2026-08-15, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kan ju vara att hon bara tycker det är tråkig humor.
Eller kontrollera om vad som får sägas eller ej

Tråkigt.
Citera
2026-08-25, 21:01
Medlem
Absolut.. ett tag. När jag var strax över 30 var jag tillsammans med en söt 18-årig ultravänsterfeminist som ägnade en massa tid åt demonstrationer, upplopp och annat skit. Hon var dock bra på att knulla och tände stenhårt på att bli hårt dominerad, bli smiskad med livrem på stjärten och kallad för ”min lilla kommunisthora” när hon kröp naken på vardagsrumsgolvet! Ett roligt år, men ett år räckte.
Senast redigerad av knickedick108 2026-08-25 kl. 21:02. Anledning: Edit
Citera
2026-08-25, 21:06
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Vänsterkomunism.
Till skillnad från högerkomunism med gratis förskola och fritids?
Moderaterna lovar att ta bort avgifterna på förskola och fritidshem. Enligt statsminister Ulf Kristersson (M) handlar det både om arbetslinjen och integrationen.

https://www.folkbladet.nu/2026-08-25/m-lovar-gratis-forskola-och-fritids-3ded3
Citera
2026-08-25, 21:18
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Skulle ni kunna tänka er att vara ihop med en söt liten komunisttjej ?
Vänlig mot dig samt generös men lite ettrig!
Fastän hon hela tiden är engagerad i Vänsterkomunism.

Har aldrig sett nån vacker liten kommunisttjej i verkligheten men om jag nånsin får syn på en ska jag ta saken under övervägande, jag är inte den som är sån!
Citera
2026-08-26, 09:46
Medlem
Hade nog inte orkat med det i längden men som KK en kort stund, absolut.

Stötte på två rosahåriga, behålösa ung vänster tjejer när jag gick förbi Pridetåget i år. Dom hade tishor där det stog "Allt är ditt fel"

Som vit, medelålders man anade jag att jag var måltavlan för tröjornas budskap så jag blinkade åt dom och sa "Jag fattade inte att jag hade så mycket inflytande. Får jag beröm när något går bra också?"

Den ena började gorma om "djävla gubbslem" och "patriarkatet" men den andra garvade faktiskt...henne hade jag gärna smiskat upp en sen lördagkväll efter en flaska rödtjut.
Citera
2026-08-26, 09:51
Medlem
Citat:
Skulle ni kunna tänka er att vara ihop med en söt liten komunisttjej ?
Vänlig mot dig samt generös men lite ettrig!
Fastän hon hela tiden är engagerad i Vänsterkomunism.

Sure.. men hade inte skaffat barn med henne.
Citera
2026-08-26, 12:54
Medlem
Haha, vilken fantasi tråd. Typ 65% av kvinnor röstar rött. Och majoriteten av dessa kvinnor vill inte ha med högermän göra, pga av deras konservativa syn och suktande efter att trycka tillbaka kvinnor i samhället. För inte tala om kvinnohatet och våldet emot kvinnor som ökat ifrån höger hållet.

Fagersta dådet är ju ett färskt exempel tyvärr. GM hade ju till och med frågat online om han skulle ge sig på kvinnor eller invandrare. Han gick på båda.

Dessutom visar forskning att allt fler kvinnor tar avstånd från denna sortens män. Samt att polarisering ökat emellan könen och att vi har för olika värderingar. Vilket kommer ha en påverkan på parbildning och barnafödande. Mindre par och barn att vänta. Men vi förtjänar nog inte bättre heller. Noll gemenskap. Ungdomar har svag framtidstro med.
Citera
2026-08-26, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deballerur
Sure.. men hade inte skaffat barn med henne.

Det är ömsesidigt i allra högsta grad skulle jag tro. Så noll barn även här. Om du inte är sugen på att dela på de få kvinnor som röstar blått. Men många är ju äldre tanter som vill tillbaka till sina egna tider. Även om det blir sämre för den yngre generationen av kvinnor. Solidariskt värre.
Citera
2026-08-26, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Det är ömsesidigt i allra högsta grad skulle jag tro. Så noll barn även här. Om du inte är sugen på att dela på de få kvinnor som röstar blått. Men många är ju äldre tanter som vill tillbaka till sina egna tider. Även om det blir sämre för den yngre generationen av kvinnor. Solidariskt värre.

Är väl dock stor skillnad på att identifiera sig som vänster vs kommunist? Finns ett spektrum där om du inte visste...
Citera
2026-08-26, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane

Dessutom visar forskning att allt fler kvinnor tar avstånd från denna sortens män. Samt att polarisering ökat emellan könen och att vi har för olika värderingar. Vilket kommer ha en påverkan på parbildning och barnafödande. Mindre par och barn att vänta. Men vi förtjänar nog inte bättre heller. Noll gemenskap. Ungdomar har svag framtidstro med.

Det beror på att idioter som dig legitimerar vänster/höger-skalan. Den tjänar inget annat syfte än att polarisera.
Citera
2026-08-26, 20:03
Medlem
halaltarzans avatar
Nooshi är väl lite småsöt i alla fall? Visst, hon skulle behöva tappa några kilo, men hur som helst är hon lite småsöt.
Citera
2026-08-29, 19:59
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nooshi är väl lite småsöt i alla fall? Visst, hon skulle behöva tappa några kilo, men hur som helst är hon lite småsöt.

Nej Nooshi har ju sina behag som alla känner till. Nadja Awad är snygg. Hon är född 1991.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in