Citat:
I stora drag verkar det som man röstar på pest eller kolera. Tror även 68 % av Amerikaner var för deportationerna av illegala invandrare. Så man valde helt enkelt det som var bäst för landet i valet, hoppas du inser det. Att man inte kan ha sån politik för det leder inte till några bra situationer.
Över 70 miljoner av oss röstade inte på den oranga apan!
Så nej inga 68% här inte.
De som ville ha bort immigrants som jobbar och betalar skatt och är en del av the community,
med jobb som nu gapar tomma var bla bönderna, och andra lågbegåvade individer som nu ser att deras röst påverkar deras egna liv. Det var ok så länge det drabbade andra. Men nu slår det nära hem.
Vet inte hur många farmers och medicare bidragstagare, fattiga, disable, veteraner mm som alla röstat rött nu gråter.😂🇺🇸
Det ären av mina största glädjen nu för tiden att se hur dessa som röstat emot sina egna intressen nu lider. Demokrati är underbart.
Som jag alltid säger när jag ser en person med trump hatt i mat affären: Det här var billigt och upp med det svarta kortet.
Att rösta på republikarnerna när dom inte har något! Ingen förmögenhet!👍 De gynnar bara de rika som vill ha bla låga skatter.
Tur man är rik och bor i en blue State.
Ta en titt på hur de röda staterna har det.🤣
Jag tycker övriga världen har vaknat och hittat sina pungkulor.
Så jävla bra att ni står upp och satt tariffs som slår hårdast mot röda delstaterna. Canada satte florida/vegas turism i kris. Bra jobbat. Dags för sverige att hitta kulorna.
Men som sagt när denna regering är borta så kan vi gå tillbaka till att faktiskt göra America great. Ta bort tariffs, reparera de länders relationer som förstörts.