2026-08-18, 23:21
Medlem
Vad vet vi?

Citat:
En person ska på tisdagskvällen ha utsatts för ett mordförsök i Kramfors.
– Ett tillhygge har använts, men jag kan inte gå in på vad det är för tillhygge i detta läge, säger Kristian Anderstedt.
Den misstänkte gärningsmannen är gripen, enligt polisen, som inte vill kommentera detaljer.
Kristian Anderstedt berättar att det inte ska finnas någon fara för allmänheten.
– Det är en isolerad händelse, säger han

Tidningen Ångermanland
Citera
2026-08-19, 07:34
Medlem
En kvinna har förts till sjukhus efter ett misstänkt mordförsök i Kramfors på tisdagskvällen. En person, en man i 40-årsåldern, greps på platsen och är nu anhållen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/misstankt-mordforsok-i-kramfors-dt67tm
Citera
2026-08-19, 14:41
Medlem
Någon som vet vilka det är? Och vart det hände?
Citera
2026-08-19, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snekaparn
Någon som vet vilka det är? Och vart det hände?

Limstagatan mittimot ica
Citera
2026-08-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vmax4
Limstagatan mittimot ica

Menar du mellan Ica och Ådalsskolan? Gått ett tag sedan händelsen. Vet du något mer?
Citera
2026-08-20, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slibzen
Menar du mellan Ica och Ådalsskolan? Gått ett tag sedan händelsen. Vet du något mer?

Limstagatan 13 A, bakom ullas gatukök
Citera
2026-08-20, 07:36
Medlem
Såg att dåren är satt på fri fot.

Jag tänkte inte kommentera först, gillar inte skvaller men nu när han går fri & springer omkring som vanligt igen så..

Pundare som slår på sin flickvän stup i ett, gömmer knark i trapphuset, för ett satans liv, super & knarkar hos henne. BO är 33. M*l*n.. Han står ej skriven hos henne. Inte längesedan det var razzia där.
Citera
2026-08-20, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenomi

Jag tänkte inte kommentera först, gillar inte skvaller men nu när han går fri & springer omkring som vanligt igen så..

Pundare som slår på sin flickvän stup i ett, gömmer knark i trapphuset, för ett satans liv, super & knarkar hos henne. BO är 33. M*l*n.. Han står ej skriven hos henne. Inte längesedan det var razzia där.
Vem är han? Hon vet jag men vem är denna knarkare?
Citera
2026-08-20, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenomi

Säger man A kan man klämma ur sig B
Vad heter MGM?
Citera
2026-08-20, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Säger man A kan man klämma ur sig B
Vad heter MGM?

Önskar jag visste. Känner inte igen honom så förmodligen ingen välkänd i stan mao..
Citera
2026-08-23, 23:01
Medlem
K*m J*hanss*n. Finns på instagram med 86 i slutet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här