2026-08-11, 00:24
Medlem
kyrkstockens avatar
Nu är det ju ingen nyhet.
Det fattar alla som inte är små omogna barn.
Men nu är det alltså även bevisat:
https://www.youtube.com/watch?v=9l6QIMbxEDw

Jag vet inte varför detta youtube-klipp dök upp i mitt flöde.

Egentligen är jag mer upprörd över hur hur de "goda forskarna" medvetet gömt sanningen.
Något jag skrivit mycket om här. Senast när tex. drottning silva gav ett pris till forskare som "faktagranskat" myterna om insatser mot ungdomsbrottslighet (det finns ingen vetenskapligt uppmätt metod någonstans i den civiliserade världen (man delar forskning) som kan få kriminella mellan 15-28 år att sluta med brott).
Citera
2026-08-11, 02:48
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Tror du på allt du hittar på nätet, en katolsk kärring som själv har gjort abort och hatar homosexuella! https://en.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Roback_Morse
Citera
2026-08-11, 04:05
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken

Egentligen är jag mer upprörd över hur hur de "goda forskarna" medvetet gömt sanningen.
Något jag skrivit mycket om här. Senast när tex. drottning silva gav ett pris till forskare som "faktagranskat" myterna om insatser mot ungdomsbrottslighet (det finns ingen vetenskapligt uppmätt metod någonstans i den civiliserade världen (man delar forskning) som kan få kriminella mellan 15-28 år att sluta med brott).

1 person på youtube = allt är bevisat, hela världen ljuger! medans - forskarna, plural - dvs. fler än din källa ("faktagranskaren")

att du hellre tror på 1 person när *100 andra säger en annan sak. några som är utbildade att forska om och ta fram fakta istället för att sitta o runkgissa.

yep...
Citera
2026-08-11, 09:00
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
1 person på youtube = allt är bevisat, hela världen ljuger! medans - forskarna, plural - dvs. fler än din källa ("faktagranskaren")

att du hellre tror på 1 person när *100 andra säger en annan sak. några som är utbildade att forska om och ta fram fakta istället för att sitta o runkgissa.

yep...
Nu är det väl underlaget hon refererar till som gör något sant eller falskt?

Det är naturligtvis svårt att diskutera vetenskap med människor som inte förstår peer-review-artiklar eller hur akademi fungerar.

Jag tror på peer-review publicerade artiklar över 100 människor ja!
Jag tror mer på peer-review artiklar än Drottning silvia ja!

Men som detta visar med försiktighet. Vetenskapen är extremt korrupt inom samtliga humanistiska fält.
Citera
2026-08-11, 09:58
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken

Du borde inte blint lita på folk på internet, mig inkluderat - så kolla upp hennes källor och du kommer snart komma till samma som dom flesta andra: kärringen verkar ha hittat på saker för skojs skull.

Lycka till.
Citera
2026-08-11, 17:04
Medlem
dwgs avatar
Nu är bara korkade personer utan familj och fritid som besöker YouTube

Men homosexualiteten är störningar i huvudet, vi är djur i grunden som ska föra generna vidare.

Vill du packa bajs och samtidigt ha barn utan
Föräldrar insikt så blir barnen knasiga

Behöves ingen professor, undersköterska mm
För att förstå detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här