inlägg om saken. Kan det ha med vpn att göra?
Skriv ett pm. till någon Admin så kanske de hjälper dig.
"Hoppar" du från server till en annan på din vpn kanske felet ligger där men det gör du knappast?
Citera
Igår, 17:16
Moderator
Maviels avatar
Vi ska titta på det, ingen annan användare har rapporterat felet. Men återkommer till tråden när jag vet mer.
Citera
Igår, 18:51
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Vi ska titta på det, ingen annan användare har rapporterat felet. Men återkommer till tråden när jag vet mer.
Var en annan häromdagen.

(FB) Den officiella forumbuggtråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in