En person ska på tisdagskvällen ha utsatts för ett mordförsök i Kramfors.
– Ett tillhygge har använts, men jag kan inte gå in på vad det är för tillhygge i detta läge, säger Kristian Anderstedt.
Den misstänkte gärningsmannen är gripen, enligt polisen, som inte vill kommentera detaljer.
Kristian Anderstedt berättar att det inte ska finnas någon fara för allmänheten.
– Det är en isolerad händelse, säger han
En kvinna har förts till sjukhus efter ett misstänkt mordförsök i Kramfors på tisdagskvällen. En person, en man i 40-årsåldern, greps på platsen och är nu anhållen.
Jag tänkte inte kommentera först, gillar inte skvaller men nu när han går fri & springer omkring som vanligt igen så..
Pundare som slår på sin flickvän stup i ett, gömmer knark i trapphuset, för ett satans liv, super & knarkar hos henne. BO är 33. M*l*n.. Han står ej skriven hos henne. Inte längesedan det var razzia där.
Jag tänkte inte kommentera först, gillar inte skvaller men nu när han går fri & springer omkring som vanligt igen så..
Pundare som slår på sin flickvän stup i ett, gömmer knark i trapphuset, för ett satans liv, super & knarkar hos henne. BO är 33. M*l*n.. Han står ej skriven hos henne. Inte längesedan det var razzia där.
Vem är han? Hon vet jag men vem är denna knarkare?
Säger man A kan man klämma ur sig B
Vad heter MGM?