2026-08-15, 02:11
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Du vill och du vill...

ett sånt beteende skrämmer ju bort väldigt många och ger en bild av Demokraterna som ett anti-vitt parti.
det är lätt att "ge bilder" av saker om man får editera sitt FoxNews-program själv.

Nej, hon var extrem nog att inte knäböja för att ge USAs skattebetalares pengar till Israel, det var hennes största brott.

Sedan var det lite socialdemokratiska förslag, inget radikalt.
Övriga demokrater och alla republikaner är ju rätt korrupta/köpta, så även där stack hon ut.

Om amerikansk vanlig korruption/lobbying här:
https://www.youtube.com/watch?v=zFbjq5oFvrQ
US Politicians:
1 How rich are they?
2 How do bribes actually work?
3 The revolving door between politics and lobbyism
4 The precidency (presidenter i USA kan ej bli fällda för korruption)
Citera
2026-08-15, 10:20
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDilbert
det är lätt att "ge bilder" av saker om man får editera sitt FoxNews-program själv.

Nej, hon var extrem nog att inte knäböja för att ge USAs skattebetalares pengar till Israel, det var hennes största brott.

Sedan var det lite socialdemokratiska förslag, inget radikalt.
Övriga demokrater och alla republikaner är ju rätt korrupta/köpta, så även där stack hon ut.

Om amerikansk vanlig korruption/lobbying här:
https://www.youtube.com/watch?v=zFbjq5oFvrQ
US Politicians:
1 How rich are they?
2 How do bribes actually work?
3 The revolving door between politics and lobbyism
4 The precidency (presidenter i USA kan ej bli fällda för korruption)
Foxnews??

Vad dillar du om.

Jag skulle inte rösta på en politiker i sverige som får en panikattack om hen möter vita människor.
Bara idioter skulle göra det.
Citera
2026-08-15, 15:03
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Foxnews??

Vad dillar du om.

Jag skulle inte rösta på en politiker i sverige som får en panikattack om hen möter vita människor.
Bara idioter skulle göra det.
hon har gjort kampanj i en delstat och fått 39 % .
såklart hon mött 32 457 vita människor och pratat med dem, minst.

men Fox News har nån anekdot där han kanske berättat om en folksamling där hon var enda asiaten eller vadvetjag.

det är inte samma som "får panikattack när man möter vita människor".
personen i fråga bor i USA. fullt av vita människor.
Citera
2026-08-15, 20:27
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDilbert
hon har gjort kampanj i en delstat och fått 39 % .
såklart hon mött 32 457 vita människor och pratat med dem, minst.

men Fox News har nån anekdot där han kanske berättat om en folksamling där hon var enda asiaten eller vadvetjag.

det är inte samma som "får panikattack när man möter vita människor".
personen i fråga bor i USA. fullt av vita människor.
Varför dillar du om foxnews?
Hon har ju själv sagt och skrivit det jag skrev.
Det är ingen anekdot din pajas.
Citera
2026-08-16, 06:53
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ja, för några år sedan kände hon sig uttittad och tyckte det var obehagligt. Har väl mycket lite att göra med hennes politik. Ge istället några exempel på att hon skulle vara ’tokvänster’!
Citera
2026-08-16, 12:59
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Ja, för några år sedan kände hon sig uttittad och tyckte det var obehagligt. Har väl mycket lite att göra med hennes politik. Ge istället några exempel på att hon skulle vara ’tokvänster’!

Här gnölar hon om sin problematiska närhet till vithet eftersom hennes son till hälften är viting.
https://www.youtube.com/shorts/OkeGXPeIQxw
Senast redigerad av FunAndGames 2026-08-16 kl. 13:27.
Citera
2026-08-16, 15:43
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
kul att du kan känna dig bekväm i alla sammanhang med din bygghjälm och slips
Citera
2026-08-16, 22:30
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Här gnölar hon om sin problematiska närhet till vithet eftersom hennes son till hälften är viting.
https://www.youtube.com/shorts/OkeGXPeIQxw
Jag hör inget gnölande. Bara ett resonemang över att det kan bli komplicerat att vara ’biracial’, och det kanske det kan. Ni måste inse att USA är annorlunda. Man registreras faktiskt efter så kallad ras där. Så jag väntar fortfarande på de här bevisen på att hon är så fullständig tok vänster. Och jag börjar faktiskt tröttna. Nu ska det vara så svårt att ge ett enda belägg? För det väl inte bara så att ni bara hittar på?
Citera
2026-08-17, 00:33
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Jag hör inget gnölande. Bara ett resonemang över att det kan bli komplicerat att vara ’biracial’, och det kanske det kan. Ni måste inse att USA är annorlunda. Man registreras faktiskt efter så kallad ras där. Så jag väntar fortfarande på de här bevisen på att hon är så fullständig tok vänster. Och jag börjar faktiskt tröttna. Nu ska det vara så svårt att ge ett enda belägg? För det väl inte bara så att ni bara hittar på?

Och en vit man som diskuterade sin ambivalens angående att ha en till hälften svart unge hade inte fördömts som högerextrem eftersom det vore så naturligt och rimligt med tanke på hur folk registreras?

Hon tvekar ju som om hon är äcklad innan hon nämner vitheten. Det var då hon blev tokvänster istället för vänster.
Vänster = Evinnerligt jävla gnöl om egalitarism och universalism.
Tokvänster = Som ovan kombinerat med hat mot de man klandrar för att deras "vackra dröm" om egalitarism och universalism aldrig besannas; vitingar. Således detta yrande om den problematiska närheten till vithet, dekonstruerande av den sociala konstruktionen vithet, att vitingar egentligen är skyldiga till att icke vita orsakar alla bekymmer de orsakar, hyllande av negrer som mördar vitingar osv.

Mer eller mindre all vänster är tokvänster nuförtiden.
Senast redigerad av FunAndGames 2026-08-17 kl. 00:49.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in