2026-09-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Har börjat bläddra i den. Verkligen fullmatad med olika vinklar om lagen och även om olika spelare. Däremot deras experttips i början verkar lite konstiga endast Madhawk verkar se nyktert på kommande säsong, tror jag i alla fall. Rekommenderad läsning i alla fall.
Har du en länk till sidan?
Citera
2026-09-12, 11:15
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Skummade igenom den i tisdags. Läste lite mer i morse.

Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Har börjat bläddra i den. Verkligen fullmatad med olika vinklar om lagen Rekommenderad läsning i alla fall.

Då kom Aftonbladets SHL bilaga idag. Öppnar den nu...trots att jag ej är färdig med expressens..

Sportbladets 12 Hockeyjournalister tror

SM Guld 7 av 12 tippar Skellefteå .2 Rögle .2 Brynäs och sen enkelskott på Frölunda

Nedflyttade till HA 9 av 12 tippar Timrå ,2 Löven, en tippar Lhc

Lite besviken på att Mats Wennerholm tippar Rögle som Grundserievinnare samt SM-guldvinnare....Det går aldrig som Wennerholm tippar.
Senast redigerad av perry2 2026-09-12 kl. 11:22.
Citera
2026-09-12, 22:38
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Då kom Aftonbladets SHL bilaga idag.
Jag får se på måndag om det blev nån över efter packningen eller så blir det att ta nån retur i mitten av oktober.
Citat:
Lite besviken på att Mats Wennerholm tippar Rögle som Grundserievinnare samt SM-guldvinnare....Det går aldrig som Wennerholm tippar.
Ajajaj...
Citera
Igår, 11:58
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Har ni läst Expressens Hockeybilaga som kom ut i går?
Kan man köpa den separat, eller? Finns väl inte en tjorre i dag som säljer papperstidningar. Knappt några matbutiker heller... Möjligen Ica Maxi. Bensinstationer kanske gör det. Får kolla.

Papperstidningar = kvällstidningar.
Citera
Igår, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Med tanke på att man kör vidare med i princip samma trupp så tror jag på marginella förändringar. Skadorna på backsidan och tappet av den enda backen som kunde göra poäng talar knappast för något lyft heller.

Att man fått in en riktig hockeytränare till skillnad från förra året är dock ett ordentligt steg i rätt riktning. Niklas Eriksson kan nog lyfta HV till ingenmansland. Om det är slutet på ökenvandringen vettefan, så svaret är ju nej.
Ok tack! Får hoppas att vi som omväxling kan undvika nedflyttningskval då.
Citera
Igår, 13:21
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Kan man köpa den separat, eller? Finns väl inte en tjorre i dag som säljer papperstidningar. Knappt några matbutiker heller... Möjligen Ica Maxi. Bensinstationer kanske gör det. Får kolla.

Såvitt jag vet så får varje ICA, Coop, OK/Q8 och Circle K både Expressens och Aftonbladets "hockeybiblar" så länge dom inte på nåt sätt avsagt sig dom.
Citera
Igår, 13:59
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven

De kan köpas utan papperstidningen kvällstidningen

Jag läser dem digitalt via Readly.com
Citera
Idag, 02:42
Medlem
Citat:
De kan köpas utan papperstidningen kvällstidningen

Jag läser dem digitalt via Readly.com
För 149kr/månad?
Citera
Idag, 09:54
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
För 149kr/månad?

Ja
Jag läser segeltidningar från UK Ty Vespatidningar Formel 1 mm
Köpte innan ett magasin i veckan a 90 kr ca.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in