2026-08-18, 20:34
Medlem
Sqrbankens avatar
Ja, flera ggr. när jag var yngre. Tänk efterfest, småtimmar, och man råkar öppna fel dörr och "hoppla! Sorry, carry on...". Borde inte vara så ovanligt? För att inte tala om partyresor till olika medelhavsöar...

Ovanligare är dock att komma på sina päron får jag för mig. Vet inte hur de gjorde/ni som är föräldrar gör. Riktiga stealth-knullare
Citera
2026-08-18, 20:39
Medlem
Hannitys avatar
Vilken fråga.

Jag har varit på fyllefester, folkparker, rockfestivaler och dylikt i min undom, så JA, jag har givetvis sett människor ha sex.
Citera
2026-08-18, 20:42
Medlem
HBTKuks avatar
Javisst. Både i ormgropar och och när man hamnat i samma rum som andra på någon fest eller liknande.
Citera
2026-08-18, 21:03
Avstängd
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Ja. Är du över 30 så kan du glömma att hon ens vill titta åt ditt håll, än mindre få obehagliga närmanden från dig.

De vet du ej!
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Nja, men har sett min typ 14-åriga granne rida en dildo/vibrator.

Wtf? Gjorde hon de helt öppet? Såg du allt på nära håll? Vad gjorde du? Spydde?
Citera
2026-08-18, 21:07
Avstängd
kyrkstockens avatar
På en badplats i farsta strand och en gång på biblioteket (hela grejen för dom var att jag tittade).

Nån avsugning på fester.
Citera
2026-08-18, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Wtf? Gjorde hon de helt öppet? Såg du allt på nära håll? Vad gjorde du? Spydde?

Nej genom fönstret från andra sidan gatan, hon hade inte dragit för gardinerna. Jag garvade bara.
Citera
2026-08-18, 21:14
Medlem
Merwinnas avatar
Jag har en sådan märklig erfarenhet, ja. Delade rum med en kompis på ett vandrarhem eller om det var ett billigt hotell, minns inte längre, det var våningssängar och hon hade överslafen, mitt emot var det en spegelvägg. Det var en ljus sommarnatt.

Vi hade lite fest i rummet med nyfunna vänner, drack tequila. Sedan blev jag väldigt trött, la mig och somnade. Vaknade av att slafen ovanför gungade, kollade i spegelväggen och såg att det var min kompis och en av killarna som... ja. Då kändes det för sent att visa att jag var vaken och gå därifrån, jag hade redan sett och hört för mycket, så jag kunde inte göra annat än vänta ut det. En mycket märklig och otrevlig situation, och grejen är också att jag aldrig hade kunnat tro detta om min kompis, som var som jag var i den åldern (trodde jag): mer idealistisk och romantiskt lagd - vi delade ett intresse för romantisk poesi och opera. Killen var alltså vilt främmande, vi hade träffat honom första gången dagen innan!!! (Och snygg var han inte heller...)

Jag nämnde aldrig saken med ett ord, men vår vänskap blev aldrig bra igen, jag tror hon märkte att något var annorlunda hos mig... sedan gled vi ifrån varandra rätt snart.

Något liknande höll på att hända i en blandad sovkupé på väg ner till Köpenhamn en gång, men då sa jag helt enkelt ifrån, jag sa att jag skulle hämta personal om de inte slutade. Då slutade de. Detta var främmande människor båda två så det var lättare att säga ifrån.
Citera
2026-08-18, 21:15
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Ja, jag kände några swingers och hos dem gick det hett till. Men jag var för berusad för att bry mig eller minnas särskilt mycket.
Citera
2026-08-18, 21:16
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Nja, men har sett min typ 14-åriga granne rida en dildo/vibrator.

Otroligt hett. Fy fan!
Citera
2026-08-18, 21:25
Medlem
AlfaQhards avatar
En kollega till mitt ex smög sig i i min bostad när jag och barnen låg o sov, o hade senare sex med min fru nere i vardagsrummet.
Citera
2026-08-18, 21:33
Medlem
MrKyotos avatar
Eh ja, massor.

På swingersklubbar, på nakenbad, sexpartyn i lyxiga villor, partnerbyten och i ormgropar, trekanter allt möjligt som jag själv varit del av som swinger.

Numera pensionerad från det livet (tror jag).

/YOLO
Citera
2026-08-18, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag har en sådan märklig erfarenhet, ja. Delade rum med en kompis på ett vandrarhem eller om det var ett billigt hotell, minns inte längre, det var våningssängar och hon hade överslafen, mitt emot var det en spegelvägg. Det var en ljus sommarnatt.

Vi hade lite fest i rummet med nyfunna vänner, drack tequila. Sedan blev jag väldigt trött, la mig och somnade. Vaknade av att slafen ovanför gungade, kollade i spegelväggen och såg att det var min kompis och en av killarna som... ja. Då kändes det för sent att visa att jag var vaken och gå därifrån, jag hade redan sett och hört för mycket, så jag kunde inte göra annat än vänta ut det. En mycket märklig och otrevlig situation, och grejen är också att jag aldrig hade kunnat tro detta om min kompis, som var som jag var i den åldern (trodde jag): mer idealistisk och romantiskt lagd - vi delade ett intresse för romantisk poesi och opera. Killen var alltså vilt främmande, vi hade träffat honom första gången dagen innan!!! (Och snygg var han inte heller...)

Jag nämnde aldrig saken med ett ord, men vår vänskap blev aldrig bra igen, jag tror hon märkte att något var annorlunda hos mig... sedan gled vi ifrån varandra rätt snart.

Något liknande höll på att hända i en blandad sovkupé på väg ner till Köpenhamn en gång, men då sa jag helt enkelt ifrån, jag sa att jag skulle hämta personal om de inte slutade. Då slutade de. Detta var främmande människor båda två så det var lättare att säga ifrån.

Av vilken anledning ville du att det främmande paret skulle sluta knulla? Höll dom på för länge eller kändes det förolämpande?

Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
En kollega till mitt ex smög sig i i min bostad när jag och barnen låg o sov, o hade senare sex med min fru nere i vardagsrummet.

Smygkollade du och vad hände/gjorde du efteråt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in