2026-08-10, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Det kanske också är värt att notera att han heter "Ahmed Reshad Ahunzada", INTE Acke, vilket jag gissar är ett tillval som S har gjort för att göra honom lite mindre parasitisk blatte som förgriper sig på äldre inom äldrevården, då han är undersköterska vilket innebär att det förmodligen är ett val av S.

Gissningsvis är han afghan.
Har han förgripit sig på någon? Misstänkt, åtalad, dömd?
Citera
2026-08-10, 20:22
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Äsch det är väl inget att gnälla om, fast han har ju rätt i sak! Det är ju tydligen ok när Richard Jomshof kallar Anders Lindberg för ”en quisling”!
Ja, man blir ju så trött på offerkoftahögern. När Jomshof kallar Anders Lindberg för "Quisling" är det inga problem. Sådan får han tåla. Men så fort någon kallar en sverigedemokrat för något nedsättande så ska det bölas och gråtas över hur dumma de är. Fattar inte de korkade SD-jönsarna att det är pinsamt att de är så lågbegåvade och jämt och ständigt måste tar fram offerkoftan?
Citera
2026-08-10, 20:26
Medlem
Amsvartners avatar
Vandel..
Citera
2026-08-11, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Ja, man blir ju så trött på offerkoftahögern. När Jomshof kallar Anders Lindberg för "Quisling" är det inga problem. Sådan får han tåla. Men så fort någon kallar en sverigedemokrat för något nedsättande så ska det bölas och gråtas över hur dumma de är. Fattar inte de korkade SD-jönsarna att det är pinsamt att de är så lågbegåvade och jämt och ständigt måste tar fram offerkoftan?

Du tycker alltså det är okej att komma med sådant ovårdat språk o kalla andra politiker för könsord?
Citera
2026-08-11, 13:45
Medlem
2n00b4Us avatar
Så man behöver inte vara svensk medborgare för att stå med på väljarlistan?
Citera
2026-08-12, 15:54
Medlem
""Jag blev hackad under helgen" • Kommentarerna sträcker sig veckor bakåt • Mystiska S-förklaringen: Han var "ångerfull""

https://riks.se/nyheter/petades-av-s-nu-sager-ahmed-att-han-blev-hackad

"Nu skriver Ahunzada på Facebook att kontot blev hackat under helgen.

"Min Facebook blev hackad i helgen. Om någon av er har fått ett meddelande, en kommentar eller något annat från mitt konto så var det inte jag som skrev det.""

Den afghanska muslimparasiten har väl fått instruktioner från S att köra spåret att "det var inte jag som skrev inläggen, det en hackare"
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in