Jo det har hänt. När jag var 20 så var jag ute och drack med en tjej (som jag var lite intresserad av) och en kille (som jag kände väldigt ytligt, men som vi bägge var bekanta med) Vi drog hem till tjejens lägenhet på småtimmarna (hon bodde ännu hemma med föräldrar och brorsan) där jag satt och småsnackade med just brorsan (som var packad, men druckit hemma) Mitt övriga sällskap hade smitit in på tjejens rum.
Efter att ha snackat med brorsan och sen somnat på soffan hörde jag ljud från hennes rum. Jodå, det var de två som pippade. De var ännu småfulla och hejade på mig när jag gluttade in. Sedan satt jag väl på soffan och deppade över att det aldrig skulle bli nåt mellan den tjejen och mig. Jag kunde inte somna alls, så jag stack tidigt på morgonen (kanske 7-8, de låg och sov för fullt då) och deppade hemma. Nån dag senare försökte jag väl glömma det, genom att hälsa på morsan på landstället nån vecka.
Big deal, såhär i efterhand. Livet gick vidare.
I vuxen ålder har jag också hört grannarna i lägenheten mittemot pippa (men inte beskådat det med ögone som tur är!