2026-08-16, 08:49
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Då är sossarna ett parti du ska rösta på i valet!

De har aldrig och kommer aldrig att få min röst. Detsamma gäller hela min familj.
Citera
2026-08-16, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag har Autism och ADHD och bor på ett lss-boende. Jag vill ha en stark välfärdsstat (Jag värnar om svaga i samhället och vill att dom som har det svårt ska få stöd och hjälp - även arbetare i låg och medellönssegmentet skall värnas - ej bara dom med hög lön och miljardärer. Stark offentlig skola, vård och omsorg (floskler - Jag vet) och samtidigt som jag vill ha mycket strikt invandring och jag vill även att många skall utvisas.

Tack för mig.

En omöjlig ekvation? Vilket parti skall jag rösta på?
Jag tänker mig KD
Citera
2026-08-16, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Om du vill ha en stark välfärdsstat så skall du definitivt inte lägga din rötst på högern då dom vill rusta ned välfärden.

Dock gifter sig stark välfärd ganska dåligt med strikt invandring.

Röstar du på tjockisen ifrån skåne och hans gelikar så får du kanske några Muhammed och Abdullah färre på svenska gator men du får leva på bröd och vatten för dom är där och skär ned i varenda bidrag som existerar.

Du får ställa dig frågan vad är viktigast några tusen bidragskronor mer i plånboken varje månad eller några färre negrer och araber vid busshållplatsen på morgonen till kostnad av att Sverige blir ett mini USA parat med Nord Korea.
Nu hittar du på massa saker. Märks att ditt inre psyke är förstört av limsnifferi.
Kolla vad som händer i Spanien nu. Alla dessa snubbar som våldtar till och med barn våldtas i ceuta, de kommer till Sverige med buss vid V och MP vinst
Citera
2026-08-16, 09:16
Medlem
Wyrdkins avatar
Afs riksdag, S kommun och landsting..

Invandringen överskrider ju allt men samtidigt vill jag ha S lokalt så M inte säljer ut all vård. Dessutom är S ganska OK med invandring nu det är tyvärr deras samarbetspartners MP och C som vill ha in alla.
Citera
2026-08-16, 09:23
Avstängd
Citat:
Eftersom du uppenbarligen kan skriva och läsa så har du gått obligatoriska skolgång vi har i Sverige och således kostat skattebetalarna massor med miljoner. Dessutom har du massor med lån och kostar staten massa annat i skattekostnader. Faktum är att det knappt är någon människa alls som betalat tillbaka mer pengar till samhället vid sin död än vad samhället har lagt ner på individen under levnadsåren och det gäller med största sannolikhet dig också. Och visst har jag "sorterat skruv" och målat hus röda, klippt gräsmattan kort och satt upp gärdsgårdar på hembygdsgården.

Frågan är fortfarande vilket parti som jag ska rösta på som är bäst för någon med LSS inte vilka kategorier människor du personligen vill se dödade.

LSS får kosta pengar och är en mycket stark rättighetslag. Oavsett vad du tycker om saken. Det kan inte du ändra på.

Det blir nog Magdalena Andersson och Sossarna ändå. Vad säger panelen?
https://www.youtube.com/watch?v=1VJ7m9eTxBU&t=4s

du kanske borde ta en funderare innan du röstar på ett parti som sammarbetar med gängkrimnella och försörjer sig på låta barnamördare och kriminella ringa och lura äldre människor på deras besparingar för finansiera socialdemokraterna
Citera
2026-08-16, 09:24
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen

Tack för uppmärksammandet. Striktare var kanske fel ordval men de vill inte återgå till hur det var förr i världen, du kan läsa nedan.

https://www.socialdemokraterna.se/var-politik/a-till-o/invandring-och-integration
Citera
2026-08-16, 09:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Tack för uppmärksammandet. Striktare var kanske fel ordval men de vill inte återgå till hur det var förr i världen, du kan läsa nedan.

https://www.socialdemokraterna.se/var-politik/a-till-o/invandring-och-integration

nej de vill utveckla sitt sammarbete med de gängkriminella numera
Citera
2026-08-16, 09:33
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen

nej de vill utveckla sitt sammarbete med de gängkriminella numera

Jag tänker inte lägga 25 minuter av min tid för att kolla på Riks. Jag anser att Riks inte är en trovärdig källa. Skriv en sammanfattning eller skicka något skriftligt så det är lättare att gå igenom så ska jag besvara ditt påstående.
Citera
2026-08-16, 09:37
Avstängd
Citat:
Jag tänker inte lägga 25 minuter av min tid för att kolla på Riks. Jag anser att Riks inte är en trovärdig källa. Skriv en sammanfattning eller skicka något skriftligt så det är lättare att gå igenom så ska jag besvara ditt påstående.
du har inte förstått att riks inte är källan här utan det är chang frick i klippet som synar sossarnas sammarbete med gängkrminella iigenom deras kombilotterier, det är dock lätt blunda för om man själv är sosse för man chockas nog internt av det här sammarbetete med bla barna mördare som lurar våra pensionärer för att finansiera ert parti
Citera
2026-08-16, 09:38
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Jag har Autism och ADHD och bor på ett lss-boende. Jag vill ha en stark välfärdsstat (Jag värnar om svaga i samhället och vill att dom som har det svårt ska få stöd och hjälp - även arbetare i låg och medellönssegmentet skall värnas - ej bara dom med hög lön och miljardärer. Stark offentlig skola, vård och omsorg (floskler - Jag vet) och samtidigt som jag vill ha mycket strikt invandring och jag vill även att många skall utvisas.

Tack för mig.

En omöjlig ekvation? Vilket parti skall jag rösta på?

Nej, det är inte alls en omöjlig ekvation!

Det självklara svaret på din fråga är att du ska rösta på Sverigedemokraterna.

Sverigedemokraterna är ett Sverigevänligt, nationalistiskt parti som värnar om den svenska välfärdsmodellen och står för en ansvarsfull och restriktiv invandringspolitik.
Citera
2026-08-16, 09:41
Avstängd
Citat:
jag hade fö samma diskussion med en annan vänsterdåre han kunde inte se klipp på youtube av samma anledning för han hade inget förtroende för youtube och trodde de var källan till allt som las upp där
Citera
2026-08-16, 09:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Nej, det är inte alls en omöjlig ekvation!

Det självklara svaret på din fråga är att du ska rösta på Sverigedemokraterna.

Sverigedemokraterna är ett Sverigevänligt, nationalistiskt parti som värnar om den svenska välfärdsmodellen och står för en ansvarsfull och restriktiv invandringspolitik.
ja folk röstar rött för de vill ha välfärd.

men de röda tänker ge våran välfärd till obegränsat med människor ifrån mena.

Hur hade väljarna tänkt våra pengar ska räcka till det i oändlighet?

givetvis kommer först skatter höjas till max likaså pensionsålder sedan kommer vi låna och skuldsätta oss, och tillsist montera ner välfärden då den inte räcker obegränsat till alla som vill ta del av den i värden.

Det här kommer gå fort med 10-max 20år kanske vilken bra framtid ni ger till nästkommande generationer för ni ville signalera eran godhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in