2026-08-12, 11:27
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antideppbuspiron
Har du inte hört att Amerikanska kvinnor är dom nya thaikvinnorna lyckosökare😉
Jo men de är 1000x mer woke än vad svenska tjejer är så det är inget att lägga pengar eller energi på.
Citera
2026-08-12, 17:56
Medlem
[quote=MisterPartyfuck|95658370]
Jo men de är 1000x mer woke än vad svenska tjejer är så det är inget att lägga pengar eller energi på.
[/QUOTE
Ja du har rätt i det.
Citera
2026-08-23, 20:41
Medlem
Hannitys avatar
I somras åkte jag i en fullsatt buss 15 mil med pratglad amerikansk ung kvinna som inte höll käften en sekund. Ingen utom henne hörde man tala med en sådan högljudd stämma att hela bussen hörde vad hon sa. Otroligt irriterande.

Nu var det bara EN amerikan, men hur är det att leva i USA med massa andra amerikaner som pratar lika högt? Vilken mardröm.
Senast redigerad av Hannity 2026-08-23 kl. 20:45.
Citera
2026-08-24, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Ja varför är de det?

Det är inte så sällan man sitter och tar en kaffe på det lokala fiket och man hör nån amerikansk hagga prata så att hela rummet hör konversationen. Kvittar i vilket sammanhang, även på torg, affärer, restauranger och i bibliotek osv pratar de så högt som om att de vill att hela världen ska höra att de är amerikanare som om det vore något speciellt. Kan inte låta bli att störa mig på det. Man märker verkligen i deras tonfall att de vill markera för omgivningen "titta på mig jag är amerikan, coolt va?!" som om de befann sig i nån eftersatt bananrepublik och folket ska tycka de är fräck. Att vara amerikan kanske var coolt på typ 70-80 talet men inte idag. Ska tilläggas att jag märkt detta i utlandet också.

Har ni också märkt detta beteende och stör ni er?
Det ärr typiskt amerikaner att vara högljudda och tro att de är bäst i världen även på sådant de är skitdåliga på. De tror INTE att USA är en bananrepublik, de tror motsatsen fastän USA är på bananrepubliksnivå gällande flera viktiga saker. Det beror på att USAskolorna ärr dåliga och de indoktrineras från småbarnsåldern och att deras skola och huvudsakliga nyhetskanaler är cencurerade gällande klantigheter USA gör.

En sak idioten Trump har gjort BRA är att många fler, även amerikaner, har märkt hur dåligt USA är.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in