2026-08-11, 12:42
Medlem
Det är ju bara när hon uppträder hon har mask.
En del av showen..

Muslimska kvinnor tvingas att ha skiten 24/7 och mördad direkt om dom tar av den.
Citera
2026-08-11, 17:25
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
F d justitieminister Thomas Bodström har lagt hela sin karriär på att "krossa kapitalismen", men så fort han slutade med politiken flyttade han till USA, det är väl en större självmotsägelse isåfall.

Bodström har ju bara flytt undan rättvisan.
Först tog han mutor från Hollywood för att angripa pirate bay, och nu senast har han varit inblandad i att plundra Allra.

https://www.flashback.se/artiklar/114/bodstrom-mailbombas-efter-pirate-bay-razzian
Citera
2026-08-11, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
DN rapporterar att Jimmie Åkesson och Fröken Snusk ska släppa en låt ihop: https://www.dn.se/direkt/2026-08-10/froken-snusk-och-akesson-slapper-lat/

Fröken Snusk uppträder som bekant maskerad. Bara ögonen och munhålan syns. Oftast ses hon tillsammans med Rasmus Gozzi som kontrollerar/beskyddar henne.

Samtidigt driver partiet frågan om ett nationellt maskeringsförbud:
Det finns flera skäl till att det kan uppstå problem när någon maskerar sig eller täcker sitt ansikte i den offentliga miljön. Kontakten mellan människor sker inte bara genom kroppsspråk eller genom muntligt samtal, det sker även via ögonkontakt. Det är inte någon slump att otryggheten ökar när människor är maskerade. [...]

Möjligheten att identifiera sina medmänniskor är djupt underskattad.

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/motion/nationellt-maskeringsforbud_hd022842/
Fröken Snusk går inte att identifiera. SD menar att kvinnor som bär heltäckande klädsel tvingas till underkastelse:
”Vi vet att många flickor och kvinnor tvingas bära de här plaggen och att det i många sammanhang är en symbol för kontroll och för kvinnors underordning, helt enkelt”, säger Sara Gille, partiets talesperson i jämställdhets- och hederspolitiska frågor.

https://www.sverigesradio.se/artikel/sd-vill-infora-slojforbud-i-sverige
Hur ställer sig SD:s fans på Flashback till detta hyckleri? Hur kan partiet vara för ett "totalförbud mot slöja" och samtidigt promota Fröken Snusk?
Snälla du hon bär inte mask hela tiden bara som en image grej. Klart att artister ska få ha kostymer på sig Ghost är en annan artist eller grupp som bär mask
Citera
2026-08-11, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Ghost är en annan artist eller grupp som bär mask

Vid de fåtal tillfällen Onkel Kånkel uppträdde så hade väl även de balaklavas på sig?
Citera
2026-08-11, 17:43
Medlem
Citat:
Snälla du hon bär inte mask hela tiden bara som en image grej. Klart att artister ska få ha kostymer på sig Ghost är en annan artist eller grupp som bär mask
Ghost samarbetar mig veterligen inte med sd.
Citera
2026-08-11, 18:39
Medlem
Han gör ju det här enbart för att provocera! Är det ingen som kan läsa mellan raderna? Av alla artister han kunde ha valt, väljer han den enda som bär mask. Budskapet är glasklart:"'Jag har egentligen inget emot att man täcker ansiktet, det är er jag har ett problem med."

​Dessutom anspelar namnet direkt på samma extremism som vi ser överallt annars:
NaZZar, RyZZar, ÅkeZZon...

​Tro inget annat, han är inte dum. Han fullständigt driver med hela svenska folket, inklusive sina egna väljare!
Citera
2026-08-11, 18:52
Medlem
Citat:

Det finns mängder med artister som uppträder maskerade. De flesta av dessa uppträder inte tillsammans med partier som vill förbjuda maskering.
Citera
2026-08-11, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Det finns mängder med artister som uppträder maskerade. De flesta av dessa uppträder inte tillsammans med partier som vill förbjuda maskering.
Om du inte kan skilja på fiction och verklighet bör du verkligen inte skriva på internet
Citera
2026-08-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ghost samarbetar mig veterligen inte med sd.
Nä men dom bär mask det var det som mitt svar handlade om. De flesta som har en iq som innebär att man kan gå och tugga tuggummi samtidigt förstår att maskeringsförbudet riktar sig till några helt andra än artister
Citera
2026-08-11, 19:09
Medlem
Citat:
Nä men dom bär mask det var det som mitt svar handlade om. De flesta som har en iq som innebär att man kan gå och tugga tuggummi samtidigt förstår att maskeringsförbudet riktar sig till några helt andra än artister
Och jag menar att om man som artist tycker det är ok att dölja ansiktet bör man inte samarbeta med ett parti som inte tycker att det är ok att dölja ansiktet.

Eller visstja, det var ju bara gammalt vanligt muslim-hat. Man har ju inte heller hört Åkesson uttala sig om maskerade nmr'are.
Citera
2026-08-11, 19:11
Medlem
Citat:

Hur förstår man det? Här har du motionen igen:

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/motion/nationellt-maskeringsforbud_hd022842/

Var i den står det att artister ska undantas?
Citera
2026-08-11, 19:14
Medlem
Är det att hon driver med de självutnämnda oemotståndliga sexobjekten (hijab-bärarna)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in