2026-08-13, 19:12
Medlem
Tacka gud att året inte är 2012 längre, hade faktiskt inte klarat av 200 krönikor på politism om hur det inte är kvinnans uppgift att fostra och lära männen (i relation till politisk aktivism etc). I övrigt förstår jag inte varför SVT måste undermåla sig till att producera sånt här. Lämna det till TV4 - de måste ju ha nått att varva "den nya sexiga Camilla Läckberg-thrillern med Måns Zelmerlöv" ju.
Citera
2026-08-13, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ticas_1
Loffe for president!
Driver du? Nej, snarare väx upp. Varför är en 35-åring med i ett fjortisprogram? Han verkade lite kort iofs, knarkat/supit bort hjärnan? Räcker det inte när man levt det livet i 20 år? Förstår att 19-åringen kände att det var lite "morfar" (nåja, farsa kanske). Kunde väl haft liiite åldersuppdelning iaf, blev en blandning av age of attraction och paradise hotel.
Senast redigerad av sweintoo 2026-08-13 kl. 19:15.
Citera
2026-08-13, 20:08
Medlem
Fatiguewars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Är det vänster tjejer och "Tate" killar ?

Vad är "tate-killar"? Smygbögar som brölar hur mycket hetero de är?
Citera
2026-08-13, 20:15
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
Vad är "tate-killar"? Smygbögar som brölar hur mycket hetero de är?

Ingen aning var ju det Ts skrev.
Citera
2026-08-13, 20:21
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Är det vänster tjejer och "Tate" killar ?

Jag får uppfattningen om att det är tjejerna som har de starkaste åsikterna. Ja, de verkar nog ligga mer åt feminismhållet och killarna mer åt tradionella värderingar-hållet om du förstår.
Citera
2026-08-13, 20:22
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Jag får uppfattningen om att det är tjejerna som har de starkaste åsikterna. Ja, de verkar nog ligga mer åt feminismhållet och killarna mer åt tradionella värderingar-hållet om du förstår.

Får se ett avsnitt för att se vad det handlar om, hade varit kul om killarna var riktigt långt åt höger.
Citera
2026-08-13, 21:57
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Hoppas någon kan hjälpa mig - var känner jag igen Lisa från? Har hon varit med i något annat program? Rebecca aka Pumahjärta var ju med i Förrädarna för något år sedan.

Hon var med i Bachelor för kanske 7 år sedan eller så.
Citera
2026-08-14, 07:11
Medlem
Dansinstruktörerna var vrålsnygga i jämförelse med deltagarna. Lite uppfriskande att se människor som ser lite mer ut som ”människor gör” i och för sig men varför måste alla vara så förbaskat tråkiga?!!?!

Och vad är grejen med att tvinga på alla en uppsättning träningskläder från H&M?
Citera
2026-08-14, 07:16
Medlem
Loffe (hahaha) är så besviken över upplägget, han ville ha PH men hamnade i det här

Så synd att han fick åka hem eftersom Elin gav honom halsbandet, hade varit underhållning på hög nivå när hans personlighet och åsikter nått henne.
Senast redigerad av cinnamonbon 2026-08-14 kl. 07:53.
Citera
2026-08-14, 21:01
Medlem
Danieloss avatar
Amanda Nova känner man igen från den där reklamen där hon bjuds på Salsiccia-pasta av dejten varje gång.
Citera
2026-08-14, 22:48
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
De bryter ner barriärer och sånt.

Nog tvärtom, SVT har gjort sitt bästa att skapa barriärer. Fullt av vänsterpack.
Citera
Igår, 12:13
Medlem
Alexander känns mer intresserad av killarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in