2026-08-15, 19:44
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är synd om dagen unga män. Skumpande tantarslen är allt de får titta på.
Jag testade nyligen att öppna en välkänd porrsite i utlandet och startsidan hade helt annat innehäll än det som visas i Sverige. Kakor rensade osv...

Annars tycker jag att det mesta går att hitta även om det lätt blir extremt. Antingen ska en tjej vara petite, alltså vara 1,40 meter lång, väga max 35 kg och sakna kroppsfett bortsett från bröst i storlek som tallkottar, eller så är hon milf och ska ha jättetuttar och röv som en laduvägg (och av någon anledning gärna fastna med överkroppen i tvättmaskinen).

Nyrekrytering kan också vara ett problem, antar jag. En yngre förmågor som tidigare dök upp i mainstreamporren kanske nu startar eget via onlyfans eller linkande.
Citera
2026-08-15, 21:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Jag testade nyligen att öppna en välkänd porrsite i utlandet och startsidan hade helt annat innehäll än det som visas i Sverige. Kakor rensade osv...

Annars tycker jag att det mesta går att hitta även om det lätt blir extremt. Antingen ska en tjej vara petite, alltså vara 1,40 meter lång, väga max 35 kg och sakna kroppsfett bortsett från bröst i storlek som tallkottar, eller så är hon milf och ska ha jättetuttar och röv som en laduvägg (och av någon anledning gärna fastna med överkroppen i tvättmaskinen).

Nyrekrytering kan också vara ett problem, antar jag. En yngre förmågor som tidigare dök upp i mainstreamporren kanske nu startar eget via onlyfans eller linkande.

Men helt ärligt. Vad fan glor du på? Det är ju liksom i regel normala kvinnor. Bra höjd osv. Din skit är mer att du bara avskyr porr som sak. Var ärlig om det istället!
Citera
2026-08-15, 21:17
Medlem
För mig är Rocco Siffredi kring millenieskiftet guldstandarden. Tycker det är överlägset allt som finns idag. Det var snygga tjejer i drivor och Rocco var en Gud i sammanhanget. Perfekt kropp och utrustning. Estetiken var perfekt och sexet väldigt kinky. Idag är det bara skräp.
Citera
2026-08-16, 00:08
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men helt ärligt. Vad fan glor du på? Det är ju liksom i regel normala kvinnor. Bra höjd osv. Din skit är mer att du bara avskyr porr som sak. Var ärlig om det istället!
Jag har inga problem med att hitta tuttar anpassade för mig ålder och smak, som nog inte är så konstig (ungefär snygga damer som lyckas se ut som om de njuter av att få kuk). Men jag tycker mg ha märkt att porrbranschen är, enkelt uttryckt, smaklös. Klickar jag på en ung dam så fylls flödet ganska snabbt med "liknande" träffar, vilket inte alltid funkar så bra. Dvärgar har jag ännu inte vågat klickat på.
Citera
2026-08-16, 08:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
För mig är Rocco Siffredi kring millenieskiftet guldstandarden. Tycker det är överlägset allt som finns idag. Det var snygga tjejer i drivor och Rocco var en Gud i sammanhanget. Perfekt kropp och utrustning. Estetiken var perfekt och sexet väldigt kinky. Idag är det bara skräp.

Även Rocco klagar. Han gick ju i pension som skådis. Ställde sig bakom kameran istället. Det höll i några dagar. Han ska visst blivit ursinnig på de manliga skådespelarna att de saknade stamina! Samma som han alltså hade. Så han fick hoppa in framför kameran igen

En "kul" sak eller kanske inte. Såg en dokumentär om dagens porr. Alla män från ålder 18 som är med idag är visst helt beroende av blå piller Vagra. Det knapas av alla idag. För just att ha stamina att hålla med.
Citera
2026-08-16, 08:05
Medlem
Full-Retards avatar
Det är ju många av de som kommit in unga som stannat kvar i branschen, på så sätt har det väll också gjort det mer normalt att äldre kvinnor generellt blivit fler
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in