2026-08-19, 08:25
Medlem
Lojala eller ej men fint man stöttar den enda demokratin i det området, bara det är bra nog.

Att sedan det tillkommer att Israel är ena jäklar på att rota ut islamister och terrorister i regionen är bara än bättre

Som igår när man läste att de hade bombat ihjäl flera ledande figurer ifrån 7oktober.

Mer stöd till sådant
Citera
2026-08-19, 08:26
Medlem
För att de bestämde sig för att hata araber mer än judar.
Citera
2026-08-19, 08:52
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanning05
Hej,

Vad är hemligheten bakom att svenska politiker ska ständigt söka Israels välsignelse? Vi har sett uppdrag granskning där Alice får donationer från ”hemliga” beundrare och Sverigedemokraterna som tar sig till Israel för att söka deras välsignelse. Kommer Sverige säljas till Israel? Vad tror ni?

Alternativ för Sverige har gått ut med information att bland annat SD sålt sin lojalitet till Sverige och nu koordinerar med Israel för att driva politik i Sverige, hur långt behöver det gå för att vi svenskar ska agera?

Här nedan ses klart och tydligt SD:s lojalitet till Israel:

https://www.facebook.com/share/v/1cTSUmNLdJ/?mibextid=wwXIfr
Tja de räddade en Yazidisk slavflicka i gaza från muslimernas folkmord på Yazidier. Så något rätt har Israel gjort i allafall.
Citera
2026-08-19, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
För att de bestämde sig för att hata araber mer än judar.

När bestämde SD sig för det menar du ?

När araberna började med sin invasion av Sverige och betedde sig som arslen här?

Kommer hit och begår vidriga brott i mängder och förnedringsrånar svenska ungdomar? Våldtar äldre i äldrevården osv

Och jag minns något uttalande att dom kommer skära halsen av SDare?

Svenskar har rätt att hata araber förstå det!
Citera
2026-08-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vackarklockan
När bestämde SD sig för det menar du ?

När araberna började med sin invasion av Sverige och betedde sig som arslen här?

Kommer hit och begår vidriga brott i mängder och förnedringsrånar svenska ungdomar? Våldtar äldre i äldrevården osv

Och jag minns något uttalande att dom kommer skära halsen av SDare?

Svenskar har rätt att hata araber förstå det!

Om du tänker två steg längre så kanske poletten ramlar ner. VARFÖR är araberna här?
Citera
2026-08-22, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Om du tänker två steg längre så kanske poletten ramlar ner. VARFÖR är araberna här?

Dom vill och gör vad som helst för att lyckas ta sig hit. Att juden skulle vilja ge dom massa länder och kärnvapen har jag svårt att tro.
Det skulle bita dom hårt i arslet.
Citera
2026-08-22, 17:11
Medlem
Citat:
Dom vill och gör vad som helst för att lyckas ta sig hit. Att juden skulle vilja ge dom massa länder och kärnvapen har jag svårt att tro.
Det skulle bita dom hårt i arslet.

Du tänker fel.

De är här tack vare USA och Israel. Dessa två skitländer bär ansvar till säkert över 90% av konflikterna där nere. Utan dessa konflikter så skulle jag påstå att invandringen från MENA skulle vara ett minimum.
Citera
2026-08-24, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Du tänker fel.

De är här tack vare USA och Israel. Dessa två skitländer bär ansvar till säkert över 90% av konflikterna där nere. Utan dessa konflikter så skulle jag påstå att invandringen från MENA skulle vara ett minimum.

Det är fult att skylla på andra! Jag har förstått att det kan vara svårt se klart om man har inbyggd judehat..
Det är som räven i hönshuset. Räven gör det själv för att den är ond. Och då skylla på vargen eller järven är bara fånigt.

Sen hjälpte våra politiker till att få hit dessa "flyktingar" dessa politiker lierade sig med muslimska brödraskapet och inte judar.

Det är inte heller judar som tar våra landytor och har gäng i förorterna.
Citera
2026-08-24, 11:26
Medlem
Citat:
Det är fult att skylla på andra! Jag har förstått att det kan vara svårt se klart om man har inbyggd judehat..
Det är som räven i hönshuset. Räven gör det själv för att den är ond. Och då skylla på vargen eller järven är bara fånigt.

Sen hjälpte våra politiker till att få hit dessa "flyktingar" dessa politiker lierade sig med muslimska brödraskapet och inte judar.

Det är inte heller judar som tar våra landytor och har gäng i förorterna.

Återigen så gör du en tankevurpa. Hade det inte varit en massa konflikter i Mellanöstern så hade vi inte haft en massa muslimer här. Förstår du inte detta banala faktum?

Vilka är det som driver på konflikter i Mellanöstern? Framför allt USA samt Israel.

Så det hela blir väldigt komiskt när SD hejar på Israel samtidigt som man vill inte ha hit folk från MENA. Det kallas kontraproduktivt.

Sen hatar jag inte någon rent allmänt (förutom vissa dårar...) men mordiska regimer bör avsättas pronto.
Citera
2026-08-25, 17:41
Avslutad
SD grundades ju av Nazister och har alltid hyllat de som anser sig vara högre stående.
De har helt enkelt hittat en ny härskarras att följa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in