2026-08-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pidr
Det är oftast ett visst klientel som blir poliser som vill ha auktoritet. Tyvärr få poliser som är bra. De borde utöka mentaltesterna och ha fler organ som övervakar deras agerande.

De slår alltid:
* Unga tjejer
* Tonåringar i raggarbilar
* Ofarliga alkoholister
* Helt nedbrutna psykiskt sjuka

De skjuter:
* Folk med Downs syndrom
* Psykiskt sjuka
* Barn

De lägger inte ett finger på:
* Terrorister
* Stenkastande vandaler
Citera
2026-08-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Det är otroligt korkat att tro att man vet vad som hänt utifrån en artikel som skrivits ut i från en tok kärrings perspektiv.

Vet redan massor av fall där de misshandlat tjejer som tex legat ned och inte gjort ett skit.
Citera
2026-08-17, 22:22
Medlem
ScorchPipes avatar
Citat:
Bilden på benet är inte hennes utan pojkvännens herregud! Nej hon är ingen transa dom ser ut så där du förstår jag är kvinna och varje gång jag är hos frissan finns dom där och drar bort hår från ansiktet,
Men om så vore fallet varför ger dom sig inte på transan då. Var arabpojkvännen ok med en transa. Logiken liksom . HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

De visar ju bild på bådas ben?
Citera
2026-08-17, 22:23
Medlem
ScorchPipes avatar
Låter som att Asal var problemet i detta scenario
Citera
2026-08-17, 22:31
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Vet redan massor av fall där de misshandlat tjejer som tex legat ned och inte gjort ett skit.
så det vet du, Bevisa det då tack! Så kan man ju undra hur du ständigt lyckas hamna i situationer där snälla tjejer behöver omhändertas när dom "inte gjort något"
Citera
2026-08-17, 23:03
Medlem
Kennethkvartings avatar
Jag sökte på hennes namn på Ratsit, resultat: 0

Vad betyder det tror ni? Mantalsskriven i Danmark?

Iofs sökte jag på en bekants fru i ett annat ärende så sent som idag och hon fanns inte heller, hon KAN eventuellt vara skriven i Tyskland pga olika affärer, men förut stod folk som registrerade som utvandrade.
Citera
2026-08-17, 23:06
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Bilden på benet är inte hennes utan pojkvännens herregud! Nej hon är ingen transa dom ser ut så där du förstår jag är kvinna och varje gång jag är hos frissan finns dom där och drar bort hår från ansiktet,
Men om så vore fallet varför ger dom sig inte på transan då. Var arabpojkvännen ok med en transa. Logiken liksom . HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Idiot. Detta ben: https://static.bonniernews.se/ba/cb0a295f-cc0a-4519-adf7-bee108eeb9e7.jpeg?width=1400&format=pjpg&auto=avif

Det ska föreställa ett kvinnoben, men i kombination med det grova ansiktet med skäggstubb så är det 100% en transa. Pojkvännen blev knivhuggen, transan fick stryk av Polisen: https://static.bonniernews.se/ba/1ab944a9-7d0e-4d66-bd79-7956e623c754.jpeg?width=1400&format=pjpg&auto=avif

Ansträng nu inte din lilla fitt-hjärna mer.
Citera
2026-08-17, 23:20
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Idiot. Detta ben: https://static.bonniernews.se/ba/cb0a295f-cc0a-4519-adf7-bee108eeb9e7.jpeg?width=1400&format=pjpg&auto=avif

Det ska föreställa ett kvinnoben, men i kombination med det grova ansiktet med skäggstubb så är det 100% en transa. Pojkvännen blev knivhuggen, transan fick stryk av Polisen: https://static.bonniernews.se/ba/1ab944a9-7d0e-4d66-bd79-7956e623c754.jpeg?width=1400&format=pjpg&auto=avif

Ansträng nu inte din lilla fitt-hjärna mer.
Men snälla så ser kvinno ben dom ut. Så ser svenska tjejer som rakar ben också ut om dom låter bli. Vad var svårt att förstå ATABKVINNOR HAR "SKÄGG" som som vaxar bort. Du kan inte ha varit i närheten av en kvinna. Det är så pinsamt att du tror du vet till 100 baserat på några bilder Hon fick inte stryk ab polisen hon blev nerlagd. Varför knivhögg inte "araberna" "transan" då? Efter som du påstår att araberna inter gillar transor. Din logik går inte ihopp Har du sett hur en del plufsiga flator er ut? Alla kvinnor ser inte ut som snövit.
Citera
2026-08-18, 00:13
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Jag sökte på hennes namn på Ratsit, resultat: 0

Vad betyder det tror ni? Mantalsskriven i Danmark?

Iofs sökte jag på en bekants fru i ett annat ärende så sent som idag och hon fanns inte heller, hon KAN eventuellt vara skriven i Tyskland pga olika affärer, men förut stod folk som registrerade som utvandrade.

Personen kan fortfarande vara folkbokförd i Sverige. Personer som blivit ökända efter att ha dragit åt sig viss uppmärksamhet har ofta starka drivkrafter att snabbt plocka bort sina uppgifter ifrån dessa sidor.
Citera
2026-08-18, 08:46
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Personen kan fortfarande vara folkbokförd i Sverige. Personer som blivit ökända efter att ha dragit åt sig viss uppmärksamhet har ofta starka drivkrafter att snabbt plocka bort sina uppgifter ifrån dessa sidor.

Det var lite granna detta jag ville komma åt, det faktum att hon inte finns på Ratsit stärker inte hennes trovärdighet. Antingen har hon skrubbat sig från internet, eller så har hon angett ett alias till tidningen.
Citera
2026-08-18, 10:05
Medlem
Citat:
så det vet du, Bevisa det då tack! Så kan man ju undra hur du ständigt lyckas hamna i situationer där snälla tjejer behöver omhändertas när dom "inte gjort något"

För fan bara att googla.
Citera
2026-08-18, 10:09
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
För fan bara att googla.
Googla är det ditt bevis. HA HA DU ÄR SÅ PINSAM: HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Citera
  • 6
  • 7