2026-08-17, 04:01
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Hur mycket drivs ni nationalister av hämnd för vad de gjorde mot er? Vi är ju intelligenta och förnuftiga och kämpar för vårt folk, men ibland tappar man liksom förståndet och vill bara hämnas. Jag kan ligga i timmar och fantisera hur jag torterar de jävlarna som förstörde mitt liv

Nationalister? Vet inte, men vi libertarianer drivs hursomhelst extremt mycket av hämndbegär för det som staten gjort mot oss:

1. Flursköljning i skolan
2. "Operation Dagsverke"
3. Politiskt motiverade hittepåämnen såsom "barnkunskap" där man fick fel om man på frågan "är alla barn lika mycket värda?" ifrågasätte frågeställningen genom att förklara värdeteori, men ändå avslutade svaret med "ja".
4. För svårt att ta körkort
5. För hög bensinskatt
6. Olikhet inför lagen (Almi Väst ger högre nyföretagarstöd till kvinnor och muslimer)
7. Kunde inte gå högskola pga att man måste vilja organisera sig studentfackligt isåfall
8. Tvång på att betala skatt till Svenska Kyrkan
9. Tvång på att betala TV-licens för sin egen propaganda, känna sig jagad av TV-pejlare hela livet
10. Att inte kunna åka på semester utomlands utan att tulljävlarna måste rota igenom ens privata resväska i jakten på taxfree-sprit eller taxfree-cigg
11. Förbudet av privata apotek så man inte kan köpa bihålemedicin eller ens koffeintabletter (en gång var jag tvungen att åka mellan fem olika apotek eftersom det statliga apoteket hade fått för sig att gömma koffeintabletter bakom disk och när jag ringde kunde de inte svara på lagerstatus)
12. Regelrätta lögner hos Systembolaget när man ska köpa ut och frågar vilken variant som ger bäst APK (alkohol per krona). Jag dricker inte ens själv men jag tänker inte spela med i wokes lek och låtsas som att anledningen att man köper öl inte är att man vill bli berusad!!!
13. Jagad av fortkörningspolis för att man bedömer att den säkraste hastigheten är högre än vad som står på tant Vägmärkes mage (tips: ha alltid en bil som du kan köra ifrån polisen med!). Jag har inte orsakat någon trafikolycka en enda gång i hela mitt liv så kom inte dragandes med det.
14. Bli trakasserad av den statliga bilbesiktningen som inte kan sina egna regler.
15. Växa upp i ett land där statens TV-kanal är den enda som är laglig
16. Inte få köra i terräng i nöjessyfte, ens om man själv äger marken!
17. Inte få turista på Antarktis (vad har svenska politiker för rätt att bestämma vad svenskar gör när de är utanför Sverige???)
18. Och det största problemet av de alla är såklart den slutgiltliga och totala förstörelsen av svenskarnas land - ISLAMISERINGEN.

Så om de där jävlarna i svenska staten lyssnar nu, hör upp! Ni har hämnd att vänta (inom lagens ramar såklart). Alla ni som arbetar åt eller har arbetat åt staten eller medvetet hjälper dem på endera sättet.

Håller helt med dig om att tortyr tills de dör hade känts som det enda rimliga straffet. Och kom inte dragandes med "jag jobbade ju bara där, jag flöt bara med, det var inte jag som bestämde".
Senast redigerad av Skattebrott 2026-08-17 kl. 04:05.
Citera
2026-08-17, 08:56
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Var det före eller efter första gången du blev inlåst på psyket som du började känna det här hatet?
Jag började känna det här hatet flera år innan jag första gången hamnade på psyket. Att jag har varit på psyket är absolut ingenting som jag skäms över. Det är bara onda människor som går omkring och mår bra i det här sjuka samhället.

Det är inte första gången som du skriver sådana här inlägg till mig. Vad jag förstått så är väl du lite nationalistisk av dig, så det är märkligt att du inte kan förstå den frustration och förtvivlan som jag känner.
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Som nationalist har jag inget hämndbehov. Mitt bidrag till nationalismen är att donera pengar till Det Fria Sverige och Christian Peterson.
Jag trodde faktiskt ett tag att du var korkad, men nu har jag förstått att du bara håller på och driver med folk. Humorbetyg: 8/10.
Senast redigerad av Offervilja 2026-08-17 kl. 09:03.
Citera
2026-08-17, 17:24
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Hur mycket drivs ni nationalister av hämnd för vad de gjorde mot er? Vi är ju intelligenta och förnuftiga och kämpar för vårt folk, men ibland tappar man liksom förståndet och vill bara hämnas. Jag kan ligga i timmar och fantisera hur jag torterar de jävlarna som förstörde mitt liv. Det är inte invandrarna som jag är arg på, utan de vita kräk som svek. De fega svenskarna är inte människor. Jag känner ett sådant jävla hat mot dem. Innerst inne så har jag inga känslor alls för dem. Svensson-Larsson i radhuset i Sollentuna. Önskar er allt ont här i livet. Hur hanterar ni hatet mot ert eget värdelösa folk som har svikit er? Var fanns de när du blev våldtagen som 12-åring? Vad hade de gjort för motstånd mot det?

Kommer du hata svenskarna ännu mer efter valet när det visar sig hur extremt få av vårt folk som röstade på Afs?
Citera
2026-08-17, 19:58
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Hur mycket drivs ni nationalister av hämnd för vad de gjorde mot er? Vi är ju intelligenta och förnuftiga och kämpar för vårt folk, men ibland tappar man liksom förståndet och vill bara hämnas. Jag kan ligga i timmar och fantisera hur jag torterar de jävlarna som förstörde mitt liv. Det är inte invandrarna som jag är arg på, utan de vita kräk som svek. De fega svenskarna är inte människor. Jag känner ett sådant jävla hat mot dem. Innerst inne så har jag inga känslor alls för dem. Svensson-Larsson i radhuset i Sollentuna. Önskar er allt ont här i livet. Hur hanterar ni hatet mot ert eget värdelösa folk som har svikit er? Var fanns de när du blev våldtagen som 12-åring? Vad hade de gjort för motstånd mot det?

Vi nationalister lider mer av depression än andra, tror jag. Det är plågsamt att se hur svenskarna och andra européer förstört sina egna länder. Ibland vill man verkligen lämna den här planeten och bosätta sig i rymden någonstans.
Citera
2026-08-18, 19:06
Medlem
Iradeorums avatar
Det är nog inte bara nationalister som hyser hat och hämndbegär mot det sinnessjuka och genomruttna systemet. Helt naturligt är det i alla fall. Hämnd fyller en viktig psykologisk funktion, en slags själslig rening eller ”reset”. Glöm alla korkade judefloskler från Hollywood. Man mår mycket bättre av att hämnas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in