2026-08-13, 19:58
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Det här ska vi ju vinna, men om vi tittar tillbaka. Vad är det du menar att vi skulle ha vunnit? Jag fattar om det hade varit att vi åkt ut mot lag från dåliga länder mot sämre klubbar som vi ska vara bättre än, men jag fattar inte vad du menar nu? Såklart att man hade önskat att vi kunde skrälla någon gång, men du utrycker dig ju inte som om vi faktiskt åkt ut mot klubbar som ska vara bättre än oss.

Ingen mening att bry sig vad plastsupportrar tycker, han vill säkert ha en stängd allsvenska med.
Citera
2026-08-13, 20:00
Medlem
Boudri är fantastisk. Går in med armbågen och ger frisparken som kostar målet.
Han är så sjukt överskattad.

Bryr han sig ens? Eller glider mest runt i orten och leker ballan?
Citera
2026-08-13, 20:01
Medlem
Keldons avatar
Bajen sparar många spelare för Smålandsderbyt i helgen?
Citera
2026-08-13, 20:01
Medlem
KickAss-1337s avatar
Antar att alla VAR-förespråkare är nöjda nu när man får det svart på vitt hur bra det fungerar
Citera
2026-08-13, 20:02
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Bara komma ut i andra och köra över motståndet, ska inte behöva stå 0-1 efter första. Ut med Tekie och Besara in med Adjei och Lind så löser vi det.
Märkligt att inte Lind fått spela Han är ju en av era absolut bästa framåt tillsammans med Madjed och Abraham
Citera
2026-08-13, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Märkligt att inte Lind fått spela Han är ju en av era absolut bästa framåt tillsammans med Madjed och Abraham

Hur fan kan tomten Boudri starta före Lind.
Avgå rydström
Citera
2026-08-13, 20:04
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Boudri är fantastisk. Går in med armbågen och ger frisparken som kostar målet.
Han är så sjukt överskattad.

Bryr han sig ens? Eller glider mest runt i orten och leker ballan?
Skummade igenom bajens sf-forum, där verkar han vara KLASS.
Citera
2026-08-13, 20:04
Medlem
Citat:
Vad är det du menar att vi skulle ha vunnit?

Lech Poznan hemma 2020 och Rosenborg hemma förra året är de jag kan komma på, där det varit 50/50 eller att Bajen varit knappa favoriter. I övrigt har de haft väldigt otur med lottningarna.
Citera
2026-08-13, 20:05
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Det här ska vi ju vinna, men om vi tittar tillbaka. Vad är det du menar att vi skulle ha vunnit? Jag fattar om det hade varit att vi åkt ut mot lag från dåliga länder mot sämre klubbar som vi ska vara bättre än, men jag fattar inte vad du menar nu? Såklart att man hade önskat att vi kunde skrälla någon gång, men du utrycker dig ju inte som om vi faktiskt åkt ut mot klubbar som ska vara bättre än oss.

Citat:
Ursprungligen postat av trailwalker
Åkte ut mot ett riktigt dåligt Rosenborg 2025.

Hammarby är bara sämre än andra svenska lag i Europa.

Var det inte Anderlecht som häcken slog ut för precis ett år sedan? Slog inte Djurgården ut 2 polska lag 2024? Men Hammarby fans är ju mästare på hitta ursäkter och ta på sig offerkofta då man exempelvis fått till sig att Hajduk split är ett mardrömslottning.
Citera
2026-08-13, 20:05
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Antar att alla VAR-förespråkare är nöjda nu när man får det svart på vitt hur bra det fungerar

Alla VAR-förespråkare ignorerar märkligt nog situationen.

Jag är ok med att domaren missar det, men om vi nu ska påtvingas VAR ska det ju inte kunnas missas.
Citera
2026-08-13, 20:06
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Alla VAR-förespråkare ignorerar märkligt nog situationen.

Jag är ok med att domaren missar det, men om vi nu ska påtvingas VAR ska det ju inte kunnas missas.
Skrattretande uselt. Hade kokat som bajare.
Citera
2026-08-13, 20:06
Medlem
AussieRedMans avatar
Känns tyvärr som Rydström effekten börjar komma nu, trist. Vad har vi kvar i Europa nu, Gbg inte mkt att tro på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in