Citat:
Ursprungligen postat av
mikael2
Skulle ni kunna tänka er att vara ihop med en söt liten komunisttjej ?
Vänlig mot dig samt generös men lite ettrig!
Fastän hon hela tiden är engagerad i Vänsterkomunism.
Om jag hade varit yngre, ja absolut. Nu vet jag inte om jag skulle ha ork. Jag var det när jag själv var ung en gång i tiden och själv betraktade mig som någon slags "vänster". Var på många fester i ett ökänt kommunistnäste i en svensk storstad. Fanns många söta tjejer där.
Om man tänker lite mer seriöst och långsiktigt, och själv inte är kommunist/vänster, så kan man ju ibland omvända dem. Grejen med såna här "kommunister" av olika slag är att de åtminstone bryr sig om någonting, har känslor för någonting, även om de är ute och cyklar. Det är ofta en viss personlighetstyp och om deras känslor och engagemang kan styras om och kanaliseras i rätt riktning så kanske du kan få något som är mycket bättre än de flesta tjejer/människor, som tyvärr mest har sågspån och det senaste tramset från TV och sociala medier i skallen.
Själv är jag nationalist och starkt kritisk till i stort sett allt i dagens Sverige och hela Västvärlden efter andra världskriget. Idag bör det vara relativt lätt att omvända en "vänstertjej", jämfört med hur läget var när jag själv gjorde det.