2026-08-16, 22:22
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Paret som får en dejt i sviten står ju o snackar på balkongen (efter dom säger att dom inte får prata). Syns ju tydligt. 😒Feeeeeejjjjjjk!!

Jag funderar på hur produktionen kontrollerar att deltagarna inte pratar/viskar med varandra, måste ju vara svårt.

Känns lite krystat med att inte få lov att prata, men jag kan förstå att det är för att de ännu inte ska gå in på ideologier och politik.

Lite väl stort åldersspann mellan dem, eller? Vissa kunde ju vara föräldrar till någon av deltagarna.

Tycker synd om de som blev ratade och ensamma där i spaet. Det verkar som att övriga par redan har bestämt sig för varandra i någon slags naiv tro men jag hoppas det händer grejer när de väl öppnar munnen. Vi vill se dramatik och skandaler, det är ju ändå förnedringstelevision...
Citera
2026-08-16, 23:34
Medlem
Lär man sig något vettigt i programmet?
Citera
2026-08-17, 16:55
Medlem
baron-brazils avatar
Elin är ju skapligt malplacerad här....
Dom måste ha petat in henne för snabbt ifall mongo-versionen kommer i höst.
Citera
2026-08-18, 00:14
Medlem
Den här serien har en intressant handling som faktiskt lockade mig att börja titta på den. Samtidigt så känns den fejk med. Några av deltagarna verkar ändå vara stereotyper för hur vänster/feminist kvinnor är typ som Elin hon verkar vara miljöpartist (får den känslan.) Rebecca feminist hela vägen. Rim hon verkar vara typiskt orten brud, ändå väldigt vacker och naturlig.

Männen, ingen verkar vara riktig macho av dem. Att man röstar på höger partier är en sak men ingen verkar vara extrem som Allard. Sen att alla ska se bra ut och bara såna tas in på denna program. Samtidigt håller alla knäpp tyst under hela avsnittet. Även att några ha verkat på andra program får mig att tycka detta är väldigt riggat. Kanske inte helt men!.
Citera
2026-08-18, 17:05
Medlem
Centipedes avatar
Hur kunde den 19-årig killen, Alexander, bli kvar?
Det verkade ju inte som någon av tjejerna gillade honom.
Citera
2026-08-18, 22:31
Medlem
Vad är det här för dynga, mår fysiskt illa av att svt hittar på ett sånt här program. Hade svårt att genomlida första avsnittet. Svt ska lägga ner Kunskapskanalen där det visas bra dokumentärer och naturprogram. Och sedan satsar man på dejting tjafs på lägsta nivån...
Citera
2026-08-18, 22:32
Medlem
r4ch3lhegartys avatar
Jag tycker det är taskigt att lura människor som vill hitta kärleken, på detta sätt.
Några av tjejerna uttryckte ju detta och vad de sökte för typ av relation. Som tittare förstår man ju då att det blir svårt att få med någon av de killarna.
Nu har ju inte alla avsnitt sänts ännu men jag kan tänka mig att man kan känna sig utnyttjad när man får reda på vad för typ av experiment man hamnat i.
Citera
2026-08-18, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Hur kunde den 19-årig killen, Alexander, bli kvar?
Det verkade ju inte som någon av tjejerna gillade honom.

Beats me.

Man skulle nästan kunna tro att han fick vara kvar för att det behövdes en kille med invandrarbakgrund, men så skulle ju svt såklart aldrig göra.
Citera
2026-08-19, 00:06
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4ch3lhegarty
Jag tycker det är taskigt att lura människor som vill hitta kärleken, på detta sätt.
Några av tjejerna uttryckte ju detta och vad de sökte för typ av relation. Som tittare förstår man ju då att det blir svårt att få med någon av de killarna.
Nu har ju inte alla avsnitt sänts ännu men jag kan tänka mig att man kan känna sig utnyttjad när man får reda på vad för typ av experiment man hamnat i.

Man kan faktiskt fråga sig ifall sådana här program existerar för nöjes skull sas eller främst för att staten ska försöka klura ut hur fan man löser samhällsproblem generellt. Det stundar ju dessutom för val snart. Jag sätter månadens sista 20-lapp på att åtminstone nån politiker kommer ta upp detta program i ett tal inför valet.
Citera
2026-08-19, 00:09
Medlem
Så jävla skumt program. När är det nog för SVT? Hur många dejtingprogram har de lanserat nu?
Citera
2026-08-19, 00:18
Medlem
Centipedes avatar
Journalisterna har väl fått se alla avsnitt i förväg för de skrev ju att det var främst tjejerna som blir väldigt arga och kände sig lurade av att killarna var högerkillar.
Citera
2026-08-19, 13:57
Medlem
dialektikers avatar
Vilken jävla skämskudde.
Pallade med till kuddkriget, sen orkade jag inte längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in