Igår, 23:02
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Alle de tre fremste med utrolige prestationer. Werro med beste 800 m for kvinner nogonsinn med tanke på vindforhold og andre saker
Citera
Igår, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Ny pb på Bol
Sant. Och hennes fösta säsong på 800. Men det har sett så sjukt enkelt ut i tidigare lopp så jag trodde hon skulle ta detta enkelt, inte bli avhängd sådär.
Citera
Igår, 23:03
Medlem
De kan väl snacka med Tamberi som står bredvid också när han ändå är i intervjuzon
Citera
Igår, 23:04
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Första svenska friidrottsmedaljen på damsidan på 10 år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Ja varför fick inte Gustav Zetterlund kommentera i stället? Han körde ju SM. Antar att det beror till viss del på att han frilansar.

Bränholm har väl aldrig (?) kommenterat friidrott tidigare.
Eller hur? Annars brukar man ju kunna skylla på att de är inkvoterade eller barn till någon på svt, men inte mig veterligen så varför de ska trycka in honom överallt är oförståeligt? Men syskonen jihde tog ju sig också upp i hierarkin av oförståelig anledning utan kontakter..(?) Tittade inte på SM, men som du säger, de väljer väl "sina egna" i första hand. t.o.m. Christians Olssons ständiga göteborgsskämt hade ju funkat bättre, han kommenterade ju några mästerskap med Jeng och Hård. Tack och lov stör jag mig inte på andré pops iaf som jobbar året runt med allt från vinterstudio till fotbollsvm och os. Lehmans roll är ju också onödig, dessa 5 hade kunnat reduceras till 3, men behöver väl avlastning med tanke på förmiddagspassen kanske.. dessutom klart så mkt svtpersonal som möjligt ska åka iväg och förlusta sig..
Citera
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waterfall
Samtidigt som Nord och Frölunder får kommentera sim-EM från en städskrubb i SVT-huset skickar SVT den monumentalt usla Lehmann till Birmingham för några minuters god dag-yxskaftintervjuer.

Hon får säkert något exklusivt reportage med den lokala hockeyklubben också, när hon ändå är där.
Citera
Medlem
Där är ju Tambi!
Citera
Medlem
ziracorns avatar
Garttis till bronsent, Kamga!

Men tagga ner på det vita leendet.
Citera
Igår, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
SVT i ett nötskal. "Vi måste bryta för Rapport"
Rena TV4 fasonerna. DDR stelt
Citera
Igår, 23:05
Medlem
Patrik2108s avatar
Hade gärna sett Hodkingson få vinna 800m. För ett ögonblick såg det ut som hon skulle ta sig förbi men så svarade Werro och avståndet förblev intakt.
Citera
Igår, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Han snackar mycket oväsentligt men är ett bra komplement till dötråkige Jeng i alla fall. Adlige Hårdh gör ju detta för skojs skull och behöver inte degen och ser ner på bägge sina kombatanter.
Gillar man söndermalda sändningar så.. en "expert" (ja, finns såklart bättre än jeng) och en journalist/kommentator duger gott. Och gärna ngn som kan annat än svallerkärringen bränholm som mest diskuterar familjeförhållanden. Hur många ggr fick idioten in att det var "mamma och syster patricia", han påminner om den där enerverande kollegan/grannen som dtar samma historier HELA tiden.
Senast redigerad av sweintoo Igår kl. 23:09.
Citera
Igår, 23:07
Medlem
Tamberi får jag nog säga var best in show ikväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här