2026-08-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamis33
T*m*y N*lss*n är 45 år avliden
M*ka*l S*hm*dt 55 år som verkställde
M.S är ju riktigt nergången pundare. Men har alltid gett ett harmlöst nästintill mesigt intryck. Hördes från hans ex av folk på matakuten. Att han psykat ur kraftigt och hon blivit rädd för honom. Hon var även tillsammans med T. Så gissar på något slags svartsjukedrama med missbrukare inblandade.
Citera
2026-08-13, 23:00
Medlem
AussieRedMans avatar
Kan det röra sig om Sordash I, har bilfirma i trakterna och kopplad till kriminella gäng? Ålder stämmer
Senast redigerad av AussieRedMan 2026-08-13 kl. 23:07.
Citera
2026-08-13, 23:00
Medlem
Vem är kvinnan?
Citera
2026-08-13, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
M.S är ju riktigt nergången pundare. Men har alltid gett ett harmlöst nästintill mesigt intryck. Hördes från hans ex av folk på matakuten. Att han psykat ur kraftigt och hon blivit rädd för honom. Hon var även tillsammans med T. Så gissar på något slags svartsjukedrama med missbrukare inblandade.

100% inte fel
Citera
2026-08-13, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Kan det röra sig om Sordash I, har bilfirma i trakterna och kopplad till kriminella gäng? Ålder stämmer
Ibland undrar man hur dumma i huvudet folk är.
Du orkar inte läsa 2 inlägg ovanför ditt?
Citera
2026-08-13, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamis33
T*m*y N*lss*n är 45 år avliden
M*ka*l S*hm*dt 55 år som verkställde

Konstig maskning!!!
Citera
2026-08-14, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelkrasch
Konstig maskning!!!

C och i
Citera
2026-08-14, 06:59
Medlem
Alltså (Mi*k* Sch*id*) han som gör inbrott i centrum till och från. Senast kastat sönder en bilruta och gjort inbrott vid en matvagn i stan. Trist att lagen tillät honom att släppas ut varje gång.
Citera
2026-08-14, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen

Vem är exet?
Citera
2026-08-14, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haldir44
Alltså (Mi*k* Sch*id*) han som gör inbrott i centrum till och från. Senast kastat sönder en bilruta och gjort inbrott vid en matvagn i stan. Trist att lagen tillät honom att släppas ut varje gång.
Nog för han är en pissluffare och extremt sunkig knarkare. Men jag hade dock inte bilden av honom som.våldsam för fem öre. Men hört som sagt att han spårat ut helt psykiskt. Och haft vanföreställningar. Efter troligt extremt hårt knarkande. Så inte så jätte förvånad kanske egentligen.
Citera
2026-08-14, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sala026
Vem är exet?
Jag har bara hört folk berättat som pratat med henne 2 dagar innan. Om just M.S jag känner inte henne. Sen var det nog inte ett förhållande utan M.S och denna tjej ska ha hängt i hop några veckor. Klassiskt pundare tjej och kille häng. Lär dyka upp ett namn om jag hör mig för vidare senare
Citera
2026-08-14, 08:22
Medlem
Alla maskar märkligt. Kan ni länka någon på sociala medier? Bilder? ratsit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in